Charger '72
Re: Charger '72
Ja wrappen kon maar niet mijn gevoel erbij. Het idee dat het allemaal kaal staal is me alle imperfecties en schades overtijd geven de auto zo meer karakter.
Voorophanging eronderuit.
En de QA1 kit erop aan het zetten, lekker werken zo alles past perfect
En nog een deurtje kaal andere deur ook kaal zit helaas flink wat meer schade op qua gaatjes boren voor uitdeuken.
Verders nu ff wat ophangings delen schoonmaken en ff zwart spuiten voordat ik alles er weer op monteer.
Voorophanging eronderuit.
En de QA1 kit erop aan het zetten, lekker werken zo alles past perfect
En nog een deurtje kaal andere deur ook kaal zit helaas flink wat meer schade op qua gaatjes boren voor uitdeuken.
Verders nu ff wat ophangings delen schoonmaken en ff zwart spuiten voordat ik alles er weer op monteer.
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Re: Charger '72
Niet stil gezeten maar wel te druk gehad om dingen te updaten.
Ophanging helemaal afgerond
Spulletjes terug gehad van de poedercoater motorblokje is nu af wil nog 2 zwarte breathers erop zitten.
Bougiekabels die ik pas als de motor draait en dan op maat knippen.
Achteras met sper gespoten en eronder en de remmerij overgezet.
Ophanging helemaal afgerond
Spulletjes terug gehad van de poedercoater motorblokje is nu af wil nog 2 zwarte breathers erop zitten.
Bougiekabels die ik pas als de motor draait en dan op maat knippen.
Achteras met sper gespoten en eronder en de remmerij overgezet.
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Re: Charger '72
Zo word maar is tijd voor een update had ff geen zin om alles online te zetten maar absoluut niet stilgezeten.
Auto is helemaal kaalgeschuurd en in de olie, het is weer wat anders.
Ondertussen weer all chrome bumpers erop nu nog de emblemen gowing en begin op z'n plek te vallen.
Verder lasapparaat aangeschaft wat advies gevolgd in het AAP forum iets wat ik veel eerder had moeten doen alles is zoveel makkelijker.
Toen de firewall kaalgestript alles uitgetekend op kartonnen sjabloon en een flink stuk 1mm plaatstaal gehaald.
Buurman heeft een plasma snijder dus dat was lekker soepeltjes alle bochtjes maken.
En alles zitten vastpunten en bewerken dit is foto halverwege vergeten foto maken hoe het nu eruitziet.
Verders nieuwe lensjes gemonteerd van m'n knipperlichten, kleine dingetjes maken zo'n verschil.
Daarna stuur kolom uit elkaar gehaald alles naar de poedercoater en daarna in elkaar. Zo das wel ff een gepuzzel halve dag alles uit elkaar
2 dagen voordat ik het weer in elkaar had. Veel foto's gemaakt en alle electra en lagertjes allemaal nieuw erin natuurlijk.
Nieuw contactslot welke dezelfde sleutel nu hebt als de deuren.
Nog veel te doen wil nog meer panelen maken in de motorruimte om zo alles te "cleanen" en alle bedrading te verbergen etc
etc etc etc ga weer wat vaker posten
Auto is helemaal kaalgeschuurd en in de olie, het is weer wat anders.
Ondertussen weer all chrome bumpers erop nu nog de emblemen gowing en begin op z'n plek te vallen.
Verder lasapparaat aangeschaft wat advies gevolgd in het AAP forum iets wat ik veel eerder had moeten doen alles is zoveel makkelijker.
Toen de firewall kaalgestript alles uitgetekend op kartonnen sjabloon en een flink stuk 1mm plaatstaal gehaald.
Buurman heeft een plasma snijder dus dat was lekker soepeltjes alle bochtjes maken.
En alles zitten vastpunten en bewerken dit is foto halverwege vergeten foto maken hoe het nu eruitziet.
Verders nieuwe lensjes gemonteerd van m'n knipperlichten, kleine dingetjes maken zo'n verschil.
Daarna stuur kolom uit elkaar gehaald alles naar de poedercoater en daarna in elkaar. Zo das wel ff een gepuzzel halve dag alles uit elkaar
2 dagen voordat ik het weer in elkaar had. Veel foto's gemaakt en alle electra en lagertjes allemaal nieuw erin natuurlijk.
Nieuw contactslot welke dezelfde sleutel nu hebt als de deuren.
Nog veel te doen wil nog meer panelen maken in de motorruimte om zo alles te "cleanen" en alle bedrading te verbergen etc
etc etc etc ga weer wat vaker posten
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Re: Charger '72
1968 Dodge Charger Hellcat, six speed manual
1969 Dodge Charger 440 R/T special edition
1969 Dodge Charger 440 R/T special edition
Re: Charger '72
Mooi werk!
Heb je de oude firewall er uit geslepen of het nieuwe deel er over heen gelast? Kan het niet zo goed zien op de foto.
Als je slim bent koop dan ook meteen een 3m speedglas lashelm, type 9100. Ikzelf heb een lashelm gekocht voor 70 euro en heb er nu 1 van 3m, 100% beter! En een paar goede lashandschoenen.
Zoals mijn leraar op de MTS vroegah zei, "zorg er voor dat je kleding aan hebt die tot je lashelm dicht is en niet zo'n overall waarbij je een driehoekje open hebt, want het pus komt er uit!"
Heb je de oude firewall er uit geslepen of het nieuwe deel er over heen gelast? Kan het niet zo goed zien op de foto.
Als je slim bent koop dan ook meteen een 3m speedglas lashelm, type 9100. Ikzelf heb een lashelm gekocht voor 70 euro en heb er nu 1 van 3m, 100% beter! En een paar goede lashandschoenen.
Zoals mijn leraar op de MTS vroegah zei, "zorg er voor dat je kleding aan hebt die tot je lashelm dicht is en niet zo'n overall waarbij je een driehoekje open hebt, want het pus komt er uit!"
Re: Charger '72
Heb alles strak geslepen en het eroverheen gelast, buurman had nog een extra lashelm en dat werkt allemaal goed.
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Re: Charger '72
Elektrische rembooster ingebouwd en afgesteld met de rempedaal en verders in karton aan het knippen en plakken geweest.
En dan is de dag alweer voorbij, wat een werk allemaal zeg.
Nu aan het dubben om alles glans zwart of mat zwart of ivoor wit te spuiten, alle kabels en leidingen worden verborgen aan de zijkanten.
Middelste paneel L+R krijgt een bolling erin heb rechts ruimte nodig voor me remleidingen.
En dan is de dag alweer voorbij, wat een werk allemaal zeg.
Nu aan het dubben om alles glans zwart of mat zwart of ivoor wit te spuiten, alle kabels en leidingen worden verborgen aan de zijkanten.
Middelste paneel L+R krijgt een bolling erin heb rechts ruimte nodig voor me remleidingen.
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Re: Charger '72
Tijdsrovend werk maar dagje aan het werk geweest en beide panelen gevouwen op een zelfgemaakt vouwtafel.
Rechtkant weer de rembooster losfrummelen plaat erin booster terug. laatste aanpassing tekenen, rembooster eruit etc etc tijdsroven werkje.
Volgende week hele week vrijgenomen of ff wat meters te maken
Rechtkant weer de rembooster losfrummelen plaat erin booster terug. laatste aanpassing tekenen, rembooster eruit etc etc tijdsroven werkje.
Volgende week hele week vrijgenomen of ff wat meters te maken
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Re: Charger '72
Welk merk en type heb je gebruikt? Wist niet dat er ook elektrische rembekrachtigers waren. Heb me er eigenlijk ook nooit in verdiept.
Re: Charger '72
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Re: Charger '72
Thx! Waar ga je de accumulator wegwerken? Onder het dashboard? Wordt het niet een beetje krap met de nieuw gebogen plaat en de leidingwerk van de remmerij?
Re: Charger '72
Ga het aan de voorkant doen in de ruimte tussen de gril/ koplampen/ radiator. Daar komt toch een verwijderbare plaat overheen om het dicht te maken.
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Re: Charger '72
Vorige week was ik in Nashville en heb ik een car show bezocht van Good Guys Rod & Custom Association. Hier stond de Javelin AMC gemaakt door de Ring Brothers en de Plymouth Duster Kasper gemaakt door Goolsby Customs. Hierbij wat foto's ter inspiratie!
Re: Charger '72
Damn nice dat is weer next level
Wel strak ingebouwd krijg je geen vinger tussen flink schroeven als je ergen een lekkagetje moet vinden
Wel strak ingebouwd krijg je geen vinger tussen flink schroeven als je ergen een lekkagetje moet vinden
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Re: Charger '72
Zo weekje de middagen vrijgenomen en 's avonds doorgegaan is lekker opgeschoten.
Nieuwe spuitbussen geprobeerd me 2K verf erin en dat is echt top.
Foto's zeggen genoeg
Stuurhuisje ff opnieuw gedaan
En dan alweer het motortje erin gehangen, dynamo zit alleen wel eng dicht bij de zijkant denk dat het nog probleempje gaat geven.
Alweer dashboard erin geschroeft, automaat helemaal opgeschuurd en klaar om te spuiten.
Nieuwe spuitbussen geprobeerd me 2K verf erin en dat is echt top.
Foto's zeggen genoeg
Stuurhuisje ff opnieuw gedaan
En dan alweer het motortje erin gehangen, dynamo zit alleen wel eng dicht bij de zijkant denk dat het nog probleempje gaat geven.
Alweer dashboard erin geschroeft, automaat helemaal opgeschuurd en klaar om te spuiten.
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Re: Charger '72
Gereedschapskarretje gekocht, telkens zoeken in koffer en oude kar schoot niet op.
Halve dag zitten kloten om m'n nieuwe zijraam rein te krijgen en met het afstellen bleef ie uit z'n geleider vallen.
Blijkt er een klein verschil te zitten in de geleider die op het raam zit.
Alles er weer uit gehaald om omgedraaid, binnenkort nieuwe poging weer het erin te zetten.
Automaat en aandrijfas schoongemaakt en gespoten
Halve dag zitten kloten om m'n nieuwe zijraam rein te krijgen en met het afstellen bleef ie uit z'n geleider vallen.
Blijkt er een klein verschil te zitten in de geleider die op het raam zit.
Alles er weer uit gehaald om omgedraaid, binnenkort nieuwe poging weer het erin te zetten.
Automaat en aandrijfas schoongemaakt en gespoten
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Re: Charger '72
Zo weer ff opgeschoten met de remmerij, gereedschap is het halve werk. Remleiding flens tang gekocht en dat ding werk perfect
Remverdeler in mijn binnenscherm geplaatst
Helaas me van tevoren uitgemeten boorgaatjes kwamen niet goed uit met me remverdeler en zo gaten groter moeten maken en paar uur zitten kloten om die nippels erop te schroeven dat gaat er echt op de mm precies op.
Motorruimte is iets matter geworden terwijl me automaat en aandrijfas mooi blijven glimmen, en gewoon dezelfde verf gebruikt. Dus ga denk ik me motorruimte nogmaals spuiten en alles goed afplakken, heb toch wat beschediginkjes nog weg te werken.
Verders bandje gepast en 295 achter past perfect vult alles mooi uit en nog genoeg ruimte eromheen.
Zo automaat onder me auto gehangen en extra diepe oliepan eronder geschroefd, mooi setje met spacer en extra groot filter
Verders 1 van me 2 achterbanden binnengekomen, was goedkoper via E-bay om ze per stuk te bestellen ivm verzendkosten.
Lol komen beetje dubbelgevouwen binnen
Remverdeler in mijn binnenscherm geplaatst
Helaas me van tevoren uitgemeten boorgaatjes kwamen niet goed uit met me remverdeler en zo gaten groter moeten maken en paar uur zitten kloten om die nippels erop te schroeven dat gaat er echt op de mm precies op.
Motorruimte is iets matter geworden terwijl me automaat en aandrijfas mooi blijven glimmen, en gewoon dezelfde verf gebruikt. Dus ga denk ik me motorruimte nogmaals spuiten en alles goed afplakken, heb toch wat beschediginkjes nog weg te werken.
Verders bandje gepast en 295 achter past perfect vult alles mooi uit en nog genoeg ruimte eromheen.
Zo automaat onder me auto gehangen en extra diepe oliepan eronder geschroefd, mooi setje met spacer en extra groot filter
Verders 1 van me 2 achterbanden binnengekomen, was goedkoper via E-bay om ze per stuk te bestellen ivm verzendkosten.
Lol komen beetje dubbelgevouwen binnen
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Re: Charger '72
Zo 2e band ook binnengekomen maar 295 Hoosier is 2 cm breder dan Cooper Cobra. Dus ging twijfelen of het allemaal wel ging passen.
Velgen terug v/d poedercoater
Bandjes erop
Hoppa op de auto en is echt mm werk maar het past
Zwarte wielmoeren erop en chrome spinners
Verders aanpassingen moeten doen ivm een benzinepomp in de tank heb zitten steekt het allemaal uit aan de bovenkant
Daar 2 profielen tegen de onderkant gelast, rubber gekit op de tank en de tankhangers verlengt en alles past en hangt weer stevig.
Daarna paas dgn met de stuurkolom zitten vechten ivm ik veel ruimte panelen voor heb gemaakt, alles pas nu behalve me shift linkage zit aan de andere kant. Moet een beugeltje losslijpen en verplaatsen zal hier nog foto's van maken.
Velgen terug v/d poedercoater
Bandjes erop
Hoppa op de auto en is echt mm werk maar het past
Zwarte wielmoeren erop en chrome spinners
Verders aanpassingen moeten doen ivm een benzinepomp in de tank heb zitten steekt het allemaal uit aan de bovenkant
Daar 2 profielen tegen de onderkant gelast, rubber gekit op de tank en de tankhangers verlengt en alles past en hangt weer stevig.
Daarna paas dgn met de stuurkolom zitten vechten ivm ik veel ruimte panelen voor heb gemaakt, alles pas nu behalve me shift linkage zit aan de andere kant. Moet een beugeltje losslijpen en verplaatsen zal hier nog foto's van maken.
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
-
- Posts: 830
- Joined: 10 Jun 2007, 21:20
- Location: ede
- Contact:
Re: Charger '72
Die banden zijn altijd gaaf om te zien! Hebben die een dot rating?
Die 'spinners' waar kun je die halen? Ik heb een 55 chevy waar ze op zitten maar mis er 1....
Keep up the good work!
Die 'spinners' waar kun je die halen? Ik heb een 55 chevy waar ze op zitten maar mis er 1....
Keep up the good work!
fargo a100 '65
Dodge dart gt '67
Dodge w100 440 '76
Dodge dart gt '67
Dodge w100 440 '76
Re: Charger '72
Ja hebben een dot ratingjeffrey..... wrote: ↑15 Jul 2019, 16:18 Die banden zijn altijd gaaf om te zien! Hebben die een dot rating?
Die 'spinners' waar kun je die halen? Ik heb een 55 chevy waar ze op zitten maar mis er 1....
Keep up the good work!
Heb ze besteld bij Summit racing maar heb een verkeerd setje liggen van 3 inch en die ik nu heb zijn 3.195 inch
Gorilla hub covers
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Re: Charger '72
Zo is weer ff geleden dus een updateje kan weer wel, niet echt veel opgeschoten meer tegen obstacles aangelopen dan dingen opgelost.
Problem met me shift linkage niet kunnen fixen na 3 dagen beugeltjes en stangetjes etc zitten maken en lassen komt het niet goed.
Heb een floorshifter uit de US laten overkomen Hurst pro-matic
Verders wel me benzineleiding erin, heb cunifer geprobeerd gebogen en toen uitgeschoten met de slijptol en kon weer overnieuw beginnen, dus uiteindelijk voor een flexibele leiding gegaan en zit er nu lekker stevig en strak in.
Steviger torsie veren besteld dus gedeeltelijk me ophanging weer losschroeven en voorbereiden.
Radiator voorkant zwart gespoten en natuurlijk onderkant past niet paar paneeltjes weggeslepen en het pas wel weer
Fanshroud en de electrische fans erop geinstalleerd
Verders op het duitse mopar forum een paar schumacher motor mounts gekocht dus die moet ik ook nog swappen
Problem met me shift linkage niet kunnen fixen na 3 dagen beugeltjes en stangetjes etc zitten maken en lassen komt het niet goed.
Heb een floorshifter uit de US laten overkomen Hurst pro-matic
Verders wel me benzineleiding erin, heb cunifer geprobeerd gebogen en toen uitgeschoten met de slijptol en kon weer overnieuw beginnen, dus uiteindelijk voor een flexibele leiding gegaan en zit er nu lekker stevig en strak in.
Steviger torsie veren besteld dus gedeeltelijk me ophanging weer losschroeven en voorbereiden.
Radiator voorkant zwart gespoten en natuurlijk onderkant past niet paar paneeltjes weggeslepen en het pas wel weer
Fanshroud en de electrische fans erop geinstalleerd
Verders op het duitse mopar forum een paar schumacher motor mounts gekocht dus die moet ik ook nog swappen
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
- BigBlockMopar
- Site Admin
- Posts: 7502
- Joined: 21 May 2007, 15:15
- Location: Het Wilde ZuidWesten
- Contact:
Re: Charger '72
Ik zou wat rubber flappen maken in die 'kist' met fans. Bij hogere snelheden blokkeert dit de luchtstroom meer dan die 2 fans kunnen afvoeren.
Re: Charger '72
Hotchkis torsion bars binnen, die zijn wel ff dikker maar ff de reviews leest is het een goede investering en komt het zeer veel tengoede voor het rijgedrag
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
- BigBlockMopar
- Site Admin
- Posts: 7502
- Joined: 21 May 2007, 15:15
- Location: Het Wilde ZuidWesten
- Contact:
Re: Charger '72
Netjes.
Welke dikte heb je nu?
Heb zelf recentelijk ook een setje nieuwe torsionbars besteld bij Sway-a-Way met 1.08” diameter.
Bedenk wel dat je met betere vering ook betere (goede) schokbrekers nodig hebt.
Met een goedkoop setje KYB’s wordt het geen pretje namelijk.
Welke dikte heb je nu?
Heb zelf recentelijk ook een setje nieuwe torsionbars besteld bij Sway-a-Way met 1.08” diameter.
Bedenk wel dat je met betere vering ook betere (goede) schokbrekers nodig hebt.
Met een goedkoop setje KYB’s wordt het geen pretje namelijk.