TTI nightmare
TTI nightmare
Ben ondertussen al anderhalve dag aan't kloten om TTI 1 7/8 step headers op de 360 te monteren.
Koppen zijn stock en zouden moeten passen.
Probleem is dat drie van de gaten in de flens niet overeen komen, zeg maar gerust 2mm en dat nadat ik ze allemaal al iets groter had uitgeboord om wat speling te hebben.
Als ik deze nog vergroot dreig ik in de buis te belanden die ik sowieso zal moeten indeuken wil ik de bout er nog kunnen indraaien.
Wat de gemakkelijkste oplossing moest worden is weer net iets anders uitgedraaid.
Op de 383 komt een set Dough's .. same shit maar wel een paar honderd € minder.
-
- Posts: 445
- Joined: 08 Jun 2007, 23:57
Re: TTI nightmare
Je kan ook tussen de uitlaatgaten (tussen 2-4-6-8 en 1-3-5-7) de slijptol er ff tussendoor halen, zodat je header 4 losse uitlaatstukken heb, dan is de spanning eraf en kun je de tti header beter richten op je uitlaatpoorten,
Gr jeroen
Gr jeroen
68 coronet 500, coupe.Dick Landy "clone" 452 (removed) 528(Build in)stroker, INDY modman intake, six-pack
Horsepower says nothing,Torque you need
Direct Erection Silver member
Horsepower says nothing,Torque you need
Direct Erection Silver member
Re: TTI nightmare
heb ze ertegen gekregen en lekken niet.. of toch nog niet.
@jeroen Dat dacht ik eerst te doen maar het was meer en probleem van de uitlaatgaten t.o.v hun bout gaten. funky want die flange wordt toch ietwat computergestuurd uitgebrand.
soit, ze werken en het blok draait. wij blij!
@jeroen Dat dacht ik eerst te doen maar het was meer en probleem van de uitlaatgaten t.o.v hun bout gaten. funky want die flange wordt toch ietwat computergestuurd uitgebrand.
soit, ze werken en het blok draait. wij blij!