Charger '72
Re: Charger '72
Nou lig nog half in echtscheiding na wel 11jaar relatie/ huwelijk dus nu meer tijd en geld voor Mn hobby's.
Net terug van Cuba dus genoeg autootjes gezien en weer frisse zin erin.
Aangezien ik Mn core blok heb klaarliggen om alles zonovergoten te zetten en ook nieuwe kabelbooms heb klaarliggen ga ik het heel grondig aanpakken.
Komen nieuwe Kb zuigers met alles eromheen nieuw
Elektrische koel fans
Elektrische benzine pomp
Nieuwe Balancer
En de rest in het blok was al nieuw wat overgaat
Heb dit bij iemand anders gezien en die had al zn bekabeling weggewerkt in de spatborden etc.
Ga dit ook heel grondig doen accu in de kofferbak ruitensproeier voorin bij de lampen en een plaat erover.
Alle gaatjes dichtlassen plaat tegen het kopschot
En alle nieuwe bekabeling verlengen en via de schermen of onder het blok langs laten lopen.
En motorruimte spuiten natuurlijk
Automaat is bij Fred ter revisie met ander brein erin reverse shift kit etc
Dus 3 keer dat ik Mn blok onder handen neem en veel geleerd om zo nu alles in 1x goed te doen.
Net terug van Cuba dus genoeg autootjes gezien en weer frisse zin erin.
Aangezien ik Mn core blok heb klaarliggen om alles zonovergoten te zetten en ook nieuwe kabelbooms heb klaarliggen ga ik het heel grondig aanpakken.
Komen nieuwe Kb zuigers met alles eromheen nieuw
Elektrische koel fans
Elektrische benzine pomp
Nieuwe Balancer
En de rest in het blok was al nieuw wat overgaat
Heb dit bij iemand anders gezien en die had al zn bekabeling weggewerkt in de spatborden etc.
Ga dit ook heel grondig doen accu in de kofferbak ruitensproeier voorin bij de lampen en een plaat erover.
Alle gaatjes dichtlassen plaat tegen het kopschot
En alle nieuwe bekabeling verlengen en via de schermen of onder het blok langs laten lopen.
En motorruimte spuiten natuurlijk
Automaat is bij Fred ter revisie met ander brein erin reverse shift kit etc
Dus 3 keer dat ik Mn blok onder handen neem en veel geleerd om zo nu alles in 1x goed te doen.
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Re: Charger '72
Veel onderdelen binnengekomen voor de rest niets gedaan wil nu alles eerst hebben en aan 1 stuk door alles opbouwen.
Ondertussen een 81/4 as opgehaald met suregrip diff and 4.10 gears
Verders onderzoek naar diverse EFI systemen aan het doen
Ondertussen een 81/4 as opgehaald met suregrip diff and 4.10 gears
Verders onderzoek naar diverse EFI systemen aan het doen
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Re: Charger '72
Zo nu drukke periode echtscheiding verkoop huis etc en van de weinigen die wel wat geld hebt overgehouden hele roets onderdelen besteld en ga gewoon het blok bouwen wat ik wil.
KB pistons
QA1 phase 2 kit
Gear Drive
Serpentine belt
Holley Sniper EFI
Nieuwe benzine tank and retrostyle intank fuel pump van fitech
Milidon oil pan
etc etc
Ben komende wintermaanden lekker zoet
KB pistons
QA1 phase 2 kit
Gear Drive
Serpentine belt
Holley Sniper EFI
Nieuwe benzine tank and retrostyle intank fuel pump van fitech
Milidon oil pan
etc etc
Ben komende wintermaanden lekker zoet
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Re: Charger '72
Zo ff update-tje ben nu geleidelijk aan begonnen flink lijst met spulletje s verzameld
Benzinetank -Holley Sniper - Hyper fuel in-tank retrofit pump
GearDrive - March serpentine belt kit - Milidon deep oil pan
8 ¼ axle suregrip - rebuild 904 with reverse shiftkit - torque convertor 3000 stall- All new wiring harnasses - new front seat - black powdercoated wheels and new tyres - Full QA1 suspension kit – KB pistons - fresh bored and rebuid 318- new steering wheel- Allu radiator- fiberglass hood with 4" cowl
an het weekend aan de slag gegaan blok afgestoft en een duidelijk kleurtje gegeven, dit keer gaar ook de waterpomp en intake in diezelfde kleur.
De EFI is zwart dus zullen wat andere aanbouwdelen zwart worden.
Motorruimte alle kabels leidingen eruit
Nieuwe bekleedde voorbank opgehaald
Dashboard eruit en alweer de nieuwe bekabeling erin gelegd is maar weer gedaan.
Nieuwe nokkenas lagerschaaltjes getrokken maar ik kijk blijkbaar scheel zit er voor een kwart naast met de olietoevoer, dat gaat dus niet goedkomen.
En bij het eruit halen eentje toch nog beschadigd dus ff snel nieuw setje bestel uit de us.
Benzinetank -Holley Sniper - Hyper fuel in-tank retrofit pump
GearDrive - March serpentine belt kit - Milidon deep oil pan
8 ¼ axle suregrip - rebuild 904 with reverse shiftkit - torque convertor 3000 stall- All new wiring harnasses - new front seat - black powdercoated wheels and new tyres - Full QA1 suspension kit – KB pistons - fresh bored and rebuid 318- new steering wheel- Allu radiator- fiberglass hood with 4" cowl
an het weekend aan de slag gegaan blok afgestoft en een duidelijk kleurtje gegeven, dit keer gaar ook de waterpomp en intake in diezelfde kleur.
De EFI is zwart dus zullen wat andere aanbouwdelen zwart worden.
Motorruimte alle kabels leidingen eruit
Nieuwe bekleedde voorbank opgehaald
Dashboard eruit en alweer de nieuwe bekabeling erin gelegd is maar weer gedaan.
Nieuwe nokkenas lagerschaaltjes getrokken maar ik kijk blijkbaar scheel zit er voor een kwart naast met de olietoevoer, dat gaat dus niet goedkomen.
En bij het eruit halen eentje toch nog beschadigd dus ff snel nieuw setje bestel uit de us.
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Re: Charger '72
Zo in afwachting van m'n lagerschaaltje maar ff begonnen met de benzinetank en de FiTech retrofit high pressure fuel pump the installeren.
Dat is wel ff karweitje alles rustig aan beetje uitvogelen en meten toch 3 uurtjes zoet mee geweest.
Maar is een heel mooi compleet setje en goed spul om mee te werken, als men nog is een boor en zaag patroon bij hadden gevoegd was het helemaal makkelijk. Dan moeten we nog even de vent gaatjes dichtlassen en een nieuwe benzine meter erin en de tank ff coaten om roesten te voorkomen.
Dat is wel ff karweitje alles rustig aan beetje uitvogelen en meten toch 3 uurtjes zoet mee geweest.
Maar is een heel mooi compleet setje en goed spul om mee te werken, als men nog is een boor en zaag patroon bij hadden gevoegd was het helemaal makkelijk. Dan moeten we nog even de vent gaatjes dichtlassen en een nieuwe benzine meter erin en de tank ff coaten om roesten te voorkomen.
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Re: Charger '72
Vaak zie je dat de opname van de fuel pomp nog in een soort kamer wordt geplaatst zodat je als je door een aantal bochten gaat niet zonder benzine komt te staan, wellicht een tip...
Re: Charger '72
Ja andere optie is om special schuim in je tank te doen die ook het klotsen tegengaat, in de rally word het gebruikt.
Maar ben wel meestal met halve tank ga ik alweer tanken
Maar ben wel meestal met halve tank ga ik alweer tanken
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Re: Charger '72
Zo nokkenas lagers weer getrokken blijft altijd gepiel eerste keer zat ik ernaast dus moest eerst weer nieuw setje bestellen.
Nieuwe krukas lagerschaaltjes erin en de krukas zit er weer in.
Nieuwe KB zuigers gemonteerd op de nieuwe Eagle forged I-beam rods met ARP bolts. wat een pleuris werk die kut veertjes erin friemelen bij die zuigerpin.
Vanmiddag ff halve dag vrij genomen van m'n werk en ff verder knutselen altijd leuk werk blokje in elkaar zetten.
Nieuwe krukas lagerschaaltjes erin en de krukas zit er weer in.
Nieuwe KB zuigers gemonteerd op de nieuwe Eagle forged I-beam rods met ARP bolts. wat een pleuris werk die kut veertjes erin friemelen bij die zuigerpin.
Vanmiddag ff halve dag vrij genomen van m'n werk en ff verder knutselen altijd leuk werk blokje in elkaar zetten.
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Re: Charger '72
Als je de veertjes iets uit elkaar trekt zodat ze als het ware een beetje open blijven staan dan werk je ze daarna heel makkelijk in.
Maar daar heb je nu denk ik geen reet meer aan.
Maar daar heb je nu denk ik geen reet meer aan.
Re: Charger '72
Ja had de handleiding gelezen en daar staat ook trek ze 1/4-1/2 inch uit elkaar en dan vastzetten en met een schroevedraaiertje er verder induwen.
zodra je de eerste slag erin hebt gaat het wel.
Maar het zit erin
zodra je de eerste slag erin hebt gaat het wel.
Maar het zit erin
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Re: Charger '72
Zo weer ff opgeschoten helaas ook tegenslagje gehad.
Alle zuigerringen opgemeten en bijgevijld volgens specificaties, helaas met het monteren van m'n zuigerringen lette ik ff niet op en had ik de 2e zuiger ring omgekeerd erop zitten.
Met het loshalen iets te ruw geweest knakte die doormidden
Dus verder zonder 1 zuiger Oliepomp gemonteerd met milidon pickup ivm grote olie pan
En toen rustig verder gegaan met de geardrive
Helaas zuigerveer niet los te bestellen dus hele set zuigerveren moeten bestellen a 70 dollar voor een 5 dollar onderdeeltje, hopelijk eind v/d week alweer binnen.
Alle zuigerringen opgemeten en bijgevijld volgens specificaties, helaas met het monteren van m'n zuigerringen lette ik ff niet op en had ik de 2e zuiger ring omgekeerd erop zitten.
Met het loshalen iets te ruw geweest knakte die doormidden
Dus verder zonder 1 zuiger Oliepomp gemonteerd met milidon pickup ivm grote olie pan
En toen rustig verder gegaan met de geardrive
Helaas zuigerveer niet los te bestellen dus hele set zuigerveren moeten bestellen a 70 dollar voor een 5 dollar onderdeeltje, hopelijk eind v/d week alweer binnen.
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Re: Charger '72
Ziet er goed uit! Is er een reden dat je voor een geardrive hebt gekozen tov een ketting of een belt?
Re: Charger '72
Vond het wel vet klinken motoren met een geardrive, verders staat internet vol met voors en tegens maar ik ging voor de "dure" sound optie
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
- BigBlockMopar
- Site Admin
- Posts: 7502
- Joined: 21 May 2007, 15:15
- Location: Het Wilde ZuidWesten
- Contact:
Re: Charger '72
Als een Summit onderdeelnummer voor 8 delen per set, eindigt met "-8", dan kan je eens proberen dat te vervangen voor "-1". Soms komt dan het enkele onderdeel naar boven en kan je het wel per stuk kopen.
Re: Charger '72
Had dat geprobeerd bij summit maar die verkopen alleen setjes, had dan ergens anders moeten bestellen maar word dan heel traag verstuurd en wil verder.
Nu Maandag besteld, Woensdag op voorraad bij Summit nu alweer hier in nederland. Zodirect ff ophalen bij DHL,
Nu Maandag besteld, Woensdag op voorraad bij Summit nu alweer hier in nederland. Zodirect ff ophalen bij DHL,
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Re: Charger '72
gaan we regelen
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Re: Charger '72
Zo ff opgeschoten geen tijd gehad om alles te posten, maar alle zuigers zitten er nu in.
Gear drive geïnstalleerd
Daarna Olie pannetje erop
En dan nog is de intake in kleur gespoten, VHT verf echt geweldig spuiten deze is wel errug doen en moet echt oppassen met lopers laagje voor laagje.
Helaas VHT gaat uit de markt hier ivm importverbod vanwege gevaarlijke stoffen of zo echt jammer kon nog 1 bus in deze kleur krijgen in nederland.
Gear drive geïnstalleerd
Daarna Olie pannetje erop
En dan nog is de intake in kleur gespoten, VHT verf echt geweldig spuiten deze is wel errug doen en moet echt oppassen met lopers laagje voor laagje.
Helaas VHT gaat uit de markt hier ivm importverbod vanwege gevaarlijke stoffen of zo echt jammer kon nog 1 bus in deze kleur krijgen in nederland.
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Re: Charger '72
waar waren we blokje is in ieder geval af ff alleen wat foto's zeggen meestal genoeg
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
- SuperFlyTNT
- Posts: 827
- Joined: 08 Jun 2007, 12:32
- Location: Arnhem-Zuid
Re: Charger '72
MFIC @ SuperSpeedWagon HQ
1964 Dodge 440 wagon 413 Weiand Hi-rise crossram 4spd 3.55:1 gears
1971 Plymouth Suburban PL45 export Special Order 318 manual 3spd 3.23:1 gears
1972 Dodge Charger SE 400/727 Slap-stik 2.76:1
1964 Dodge 440 wagon 413 Weiand Hi-rise crossram 4spd 3.55:1 gears
1971 Plymouth Suburban PL45 export Special Order 318 manual 3spd 3.23:1 gears
1972 Dodge Charger SE 400/727 Slap-stik 2.76:1
Re: Charger '72
Helaas zoektocht naar VHT verfje nog niet opgeschoten, het gaat echt uit de handel.
wil m'n motorruimte zo "clean" mogelijk maken en motorkap scharnieren passen daar niet in. Met dank aan Hans van sixpackspeedshop een motorkap uit de US laten overkomen, tja ene vind het afschuwelijk maar ik vind het geweldig
Nu aan het nadenken en een soort "cradle" maken die ik in m'n motoruimte kan zetten/ zakken waarachter alle oneffenheden bollingen kabels etc verborgen kunnen.
Verders bougie kabel begeleiders uitgemeten op de kleppendeksel en heb boeltje weggebracht om dit aan elkaar te laten lassen. Daarna gaat dit met de luchtfilter delen naar de poedercoater om glans zwart te coaten
wil m'n motorruimte zo "clean" mogelijk maken en motorkap scharnieren passen daar niet in. Met dank aan Hans van sixpackspeedshop een motorkap uit de US laten overkomen, tja ene vind het afschuwelijk maar ik vind het geweldig
Nu aan het nadenken en een soort "cradle" maken die ik in m'n motoruimte kan zetten/ zakken waarachter alle oneffenheden bollingen kabels etc verborgen kunnen.
Verders bougie kabel begeleiders uitgemeten op de kleppendeksel en heb boeltje weggebracht om dit aan elkaar te laten lassen. Daarna gaat dit met de luchtfilter delen naar de poedercoater om glans zwart te coaten
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Re: Charger '72
Is weer ff geleden dat ik wat gepost heb helaas niet echt veel opgeschoten. Wil m'n body een "Bare" metal car maken en motorkap zwart houden en iets van een oldscool airbrush op de zijkant zetten.
MAAR dus alle verf en plamuur etc eraf halen, wat een pleuriswerk. Begon met Chemisch verfstripper van non-paints store nou dat schoot helemaal niet op vooral met plamuur vreet het amper wat weg.
Toen zelf stralen, voor een leuk bedrag ketels en spulletjes gekocht. Na 3 weekenden alles nalopen en proberen word dat ook een duur geintje om alles te stralen en daarna te glasparelen. Dus boeltje verkocht kleine ketel gehouden om eventueel wat kleine dingen te stralen.
Dus ouderwets schuren dus op zoek naar een goede machine en toen kwam ik the Eastwood Contour SCT tegen, kost wat maar bespaar flink wat tijd en aan materialen en die laten overkomen. Je hebt echt een vreter en daarna kan je afbouwen met 120 - 240 - 320 grit.
Slijtage van de rollen valt ook heel erg mee.
Dus begonnen met de auto te strippen bumpers eraf, het voor en achterpaneel gedaan, en ben echt blij met het resultaat.
Dus volgende stap een zijscherm, dit was duidelijk een schade scherm damn zat wel een goede cm plamuur op.
Wil niet de boel in de blanke lak spuiten maar na enig speuren op Amerikaanse fora tegengekomen om GIBSS te gebruiken, alleen in Amerika te krijgen natuurlijk en spuitbussen versturen via de lucht mag natuurlijk weer niet. Toch uiteindelijk 2 personen gevonden die het wilde versturen de eerste keer werd het tegengehouden en bij een 2 persoon zijn m'n 10 bussen aangekomen (genoeg voor de komende 20 jaar) als ik alle verhalen mag geloven van mensen die dit spul gebruiken. Het verdampt niet zoals WD40 en als je het schoonmaakt zou je er zo weer overheen moeten kunnen spuiten, goed voor staal chrome aluminium etc etc.
MAAR dus alle verf en plamuur etc eraf halen, wat een pleuriswerk. Begon met Chemisch verfstripper van non-paints store nou dat schoot helemaal niet op vooral met plamuur vreet het amper wat weg.
Toen zelf stralen, voor een leuk bedrag ketels en spulletjes gekocht. Na 3 weekenden alles nalopen en proberen word dat ook een duur geintje om alles te stralen en daarna te glasparelen. Dus boeltje verkocht kleine ketel gehouden om eventueel wat kleine dingen te stralen.
Dus ouderwets schuren dus op zoek naar een goede machine en toen kwam ik the Eastwood Contour SCT tegen, kost wat maar bespaar flink wat tijd en aan materialen en die laten overkomen. Je hebt echt een vreter en daarna kan je afbouwen met 120 - 240 - 320 grit.
Slijtage van de rollen valt ook heel erg mee.
Dus begonnen met de auto te strippen bumpers eraf, het voor en achterpaneel gedaan, en ben echt blij met het resultaat.
Dus volgende stap een zijscherm, dit was duidelijk een schade scherm damn zat wel een goede cm plamuur op.
Wil niet de boel in de blanke lak spuiten maar na enig speuren op Amerikaanse fora tegengekomen om GIBSS te gebruiken, alleen in Amerika te krijgen natuurlijk en spuitbussen versturen via de lucht mag natuurlijk weer niet. Toch uiteindelijk 2 personen gevonden die het wilde versturen de eerste keer werd het tegengehouden en bij een 2 persoon zijn m'n 10 bussen aangekomen (genoeg voor de komende 20 jaar) als ik alle verhalen mag geloven van mensen die dit spul gebruiken. Het verdampt niet zoals WD40 en als je het schoonmaakt zou je er zo weer overheen moeten kunnen spuiten, goed voor staal chrome aluminium etc etc.
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
- BigBlockMopar
- Site Admin
- Posts: 7502
- Joined: 21 May 2007, 15:15
- Location: Het Wilde ZuidWesten
- Contact:
Re: Charger '72
Ik had persoonlijk gewoon een Brushed Aluminium/Metal vinylwrap op de auto geplakt ipv al dat werk wat je nu hebt.
Daarnaast zou je dat vinyl er tzt weer af kunnen halen waarna je weer de oude painjob overhoudt.
Daarnaast zou je dat vinyl er tzt weer af kunnen halen waarna je weer de oude painjob overhoudt.