drag race team sweetbird69

Mopar or No Car!
Post Reply
User avatar
SWEETBIRD69
Posts: 149
Joined: 08 Feb 2008, 11:16

drag race team sweetbird69

Post by SWEETBIRD69 »

Yeeeehaaawww... the site is bijna klaar nu de auto's nog hahaha.... :happy:

http://www.sweetbird69.nl

4 vrienden hebben een streetmachine clubje opgericht en gelijk maar even een website gebouwd. Racen willen we toch, nou waarom dan niet onder 1 naam !! :yeah: Mischien een leuk idee voor andere mede "ikwilookracenvrienden" om een website of een clubje of beide op te richten. Alle kleine beetjes helpen toch om het racen in nederland op de kaart te zetten ?!
Even een paar keer de naam drachten laten vallen en aanmelden bij een aantal startpagina's of gerelateerde site's en weer meer kans dat de mensen er op kijken en denken, dat is leuk, daar gaan we naar toe om te kijken of om mee te doen.... :happy: Zo word drachten mischien nog wel eens een dragstrip die eventueel ook verhuurd kan worden als vliegveld of komt er ooit nog eens een vast baan....... of ben ik nu te enthousiast ?!?! :D :D

Greetings Emile, Ray, Erik, Mark.
User avatar
BigBlockMopar
Site Admin
Posts: 7502
Joined: 21 May 2007, 15:15
Location: Het Wilde ZuidWesten
Contact:

Re: drag race team sweetbird69

Post by BigBlockMopar »

Wat een gebluf zeg... :P ... but I like it... :lol: :lol: :happy:

:good:
Misschien komt er binnenkort ook nog wel een BigBlockMopar One-man 'RaceTeam' ofzoiets... :D :D
Rockin' Ramon
Posts: 216
Joined: 11 Jun 2007, 18:07

Re: drag race team sweetbird69

Post by Rockin' Ramon »

:yeah:

Errug leuk opgezet!!!!

Hier, van dit team, gaan we ongetwijfeld nog veel horen in de nabije toekomst!!! :good:


Grtx,

RR.
User avatar
Wilf
Posts: 995
Joined: 15 Jun 2007, 19:20
Contact:

Re: drag race team sweetbird69

Post by Wilf »

Gaaf, heren! Ik wil ook gaan racen met de Satellite, geïnspireerd door deze man:



Maar ja, dat gaat nog wel ff duren voordat ik dat soort serieuze tijden neerzet denk ik :D
User avatar
Road runner
Posts: 1039
Joined: 09 Jun 2007, 23:57
Location: Kartonnen doos langs de kant van de weg, soms hier soms daar

Re: drag race team sweetbird69

Post by Road runner »

Mja, voorlopig nog in de streetmachine klasse spelen, en dan langzaam aan proberen om in de superstreet te komen.
Maar daar heb ik m'n coronet voor nodig. En die doet voorlopig nog helemaal niets...... :( alleen als ik er in ga zitten en heel hard brrrrrroooooeeeemmmm brrrroooeeeemmmm roep !! :lol:

Greetings Ray
Je kan altijd nog met je poes in de Playboy....

- Sweetbird Member - http://www.sweetbird69.nl
Thing
Posts: 917
Joined: 08 Jun 2007, 17:29

Re: drag race team sweetbird69

Post by Thing »

de SM/B Broeders! :D haha..


lekker bezig Ray :good:
'72 Dodge Dart Swinger 318 straatspeeltje
'70 Dart Swinger 360cui 4 speed..............nog lang nie af.............
User avatar
Taximan
Posts: 59
Joined: 22 Jun 2007, 12:07

Re: drag race team sweetbird69

Post by Taximan »

van SM/B komt vanzelf SM/A en S/St :good:
"I love MoPars, they taste like chicken!"
Rockin' Ramon
Posts: 216
Joined: 11 Jun 2007, 18:07

Re: drag race team sweetbird69

Post by Rockin' Ramon »

Taximan wrote:van SM/B komt vanzelf SM/A en S/St :good:
Once you're hooked, there's no way back! ;)

M.a.w... begin er a.u.b. niet aan!!! :D


Grtx,

RR.
User avatar
Road runner
Posts: 1039
Joined: 09 Jun 2007, 23:57
Location: Kartonnen doos langs de kant van de weg, soms hier soms daar

Re: drag race team sweetbird69

Post by Road runner »

@ thing

SM/B broeders..... :hmmm: Volgens mij heb ik 1 run in de B klasse gemaakt van 13.6 @ 160 km/h en werd ik gelijk naar de A-klasse verplaatst waar ik tijdens drachten 2 van 2006 op de 8ste plaats van de 34 deelnemers ben geeindigt.

Erik (met de challenger) heeft wel in de B/klasse gereden en is daar tijdens de eertse drachten 3de geworden en tijdens de tweede op de 2e plaats geeindigt. Met de motor die hij nu aan het bouwen is voor 2009 slaat hij gelijk de SM/A over en gaat hij in de superstreet rijden.

De dart van Mark heeft een behoorlijk mannelijke 383 onder de kap zitten. Met een beetje mazzel begint hij al in de SST.

M.A.W. Wat lul je nou ?
Je kan altijd nog met je poes in de Playboy....

- Sweetbird Member - http://www.sweetbird69.nl
Thing
Posts: 917
Joined: 08 Jun 2007, 17:29

Re: drag race team sweetbird69

Post by Thing »

Road runner wrote:@ thing

SM/B broeders..... :hmmm: Volgens mij heb ik 1 run in de B klasse gemaakt van 13.6 @ 160 km/h en werd ik gelijk naar de A-klasse verplaatst waar ik tijdens drachten 2 van 2006 op de 8ste plaats van de 34 deelnemers ben geeindigt.

Erik (met de challenger) heeft wel in de B/klasse gereden en is daar tijdens de eertse drachten 3de geworden en tijdens de tweede op de 2e plaats geeindigt. Met de motor die hij nu aan het bouwen is voor 2009 slaat hij gelijk de SM/A over en gaat hij in de superstreet rijden.

De dart van Mark heeft een behoorlijk mannelijke 383 onder de kap zitten. Met een beetje mazzel begint hij al in de SST.

M.A.W. Wat lul je nou ?
ik maakte een geintje... moet kunnen toch.. ?? reageer ik ook maar serieus..

13.6 is de enige die je ooit gereden heb .. en als je er met je handen vanaf had gebleven had dat echt een 13.3 geworden dan al geen 13.0... daarna is ie nooit meer harder gegaan...

voor superstreet moet je met een heel mannelijke 383 komen... dat weet je best... superfred zijn oude blok ligt in de ex-dart van Herman... en we gaan ZIEN of ie 10.9 gaat redden.... niet te positief gaan dromen Ray..

je kan wel allemaal dingetjes bij mekaar schroeven .. maar het moet ook nog werken... jou oude RR had makkelijk 12 sec kunnen rijden... en dat is een kleine hint ;)
'72 Dodge Dart Swinger 318 straatspeeltje
'70 Dart Swinger 360cui 4 speed..............nog lang nie af.............
User avatar
Road runner
Posts: 1039
Joined: 09 Jun 2007, 23:57
Location: Kartonnen doos langs de kant van de weg, soms hier soms daar

Re: drag race team sweetbird69

Post by Road runner »

Ben ook niet boos, het is alleen een beetje jammer dat het juist elke keer weer die mannetjes zijn die hier domme opmerkingen plaatsen of leuk advies uitbrengen terwijl ze zelf nog nooit een meter op de strip of soms zelfs in een eigen auto gereden hebben... :hmmm:
Je kan altijd nog met je poes in de Playboy....

- Sweetbird Member - http://www.sweetbird69.nl
User avatar
moparfrd
Posts: 854
Joined: 09 Jun 2007, 07:15
Location: Ridderkerk

Re: drag race team sweetbird69

Post by moparfrd »

Laat ze lekker de hik krijgen, man :)

Jullie zijn goed bezig, en daar gaat het om, leuke site trouwens :good:

Fred.
Dodge D100 Sweptline ( Utiline ) "71 HEMI powerd Dodge Dakota V8 5spd "88"


Duc M900S4

Puppy-Power.
User avatar
450dart
Posts: 1355
Joined: 09 Jun 2007, 09:52
Location: wieringen

Re: drag race team sweetbird69

Post by 450dart »

terwijl ze zelf nog nooit een meter op de strip of soms zelfs in een eigen auto gereden hebben
ik heb ook nog nooit een meter op de strip gereden dus ik zeg ook maar niks :hmmm: :D
My FUEL PUMP is louder than your Prius.
I.D.K.
Posts: 685
Joined: 15 Jun 2007, 20:28
Location: Waar de strepen liggen!!

Re: drag race team sweetbird69

Post by I.D.K. »

Nou Ray, ik weet wel zeker dat dat ding heeeel hard gaat nu...

Hoop dat de Coronet ook zo snel zal gaan... Ben benieuwd!!! Ik heb ook een Coronet gekocht en ga die mischien ook wel oppeppen maar eerst ff geld verdienen hier..

Greetz T
Thing
Posts: 917
Joined: 08 Jun 2007, 17:29

Re: drag race team sweetbird69

Post by Thing »

[quote="Road runner"]leuk advies uitbrengen /quote]

ook serieus advies werd niet aangenomen... dus het maakt geen klote uit... je weet het toch beter..
'72 Dodge Dart Swinger 318 straatspeeltje
'70 Dart Swinger 360cui 4 speed..............nog lang nie af.............
Rockin' Ramon
Posts: 216
Joined: 11 Jun 2007, 18:07

Re: drag race team sweetbird69

Post by Rockin' Ramon »

Hey Ding,

Wie weet wát nou beter!?!?! :?

Die jongens zijn óók gewoon lekker bezig om ervoor te zorgen,
dat ze iig in Drachten verschijnen!

De praktijk is hetgene waar het om gaat en dat moet je écht zelf ervaren door de jaren heen.

Maar bovenal is het bouwen, het ernaar toe leven en dan daadwerkelijk racen... het doel!!!
En daarin zijn ze... écht goed bezig! :good:

Ieder zijn thing! :happy:


Grtx,

RR.
Thing
Posts: 917
Joined: 08 Jun 2007, 17:29

Re: drag race team sweetbird69

Post by Thing »

Rockin' Ramon wrote:
De praktijk is hetgene waar het om gaat en dat moet je écht zelf ervaren door de jaren heen.

Maar bovenal is het bouwen, het ernaar toe leven en dan daadwerkelijk racen... het doel!!!
En daarin zijn ze... écht goed bezig! :good:
juist.. en als je opnieuw het wiel uit wil vinden vind ik het best.. ik noem het dom...


ik ben het het niet geheel met je eens.. sorry..
'72 Dodge Dart Swinger 318 straatspeeltje
'70 Dart Swinger 360cui 4 speed..............nog lang nie af.............
User avatar
Road runner
Posts: 1039
Joined: 09 Jun 2007, 23:57
Location: Kartonnen doos langs de kant van de weg, soms hier soms daar

Re: drag race team sweetbird69

Post by Road runner »

@ thing.

Zucht... Ik weet het inderdaad beter, en heb geen advies nodig van zo'n wannabe Dr. Performance zoals jou.
Zorg jij nou maar eerst eens dat je zelf met iets op de proppen komt en weet waar je over praat. Tegen die tijd ga ik je mischien serieus nemen. Voorlopig loop je kwa ervaring nog een heel eind achter op mij en op vele anderen.
Als ik iets wil weten of ik heb advies nodig dan plaats ik wel een topic op dit of op een ander forum in de
Techtalk rubriek. Of ik vraag het aan mensen die zelf een boel ervaring hebben en weten waar ze over praten.
En niet aan mensen die denken dat ze er verstand van hebben omdat ze toevallig rondhangen in de buurt van mensen
met veel ervaring en een schuur vol dikke spullen.

Deze topic gaat over mij en een paar vrienden die just for fun een raceteam opgezet hebben omdat we onder 1 naam willen gaan racen en met de website willen proberen meer mensen te motiveren om ook te gaan racen of om in iedergaval te gaan kijken. Meer belangstelling voor het racen kan helemaal geen kwaad omdat het racen over 5 jaar mischien wel eens afgelopen kon zijn op drachten, en als je dan met een klein cluppie staat heb je lang zoveel slagkracht niet als je met een paar duizend man aan het werk gaat om tegen die tijd een nieuwe locatie of verlenging van het evenement te organiseren. Dus i.p.v. Mij je goedbedoelde advies te geven kun je er mischien beter voor zorgen dat je zelf je auto aan de praat krijgt en op de strip verschijnt, of om ook eens mischien samen met je vrienden zoiets als een team op te zetten, daar help je veel meer mensen mee dan alleen met "technisch" advies of domme opmerkingen.

End.
Je kan altijd nog met je poes in de Playboy....

- Sweetbird Member - http://www.sweetbird69.nl
Thing
Posts: 917
Joined: 08 Jun 2007, 17:29

Re: drag race team sweetbird69

Post by Thing »

over de site Ray..

zie mijn eerste post zal het nogmaals doen:: goed bezig :good:

maar toen jij voor het eerst in drachten kwam (2006)liep ik reeds 5 jaar VOOR op jou.... en de dingen die ik reeds al had geleerd wilde ik en andere jullie uitleggen... om jou en je maten te helpen en DAAR gaat het mij om...

en geen zorgen .. als mijn auto aan de praat is.. stelt Clemmy m af en daar blijf ik vanaf... :hammer:
'72 Dodge Dart Swinger 318 straatspeeltje
'70 Dart Swinger 360cui 4 speed..............nog lang nie af.............
biggrabb
Posts: 5
Joined: 19 Mar 2008, 22:18

Re: drag race team sweetbird69

Post by biggrabb »

eey ray,
heb net me intro gehad hier op t forum haha.
maar ik zag in je lijstje alleen mn voor naam staan mn achter naam is van der kruk super dik allemaal leuk idee race team succes!!! top
User avatar
Pedalfred
Posts: 767
Joined: 10 Jun 2007, 12:16
Location: Sneek
Contact:

Re: drag race team sweetbird69

Post by Pedalfred »

GEWELDIG MANNEN ! :good:

DIKKE aanwinsten weer voor de sport ( de mopars van het team dan... :lol: ), Veel succes en het enige wat telt
is HAVE FUN ! ( dan komt de rest vanzelf...) :good:
Greetssss

Mopar-Muscle power addict...

I just might like working on them even more than driving them, luckaly with mopars thats not a problem....
Post Reply