Garage bedrijf in NH Pro Street/Black 8
Garage bedrijf in NH Pro Street/Black 8
ik heb problemen met de motor van me auto.
als hij stationair draait en je geef vlink gas dan gaat hij wel hoog in toeren en als hij in zn Drive staat en je geef gas dan begint hij te sputteren en te haperen.. we hebben al naar van alles gekeken maar we komen er niet uit..
ik wil hem nu naar een garage in de buurt van de kop van noord holland bregen maar nu is mijn vraag wat is een goeie garage Pro Street?? Black 8?? zijn er mensen die er varing hebben met 1 van deze garages??(goeie/slechte ervaringen?? Rieele prijzen??)
alvast bedankt.
als hij stationair draait en je geef vlink gas dan gaat hij wel hoog in toeren en als hij in zn Drive staat en je geef gas dan begint hij te sputteren en te haperen.. we hebben al naar van alles gekeken maar we komen er niet uit..
ik wil hem nu naar een garage in de buurt van de kop van noord holland bregen maar nu is mijn vraag wat is een goeie garage Pro Street?? Black 8?? zijn er mensen die er varing hebben met 1 van deze garages??(goeie/slechte ervaringen?? Rieele prijzen??)
alvast bedankt.
1972 Cuda Under Construction !!!..
.
http://www.classicperformancecars.nl
.
http://www.rvs-uitlaat.nl
.
http://www.classicperformancecars.nl
.
http://www.rvs-uitlaat.nl
- 68dodgecharger
- Posts: 787
- Joined: 08 Jun 2007, 20:42
Re: Garage bedrijf in NH Pro Street/Black 8
Ik heb geen ervaring met hun,Ik ga altijd naar six-pack dan komt het altijd goed
1968-- 500 stroker charger--1968
Re: Garage bedrijf in NH Pro Street/Black 8
als het om het motorblok van je avator gaat dan komen hun er ook niet makkelijk uit.
Moparloos druk zoekende naar 4 speed Mopar...
Re: Garage bedrijf in NH Pro Street/Black 8
aan je avatar te zien heb je een sixpack carb. als dat zo is lijkt het mij iets met het vacuum te zijn , als je hem in drive zet zet gaan je buitenste carbs open (gebeurt niet als ie vrij staat) dus waarschijnlijk is daar iets mis , hoe is de staat van de carbs.?
-
- Posts: 640
- Joined: 04 Jul 2007, 11:26
Re: Garage bedrijf in NH Pro Street/Black 8
OK, als het een 6-pack is.
Begin met het dichtzetten van de outboards zodat je je center netjes af kan stellen.
Vervolgens ga je om de beurt de outboards doen.
Zet de auto goed op de handrem of bind hem ergens aan vast wanneer je handrem te wensen over laat. Ga vervolgens de outboard met de hand open draaien. Als hij dan begint te sputteren en te backfiren dan is het vaak de pakking tussen je metering plate en de base. Dit heb ik al een aantal keren meegemaakt. Er zijn pakkingen op de markt die de brandstoftoevoer naar je boosters blokkeren. In dat geval zal je ook brandstof uit je air bleeds zien spuiten.
Anders even bellen of een keer langs komen, no cure-no pay.
Begin met het dichtzetten van de outboards zodat je je center netjes af kan stellen.
Vervolgens ga je om de beurt de outboards doen.
Zet de auto goed op de handrem of bind hem ergens aan vast wanneer je handrem te wensen over laat. Ga vervolgens de outboard met de hand open draaien. Als hij dan begint te sputteren en te backfiren dan is het vaak de pakking tussen je metering plate en de base. Dit heb ik al een aantal keren meegemaakt. Er zijn pakkingen op de markt die de brandstoftoevoer naar je boosters blokkeren. In dat geval zal je ook brandstof uit je air bleeds zien spuiten.
Anders even bellen of een keer langs komen, no cure-no pay.
Re: Garage bedrijf in NH Pro Street/Black 8
Bedankt voor de reacties!!!
Het gaat niet om de 440 6 Pack motor.. Maar om de motor(350) van me andere auto (''69 Firebird)
Na revisie is er alleen nog een aandere Manifold(Edelbrock Performer), Carburetor(Edelbrock Performer 600cfm), Headers en een HEI ontsteking op gekomen..Het was eerst een 2bbl
Het gaat niet om de 440 6 Pack motor.. Maar om de motor(350) van me andere auto (''69 Firebird)
Na revisie is er alleen nog een aandere Manifold(Edelbrock Performer), Carburetor(Edelbrock Performer 600cfm), Headers en een HEI ontsteking op gekomen..Het was eerst een 2bbl
1972 Cuda Under Construction !!!..
.
http://www.classicperformancecars.nl
.
http://www.rvs-uitlaat.nl
.
http://www.classicperformancecars.nl
.
http://www.rvs-uitlaat.nl
Re: Garage bedrijf in NH Pro Street/Black 8
dan kan je wel bij pro street terecht
Moparloos druk zoekende naar 4 speed Mopar...
Re: Garage bedrijf in NH Pro Street/Black 8
Misschien lekt de inlaatpakking dan wel tussen intake en cilinderkop. Dan heb je daar een behoorlijk vacuum lek
Toon
Toon
SUFFERING FROM SEVERE MOPARITIS!!!
Re: Garage bedrijf in NH Pro Street/Black 8
het hele blok is al op vacuum gecontroleerd Carburetor --> Manifold --> Cilinderkoppen nergens lekt hij..TheDeputy wrote:Misschien lekt de inlaatpakking dan wel tussen intake en cilinderkop. Dan heb je daar een behoorlijk vacuum lek
Toon
ik heb vandaag 2 pootjes onder de achteras gezet zodat me achterwielen los zijn van de grond toen de auto gestard en in zn Drive gezet en voorzichtig gas gegeven en toen was er niks aan de hand HEEL APPART!!! alleen als de auto dus op de grond staat en hij heeft weerstand dan begint hij te haperen en te sputteren.
1972 Cuda Under Construction !!!..
.
http://www.classicperformancecars.nl
.
http://www.rvs-uitlaat.nl
.
http://www.classicperformancecars.nl
.
http://www.rvs-uitlaat.nl
- BigBlockMopar
- Site Admin
- Posts: 7502
- Joined: 21 May 2007, 15:15
- Location: Het Wilde ZuidWesten
- Contact:
Re: Garage bedrijf in NH Pro Street/Black 8
- Krijgt de ontsteking wel gewoon 12 volt? En de bobine?
- Kijk eens in het donker onder de motorkap of je ergens vonkjes ziet overspringen bij de bougiekabels. Desnoods met een plantenspuit met water erbij op 'nevelstand' en dan richting kabels en verdeler spuiten.
- Zit de vacuumvervroeging van de ontsteking wel goed aangesloten? Probeer het ook eens door deze eens los te koppelen en af te doppen.
- Zijn de bougies wel goed 'ge-gapped' op de juiste afstand?
- Benzine toevoer voldoende? Denk aan verstopt filter of tank-aanzuigbuis.
- Kijk eens in het donker onder de motorkap of je ergens vonkjes ziet overspringen bij de bougiekabels. Desnoods met een plantenspuit met water erbij op 'nevelstand' en dan richting kabels en verdeler spuiten.
- Zit de vacuumvervroeging van de ontsteking wel goed aangesloten? Probeer het ook eens door deze eens los te koppelen en af te doppen.
- Zijn de bougies wel goed 'ge-gapped' op de juiste afstand?
- Benzine toevoer voldoende? Denk aan verstopt filter of tank-aanzuigbuis.
Re: Garage bedrijf in NH Pro Street/Black 8
Ik kom uit Haarlem en zou gaan naar Roel's cars & bikes in Hillegom of naar Lex Joon in Zaandam.
Ook heb je nog Katellla in Beverwijk (aan de weg naar Pro-Street), die werkt echt mooi en goed maar heeft vaak een lange wachttijd en omdat hij alles zo mooi en goed doet is het aan de prijs. Het is maar net wat je wil.
Verderop aan dezelfde weg maar dan voorbij Pro Street, gezien vanuit Beverwijk, heb je in Heemskerk ook nog een garage. J. de Munk is www.americanmusclecars.nl
Dat is wat ik zo even weet in de omgeving van Haarlem
Ook heb je nog Katellla in Beverwijk (aan de weg naar Pro-Street), die werkt echt mooi en goed maar heeft vaak een lange wachttijd en omdat hij alles zo mooi en goed doet is het aan de prijs. Het is maar net wat je wil.
Verderop aan dezelfde weg maar dan voorbij Pro Street, gezien vanuit Beverwijk, heb je in Heemskerk ook nog een garage. J. de Munk is www.americanmusclecars.nl
Dat is wat ik zo even weet in de omgeving van Haarlem
- BarraRuben
- Posts: 841
- Joined: 11 Jun 2007, 16:16
- Contact:
- Road runner
- Posts: 1039
- Joined: 09 Jun 2007, 23:57
- Location: Kartonnen doos langs de kant van de weg, soms hier soms daar
Re: Garage bedrijf in NH Pro Street/Black 8
Ik heb het zelfde probleem gehad met een auto. Was een smallblock auto, en heb er een opgevoerd bigblock in gehangen.
Deed exact het zelfde... in neutraal mega snel op toeren, in drive sputteren als de hel, totdat je een kilometertje of 10 a 15 reed, dan ging hij er als een maniac vandoor ! Achteras veranderd van 2.71:1 naar 3.23:1 en probleem opgelost. Trok strepentrekkend weg vanuit stilstand zonder het remmetje !
Goodluck !
Deed exact het zelfde... in neutraal mega snel op toeren, in drive sputteren als de hel, totdat je een kilometertje of 10 a 15 reed, dan ging hij er als een maniac vandoor ! Achteras veranderd van 2.71:1 naar 3.23:1 en probleem opgelost. Trok strepentrekkend weg vanuit stilstand zonder het remmetje !
Goodluck !
Re: Garage bedrijf in NH Pro Street/Black 8
Hij zal inderdaad teveel weerstand ondervinden bij de achteras en daardoor over z'n toeren raken.Road runner wrote:Ik heb het zelfde probleem gehad met een auto. Was een smallblock auto, en heb er een opgevoerd bigblock in gehangen.
Deed exact het zelfde... in neutraal mega snel op toeren, in drive sputteren als de hel, totdat je een kilometertje of 10 a 15 reed, dan ging hij er als een maniac vandoor ! Achteras veranderd van 2.71:1 naar 3.23:1 en probleem opgelost. Trok strepentrekkend weg vanuit stilstand zonder het remmetje !
Goodluck !
Re: Garage bedrijf in NH Pro Street/Black 8
Misschien stall speed van de covertor te laag, waardoor deze stationair teveel weerstand geeft aan de motor?
'68 Plymouth Satellite Sedan 318
Re: Garage bedrijf in NH Pro Street/Black 8
Ontsteking verrot.
Ask Dr. Brak: sjak.brak@gmail.com / 06 12 765 666
ex-Mopars 1967 Chrysler Newport Custom Coupe, 1973 Imperial LeBaron 2dr hardtop, 1973 Imperial LeBaron 4dr Hardtop, 1971 Plymouth Sport Fury 2 door hardtop
ex-Mopars 1967 Chrysler Newport Custom Coupe, 1973 Imperial LeBaron 2dr hardtop, 1973 Imperial LeBaron 4dr Hardtop, 1971 Plymouth Sport Fury 2 door hardtop
- BigBlockMopar
- Site Admin
- Posts: 7502
- Joined: 21 May 2007, 15:15
- Location: Het Wilde ZuidWesten
- Contact:
Re: Garage bedrijf in NH Pro Street/Black 8
Leeman - Last visited: Tue Jul 06, 2010 4:28 pm
Ik geloof niet echt dat het hem nog veel kan boeien verder...
Ik geloof niet echt dat het hem nog veel kan boeien verder...
-
- Posts: 412
- Joined: 10 Jun 2007, 12:04
Re: Garage bedrijf in NH Pro Street/Black 8
kun je oude topics ,waar weken niet op gereageerd wordt .
niet automatisch verwijderen ?
scheelt een hoop ouwe troep op de site en opslag capaciteit.
verbaas me wel eens dat topics soms al in 2007 ofzo begonnen zijn hahaha.
dit is geen commentaar op niemand ,meer een idee wat ik me afvroeg.
voor dat er boze reacties komen
niet automatisch verwijderen ?
scheelt een hoop ouwe troep op de site en opslag capaciteit.
verbaas me wel eens dat topics soms al in 2007 ofzo begonnen zijn hahaha.
dit is geen commentaar op niemand ,meer een idee wat ik me afvroeg.
voor dat er boze reacties komen
- BigBlockMopar
- Site Admin
- Posts: 7502
- Joined: 21 May 2007, 15:15
- Location: Het Wilde ZuidWesten
- Contact:
Re: Garage bedrijf in NH Pro Street/Black 8
Nah, zooi verwijderen doe ik niet aan. De opslagruimte van een tig-aantal topic is vrijwel nihil.
Wat soms wel is is dat er af en toe mensen die gaan lopen wroeten in de 'kelder' en inderdaad met een antieke topic omhoog komen Maar aan de andere kant is dat ook wel eens leuk soms eigenlijk. "Soms", dus he
Wat soms wel is is dat er af en toe mensen die gaan lopen wroeten in de 'kelder' en inderdaad met een antieke topic omhoog komen Maar aan de andere kant is dat ook wel eens leuk soms eigenlijk. "Soms", dus he
-
- Posts: 412
- Joined: 10 Jun 2007, 12:04
Re: Garage bedrijf in NH Pro Street/Black 8
Elk weg gegooid topic is ook informatie wat je weg mikt...
(behalve als jack er veel in gepost heeft! )
(behalve als jack er veel in gepost heeft! )
Het leven is net een kartbaan; Sensatie, adrenaline en veel te snel voorbij!
1968 Chrysler Newyorker hardtop coupe, 440, 727 and smoothies
1968 Chrysler Newyorker hardtop coupe, 440, 727 and smoothies