Again, Why A-bodies RULE!
Again, Why A-bodies RULE!
Voor de mensen die het allemaal nog niet zo snappen.........
'76 Plymouth Volare roadrunner - SSSTTTIIICCCKKK SSSHHHIIIFFFTTT!!!!!
Re: Again, Why A-bodies RULE!
ik sluit me hier bij aan!
Fred.
Fred.
Dodge D100 Sweptline ( Utiline ) "71 HEMI powerd Dodge Dakota V8 5spd "88"
Duc M900S4
Puppy-Power.
Duc M900S4
Puppy-Power.
Re: Again, Why A-bodies RULE!
Ontzettend cool en ook erg cool dat die gast gewoon z'n gordel om heeft.
Postcars deliver...stoffe dakjes zijn voor tenten, gas is om op te koken en Chargers zijn om mee te springen
1965 Dodge Coronet | 383 4BBL | 4spd | 3.55
Bob Mosher's | Understanders
1965 Dodge Coronet | 383 4BBL | 4spd | 3.55
Bob Mosher's | Understanders
Re: Again, Why A-bodies RULE!
Ik geloof dat ik het snap.
Dodge B 250 Lowtop, Plymouth Scamp, HD Heritage, HD Ironhead, HD 1200S, Triumph Bonneville, Triumph chop, Kwalijkzaki hardtail.
Re: Again, Why A-bodies RULE!
ik snap hem nog steeds niet .
Last edited by Miel on 22 Jun 2007, 21:27, edited 1 time in total.
- mopar-freak
- Posts: 93
- Joined: 08 Jun 2007, 16:00
- Location: Delft
- Contact:
Re: Again, Why A-bodies RULE!
Bedankt, je hebt me nu echt overtuigd , het wordt van ze leven geen A-Bodynick wrote:Voor de mensen die het allemaal nog niet zo snappen.........
Gr Arjan
Re: Again, Why A-bodies RULE!
Vandaag heb ik ook 10 meter in zon A-body-ding gereden, no thanks
Ask Dr. Brak: sjak.brak@gmail.com / 06 12 765 666
ex-Mopars 1967 Chrysler Newport Custom Coupe, 1973 Imperial LeBaron 2dr hardtop, 1973 Imperial LeBaron 4dr Hardtop, 1971 Plymouth Sport Fury 2 door hardtop
ex-Mopars 1967 Chrysler Newport Custom Coupe, 1973 Imperial LeBaron 2dr hardtop, 1973 Imperial LeBaron 4dr Hardtop, 1971 Plymouth Sport Fury 2 door hardtop
Re: Again, Why A-bodies RULE!
hier even nog een replay van mij waarom B-Body's:
http://www.vimeo.com/clip:212210 :evil:
probeer dat maar eens burnen in z'n achteruit supervreed
PS: is een satellite geen GTX
http://www.vimeo.com/clip:212210 :evil:
probeer dat maar eens burnen in z'n achteruit supervreed
PS: is een satellite geen GTX
Re: Again, Why A-bodies RULE!
no offence.... maareh.... burnen in z'n achteruit is een stuk makkelijker juist, dat kan met elke achterwielaangedreven auto. Das net als burnen vooruit met een voorwielaangedreven auto (dat kan zelfs met een eend).
En eh... zie ik daar een chevy cowl induction hood op die satelite zitten???
maar wel een grappig filmpje
Hij klinkt ook wel mooi!
En eh... zie ik daar een chevy cowl induction hood op die satelite zitten???
maar wel een grappig filmpje
Hij klinkt ook wel mooi!
'76 Plymouth Volare roadrunner - SSSTTTIIICCCKKK SSSHHHIIIFFFTTT!!!!!
- BigBlockMopar
- Site Admin
- Posts: 7502
- Joined: 21 May 2007, 15:15
- Location: Het Wilde ZuidWesten
- Contact:
Re: Again, Why A-bodies RULE!
Ik snap het nog niet...
Echte auto's hebben wat meer massa en raken niet zo snel zo gevaarlijk in de slip na een burnoutje...
Echte auto's hebben wat meer massa en raken niet zo snel zo gevaarlijk in de slip na een burnoutje...
- BigBlockMopar
- Site Admin
- Posts: 7502
- Joined: 21 May 2007, 15:15
- Location: Het Wilde ZuidWesten
- Contact:
Re: Again, Why A-bodies RULE!
jammer dat hij niet dwars door zijn "white picked fence" heen knalt! (met zijn minimopar)
Jack
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
Re: Again, Why A-bodies RULE!
....beetje rijder heeft hier niet zo'n probleem mee.BigBlockMopar wrote: Ik snap het nog niet...
Echte auto's hebben wat meer massa en raken niet zo snel zo gevaarlijk in de slip na een burnoutje...
Ik sluit me bij Nick aan.
Edit: ff filmpje uit de quote gehaald. scheelt weer ruimte
Later,
~Alain~
A wise man once said: "There's no replacement for cubic inches"........then they went on and invented Forced Induction
"You'll run outta tire, before you run outta horsepower"
~Alain~
A wise man once said: "There's no replacement for cubic inches"........then they went on and invented Forced Induction
"You'll run outta tire, before you run outta horsepower"