NITROLYMPICS...

Mopar or No Car!
Post Reply
User avatar
Pedalfred
Posts: 767
Joined: 10 Jun 2007, 12:16
Location: Sneek
Contact:

NITROLYMPICS...

Post by Pedalfred »

Dit weekend spectakel in germany ( slechts een kleine 350 km van Arnhem !) see link :

http://www.dragster.de/


Top fuel, funny's, Pro mod's, Comp's and Gassers etc.

We will be there racing, lets pray for dry weather... :hmmm:

see you...
Greetssss

Mopar-Muscle power addict...

I just might like working on them even more than driving them, luckaly with mopars thats not a problem....
User avatar
jeepee
Posts: 196
Joined: 08 Jun 2007, 19:10
Location: groesbeek

Re: NITROLYMPICS...

Post by jeepee »

Ik wens jou en jouw team veel succes en baal verschrikkelijk dat ik er niet bij kan zijn!!!



Gr Jeepee
why don't women fart? because they won't keep their mouths shut long enough to build up any pressure
User avatar
jeepee
Posts: 196
Joined: 08 Jun 2007, 19:10
Location: groesbeek

Re: NITROLYMPICS...

Post by jeepee »

En hoe is het afgelopen? Ben zeer benieuwd.

Jeepee
why don't women fart? because they won't keep their mouths shut long enough to build up any pressure
User avatar
7T Cuda
Posts: 1208
Joined: 30 May 2007, 00:02
Location: Brandwijk

Re: NITROLYMPICS...

Post by 7T Cuda »

Voor Fred niet zo best geloof ik......


Image
Kurt.

'56 Belvedere 'Gasser' 440ci
'70 Barracuda 360ci
'71 Town&Country 400ci
'76 W200 318ci 2x
Thing
Posts: 917
Joined: 08 Jun 2007, 17:29

Re: NITROLYMPICS...

Post by Thing »

zo.. fred is 2 seconde kwijt... :sucks:
'72 Dodge Dart Swinger 318 straatspeeltje
'70 Dart Swinger 360cui 4 speed..............nog lang nie af.............
User avatar
B1cuda
Posts: 545
Joined: 10 Jun 2007, 13:04

Re: NITROLYMPICS...

Post by B1cuda »

problemen met de automaatbak waardoor ook de transbrake / throttlestop niet goed werkten de bak wilde op laatst ook niet meer in z,n 3.
71 cuda 500 cui.
hd xr 1200
mini cooper s


HD XR1200
Image
User avatar
ARLI
Posts: 2180
Joined: 13 Jun 2007, 21:06
Location: Schagerbrug
Contact:

Re: NITROLYMPICS...

Post by ARLI »

Te Koop; Opel blitz bak 175 euro :happy: :happy:


alle gekheid op een stokkie; bij mij gaat het ook vaak niet zo als ik het wil.
Sleutelze.. :hammer:
Ik werk met plezier.
User avatar
Pedalfred
Posts: 767
Joined: 10 Jun 2007, 12:16
Location: Sneek
Contact:

Re: NITROLYMPICS...

Post by Pedalfred »

Hallo heren.....

Net terug ( bekaf offcourse...) JEZUS wat een geweldig gebeuren is dat daar , werkelijk fantastisch ! , twas voor ons de eerste keer... maar zeker !!! niet de laatste... Werkelijk uniek en vet in alle opzichten.

DAT gezegd was zoals boven al te zien was, ons weekend in race opzicht een drama... Zoals rob al melde... de bak ging naar de kut.. :boos: :boos: :sick: :boos: :boos: ...THUIS deed alles het perfect... ook de eerste run ( kalm aan om , no matter what !, toch in ieder geval vast te kwalificeren...dus die 11 sec run gedaan en alles leek goed....
DUS... we konden LOS ! dachten we :( ... Niet dus... de bak gaf er de brui aan en bleef in zijn 2 steken...
Ondanks onze verwoede pogingen de bak te reparen ( ff een nachje doortrekken.. :gaap ) mocht dit niet baten. De boel
was te ver heen en we moesten opgeven. De bak heeft simpelweg teveel op zijn flikker gehad van een vorig probleem
( transbrake solenoid haperingen etc) en zei nu: , fuck you ....ik blijf lekker in de 2 staan...
Echt shit dus want de motor liep als een tierelier en had er echt zin om eens wat te gaan winnen...

MAAR we hebben er desondanks een mooi weekend beleefd en uiteraard weer veel geleerd en gelold & gezopen..

Lex Joon heeft er BTW het baanrecord gepakt.. :winner: bijna 500kmh en ik meen een 4.67...,fuck wat was dat een
geweldige run , helaas moest ie in de finale run, de winst aan de zwitser Ebenspacher weggeven doordat een belt eraf liep
( yeb.. ook de topteams weten wat pech is...), zijn veel bij hun wezen kijken, leren en ouwehoeren.. wat een team is dat
pffff, geweldige lui en niks was hun teveel. Ze hebben ons zelfs nog aan een nwe fles co2 geholpen toen we die na de
repairs aan de bak hadden staan leeg testen... , :good:

Maar hoe dan ook , als je ooit eens ( op vaste bodem en niet te ver weg) een ECHT mooi en spectakel event wil mee maken
mot je daar in 2008 eens heen... wij gaan zeker weer... en dan, dan !!!!! :ohja: :happy: ;)
Greetssss

Mopar-Muscle power addict...

I just might like working on them even more than driving them, luckaly with mopars thats not a problem....
User avatar
houseracer70
Posts: 286
Joined: 12 Jun 2007, 21:55

Re: NITROLYMPICS...

Post by houseracer70 »

Pedalfred wrote:Hallo heren.....

Net terug ( bekaf offcourse...) JEZUS wat een geweldig gebeuren is dat daar , werkelijk fantastisch ! , twas voor ons de eerste keer... maar zeker !!! niet de laatste... Werkelijk uniek en vet in alle opzichten.

DAT gezegd was zoals boven al te zien was, ons weekend in race opzicht een drama... Zoals rob al melde... de bak ging naar de kut.. :boos: :boos: :sick: :boos: :boos: ...THUIS deed alles het perfect... ook de eerste run ( kalm aan om , no matter what !, toch in ieder geval vast te kwalificeren...dus die 11 sec run gedaan en alles leek goed....
DUS... we konden LOS ! dachten we :( ... Niet dus... de bak gaf er de brui aan en bleef in zijn 2 steken...
Ondanks onze verwoede pogingen de bak te reparen ( ff een nachje doortrekken.. :gaap ) mocht dit niet baten. De boel
was te ver heen en we moesten opgeven. De bak heeft simpelweg teveel op zijn flikker gehad van een vorig probleem
( transbrake solenoid haperingen etc) en zei nu: , fuck you ....ik blijf lekker in de 2 staan...
Echt shit dus want de motor liep als een tierelier en had er echt zin om eens wat te gaan winnen...

MAAR we hebben er desondanks een mooi weekend beleefd en uiteraard weer veel geleerd en gelold & gezopen..

Lex Joon heeft er BTW het baanrecord gepakt.. :winner: bijna 500kmh en ik meen een 4.67...,fuck wat was dat een
geweldige run , helaas moest ie in de finale run, de winst aan de zwitser Ebenspacher weggeven doordat een belt eraf liep
( yeb.. ook de topteams weten wat pech is...), zijn veel bij hun wezen kijken, leren en ouwehoeren.. wat een team is dat
pffff, geweldige lui en niks was hun teveel. Ze hebben ons zelfs nog aan een nwe fles co2 geholpen toen we die na de
repairs aan de bak hadden staan leeg testen... , :good:

Maar hoe dan ook , als je ooit eens ( op vaste bodem en niet te ver weg) een ECHT mooi en spectakel event wil mee maken
mot je daar in 2008 eens heen... wij gaan zeker weer... en dan, dan !!!!! :ohja: :happy: ;)
Jammer Fred van de bak .......maar ik ken het probleem :hammer: Het motortje liep zo te horen in ieder geval perfect
Volgende keer beter Fred Maar wat je zelf al zei ........de verschillen zijn erg klein aan de top :P
User avatar
jeepee
Posts: 196
Joined: 08 Jun 2007, 19:10
Location: groesbeek

Re: NITROLYMPICS...

Post by jeepee »

Jammer Fred maar toch mooi dat je een toppie weekend hebt gehad,heb je de datum voor volgend jaar al want die wil ik echt niet missen.Wat is de volgende race waar je weer kunt vlammen?

Gr jeepee
why don't women fart? because they won't keep their mouths shut long enough to build up any pressure
User avatar
Pedalfred
Posts: 767
Joined: 10 Jun 2007, 12:16
Location: Sneek
Contact:

Re: NITROLYMPICS...

Post by Pedalfred »

Merci heren.... ;) , ( JP.. datum weet ik nog niet , doch zal ca. zelfde weekend zijn als nu...)


Zie onder voor meer lekkere plaatskes...

http://www.wschick.de/dragster/nitro07/index.htm


http://pixeleye.smugmug.com/gallery/3336639#185910054

Image

wegindetweedus... :x

Me eige pickies volge tzt nog... ;)
Greetssss

Mopar-Muscle power addict...

I just might like working on them even more than driving them, luckaly with mopars thats not a problem....
User avatar
7T Cuda
Posts: 1208
Joined: 30 May 2007, 00:02
Location: Brandwijk

Re: NITROLYMPICS...

Post by 7T Cuda »

Het is ook echt een beetje een pechjaar voor je he? :(
Ach denk maar zo, van de winter alles weer in orde maken en volgend seizoen weer lekker vlammen!!!
Kurt.

'56 Belvedere 'Gasser' 440ci
'70 Barracuda 360ci
'71 Town&Country 400ci
'76 W200 318ci 2x
User avatar
Pedalfred
Posts: 767
Joined: 10 Jun 2007, 12:16
Location: Sneek
Contact:

Re: NITROLYMPICS...

Post by Pedalfred »

Zo ist Kurt, zo ist ;) ... 2007 ? who gives a fuck.. 2008... da wordt em :happy:
Greetssss

Mopar-Muscle power addict...

I just might like working on them even more than driving them, luckaly with mopars thats not a problem....
User avatar
ARLI
Posts: 2180
Joined: 13 Jun 2007, 21:06
Location: Schagerbrug
Contact:

Re: NITROLYMPICS...

Post by ARLI »

http://nl.youtube.com/watch?v=c8qou0zmSxw&

nog zo'n ding met een B1 tor er in
Ik werk met plezier.
Post Reply