Mopar club holland Jassen intresse ? ontwerp ? , verkoop ?

Mopar or No Car!
Post Reply
User avatar
ARLI
Posts: 2180
Joined: 13 Jun 2007, 21:06
Location: Schagerbrug
Contact:

Mopar club holland Jassen intresse ? ontwerp ? , verkoop ?

Post by ARLI »

Geachte mede - clubgenoten.

Ik heb van een andere ( motor ) club ( nee geen H.A.) een jas en de presentatie van die club naar de dealers / importeurs / leveranciers op beursen, circuits en evenmenten is door de uniforme uitstraling van de CLUB naar anderen beter geworden.
Ook zijn er meer nieuwe leden in geschreven door de clubjassen.
Ik was benieuwd of er binnen deze club wel eens over gesproken was en of wie er idee over heeft over hoe dit er uit moet zien en of wie er interesse heeft.
Gezien mijn ervaringen kosten jassen zo over de 120 euro en ik denk dat als er zo iets wordt opgezet dat dit dan professioneel moet worden gedaan en dus uitgifte door een lid of leden die een winkel of bedrijf hebben.
Jassen proberen exclusief te houden voor leden, als mensen er echt 1 willen dan worden ze eerst maar lid en kopen ze 10 seconden later de jas maar.
Herkenbaarheid in buitenland is ook van belang, er mag best wel wat tekst op van mij zodat er ook wat te lezen is.
Ik denk ook dat er geen jas moet worden gemaakt voordat er minimaal 25 persoon heeft ingetekend.
Last edited by ARLI on 22 Jun 2007, 10:20, edited 1 time in total.
Ik werk met plezier.
User avatar
Sjak Brak
Admin
Posts: 7639
Joined: 05 Jun 2007, 13:34
Location: Antarctica
Contact:

Re: Mopar club holland Jassen intresse ? ontwerp ? , verkoop ?

Post by Sjak Brak »

Goed idee, nog een jas erbij :)
Ask Dr. Brak: sjak.brak@gmail.com / 06 12 765 666

ex-Mopars 1967 Chrysler Newport Custom Coupe, 1973 Imperial LeBaron 2dr hardtop, 1973 Imperial LeBaron 4dr Hardtop, 1971 Plymouth Sport Fury 2 door hardtop
User avatar
kingjoop
Posts: 1929
Joined: 01 Jun 2007, 15:16
Location: Kabul
Contact:

Re: Mopar club holland Jassen intresse ? ontwerp ? , verkoop ?

Post by kingjoop »

goed idee :good:

was zelf ook begonnen met mopower tshirts :happy:

Image
500Ci 1968 Dodge Charger R/T (Tripple black)
Only milk comes in 2 liters
User avatar
ARLI
Posts: 2180
Joined: 13 Jun 2007, 21:06
Location: Schagerbrug
Contact:

Re: Mopar club holland Jassen intresse ? ontwerp ? , verkoop ?

Post by ARLI »

Image
shirt actie heb ik ook al eens gedaan
27 stuks in 2 dagen verkocht
Ik werk met plezier.
User avatar
muller
Posts: 156
Joined: 08 Jun 2007, 15:27
Location: canada

Re: Mopar club holland Jassen intresse ? ontwerp ? , verkoop ?

Post by muller »

ik heb op zeker interesse,maar aangezien je ook in het buitenland reklame wilt maken......krijg ik dan korting?????? :happy:
User avatar
ARLI
Posts: 2180
Joined: 13 Jun 2007, 21:06
Location: Schagerbrug
Contact:

Re: Mopar club holland Jassen intresse ? ontwerp ? , verkoop ?

Post by ARLI »

Ik denk dat als je er 25 tegelijk bestel dat er dan wel over korting te praten valt.
Ik werk met plezier.
User avatar
muller
Posts: 156
Joined: 08 Jun 2007, 15:27
Location: canada

Re: Mopar club holland Jassen intresse ? ontwerp ? , verkoop ?

Post by muller »

helaas ken ik niet zoveel nederlanders hier in canada die en een mopar hebben,en hier op het forum zitten...'t zou wel leuk zijn :) ....maar verder hou ik me aanbevolen..en van die korting was maar een geintje :lol:

groeten uit een veel te warm canada :good:
383barracuda
Posts: 208
Joined: 05 Jun 2007, 23:21
Location: Sliedrecht
Contact:

Re: Mopar club holland Jassen intresse ? ontwerp ? , verkoop ?

Post by 383barracuda »

Ik ben bezig geweest, Arjan, met jassen. Ik heb geprobeerd om op bomber jack ons logo te persen, maar dit had geen succes ivm de warmte die een transfer nodig heeft. Je krijg dan rare rimpels in je jas, omdat de stof dit niet toe laat.
De enige oplossing is borduren.
Ik heb hier eventueel wel het logo digitaal. Als jij een adres weer waar dit enigzins betaalbaar is kan je wel eens een prijsopgaaf doen. Stuur dan ff de prijs per pm.
1970 Plymouth BarraCuda-GranCoupe 383cuiHP 4-speed pistol
1968 Plymouth Fury Fast Top Coupe 383cuiHP 727
User avatar
BigBlockMopar
Site Admin
Posts: 7502
Joined: 21 May 2007, 15:15
Location: Het Wilde ZuidWesten
Contact:

Re: Mopar club holland Jassen intresse ? ontwerp ? , verkoop ?

Post by BigBlockMopar »

Wij hebben op m'n werk de grote baas geprobeerd zover te krijgen om een borduur-machine aan te schaffen maar de man ziet er geen brood in. O wel, zijn 'loss'....

Nylon jasjes zijn zowieso moeilijk te bedrukken met 'hitte-transfers'. Katoenen jassen daarintegen weer niet. We hebben een soort van latex-materiaal in diverse kleuren wat opzich wel perfect blijft zitten op shirts en dergelijke.
bigfoot
Posts: 498
Joined: 22 Jun 2007, 19:11

Re: Mopar club holland Jassen intresse ? ontwerp ? , verkoop ?

Post by bigfoot »

Wil we een jas .
Maar dan wel een XXL , past anders niet i.v.m. lengte.

Beep beep.
You can only thrust yourself.
User avatar
340cuda
Posts: 556
Joined: 08 Jun 2007, 22:43
Location: Wognum

Re: Mopar club holland Jassen intresse ? ontwerp ? , verkoop ?

Post by 340cuda »

Ik heb mijn bomberjack laten beplakken, blijft goed zitten tot nu toe
Patrick Bakker
User avatar
ARLI
Posts: 2180
Joined: 13 Jun 2007, 21:06
Location: Schagerbrug
Contact:

Re: Mopar club holland Jassen intresse ? ontwerp ? , verkoop ?

Post by ARLI »

Merendeel van de club is dermate Mopar Adept dat er sprake van is dat het niet ophoud binnen korte tijd dus een jas moet ook van goede kwaliteit zijn en jaren mee gaan.
Zelf heb ik voor de zaak jassen laten borduren en dat ziet er prima uit, is een optie.
Andere mogelijkheid is drukken en zo'n jas heb ik ook en blijft ook prima. voorbeeld
voorbeeld 2






Adept. Dit woord betekent iemand die 'kundig' is; daarom zijn zelfs in ons dagelijks leven een scheikundige, een geneesheer, een theoloog, een werktuigkundige, een ingenieur, een leraar in talen en een sterrenkundige allen 'Adepten', personen die 'deskundig' zijn, ieder in zijn eigen beroep. In de theosofische literatuur is een 'Adept' echter iemand die deskundig is in de Esoterische Wijsheid, in de leringen van het leven
Ik werk met plezier.
User avatar
BarraRuben
Posts: 841
Joined: 11 Jun 2007, 16:16
Contact:

Re: Mopar club holland Jassen intresse ? ontwerp ? , verkoop ?

Post by BarraRuben »

:letop: mocht iemand een leuk idee hebben voor een ontwerp, maar kan 't niet zelf illustreren. Stuur mij dan maar ff een pmmetje... Hoe meer hoe beter! :good: Grtz, Ruben
User avatar
jvdwolde
Posts: 8180
Joined: 09 Jun 2007, 07:03
Location: Meppel

Re: Mopar club holland Jassen intresse ? ontwerp ? , verkoop ?

Post by jvdwolde »

ARLI wrote: Adept. Dit woord betekent iemand die 'kundig' is; daarom zijn zelfs in ons dagelijks leven een scheikundige, een geneesheer, een theoloog, een werktuigkundige, een ingenieur, een leraar in talen en een sterrenkundige allen 'Adepten', personen die 'deskundig' zijn, ieder in zijn eigen beroep. In de theosofische literatuur is een 'Adept' echter iemand die deskundig is in de Esoterische Wijsheid, in de leringen van het leven
:letop: :lol:
Jack
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
User avatar
duster440
Posts: 865
Joined: 07 Jun 2007, 23:49

Re: Mopar club holland Jassen intresse ? ontwerp ? , verkoop ?

Post by duster440 »

ARLI wrote: Adept. Dit woord betekent iemand die 'kundig' is; daarom zijn zelfs in ons dagelijks leven een scheikundige, een geneesheer, een theoloog, een werktuigkundige, een ingenieur, een leraar in talen en een sterrenkundige allen 'Adepten', personen die 'deskundig' zijn, ieder in zijn eigen beroep. In de theosofische literatuur is een 'Adept' echter iemand die deskundig is in de Esoterische Wijsheid, in de leringen van het leven
klinkt alsof arli ineens de gehele bezetting van de Janse Bagge Band opnoemt....

:lol:
10 things men know about women...
1..
2..
3..
4..
5..
6..
7..
8..
9..
10. Women have boobs..

You can't fix stupid.....
challengerse
Posts: 9
Joined: 08 Jun 2007, 16:59

Re: Mopar club holland Jassen intresse ? ontwerp ? , verkoop ?

Post by challengerse »

Ja, en ze blijven eeuwig "Solliciteren "
User avatar
Wilf
Posts: 995
Joined: 15 Jun 2007, 19:20
Contact:

Re: Mopar club holland Jassen intresse ? ontwerp ? , verkoop ?

Post by Wilf »

Als ik een jas zou mogen uitkiezen dan zou ik gaan voor een katoenen versie, dit soort jas:

Image

En dan het mopar logo er achterop. In ieder geval niet van die synthetische tjap die niet te wassen is en er al snel niet meer uit ziet. Ik doe nu al ruim 2 jaar met me Lucky 13 jacket en hij is nog steeds mooi :good:

Kost wat, hebbie wel wat :)
User avatar
Ed
Posts: 568
Joined: 06 Jun 2007, 20:01

Re: Mopar club holland Jassen intresse ? ontwerp ? , verkoop ?

Post by Ed »

"Born to lose"......."Born to win" spreekt me meer aan, losers zijn er al genoeg.
Dodge ram 1500
Dodge Tradesman ‘76 shorty
Post Reply