ik ben op zoek naar de uit lijn gegevens voor mijn plymouth sport fury uit 73 kan iemand mij daarmee helpen scheeld een hoop zoeken en puzzelen!!
alvast bedankt gr.otis
uit lijn gegevens sport fury 73
-
- Posts: 45
- Joined: 10 Sep 2008, 17:24
- Location: houten
- panther-pink
- Posts: 1058
- Joined: 09 Jun 2007, 16:07
- Location: nijverdal
-
- Posts: 45
- Joined: 10 Sep 2008, 17:24
- Location: houten
Re: uit lijn gegevens sport fury 73
vreemd dat dat dan zo op mijn kenteken staat?
schijnt wel degelijk te bestaan
schijnt wel degelijk te bestaan
Re: uit lijn gegevens sport fury 73
De gegevens op je kenteken worden ingevuld door de RDW, niet bepaald kenners van Amerikaanse auto's. Voor modeljaar 73 stond er geen Sport Fury in het programma van Plymouth. Check http://www.fuselage.de leuke site over de 69-73 fullsizers. Misschien is het een 72er die pas in 73 op de weg is gekomen (datum eerste toelating). Plaast anders eens wat pics en een VIN.
Uitlijngegevens staan in de shopmanual, hoofdstuk steering/front suspension. Hou er rekening mee, dat dit gebaseerd is op kennis en bandentechniek van 30-40 jaar geleden, dus dat het hooguit een beginafstelling is. Tegenwoordig geeft men bv de voorkeur aan wat meer camber.
Uitlijngegevens staan in de shopmanual, hoofdstuk steering/front suspension. Hou er rekening mee, dat dit gebaseerd is op kennis en bandentechniek van 30-40 jaar geleden, dus dat het hooguit een beginafstelling is. Tegenwoordig geeft men bv de voorkeur aan wat meer camber.
Ask Dr. Brak: sjak.brak@gmail.com / 06 12 765 666
ex-Mopars 1967 Chrysler Newport Custom Coupe, 1973 Imperial LeBaron 2dr hardtop, 1973 Imperial LeBaron 4dr Hardtop, 1971 Plymouth Sport Fury 2 door hardtop
ex-Mopars 1967 Chrysler Newport Custom Coupe, 1973 Imperial LeBaron 2dr hardtop, 1973 Imperial LeBaron 4dr Hardtop, 1971 Plymouth Sport Fury 2 door hardtop
Re: uit lijn gegevens sport fury 73
Wat is 'meer' camber? Positief of negatief?
Persoonlijk ben ik voorstander van negatief camber, geeft je auto wat meer grip tijdens het bochten werk.
Persoonlijk ben ik voorstander van negatief camber, geeft je auto wat meer grip tijdens het bochten werk.
Het leven is net een kartbaan; Sensatie, adrenaline en veel te snel voorbij!
1968 Chrysler Newyorker hardtop coupe, 440, 727 and smoothies
1968 Chrysler Newyorker hardtop coupe, 440, 727 and smoothies
Re: uit lijn gegevens sport fury 73
zo staat de mijne en rijd perfect!
Alignment Specs.
The factory specs were designed to work with bias ply tires.
For radial tires on our old mopes shoot for these specs.
Camber: -.50 to 0 degrees
Caster: As much positive as you can get up to 3 degrees.
Toe-in: 1/16th-1/8th inch
My FUEL PUMP is louder than your Prius.
- BigBlockMopar
- Site Admin
- Posts: 7502
- Joined: 21 May 2007, 15:15
- Location: Het Wilde ZuidWesten
- Contact:
Re: uit lijn gegevens sport fury 73
Diverse afstellingen voor verschillende rijstijlen;
http://www.allpar.com/history/mopar/fro ... nment.html
http://www.allpar.com/history/mopar/fro ... nment.html