Plymouth Fury 1968

Bied hier je eigen Mopar auto's en/of onderdelen aan.
In dit forum is het niet mogelijk te reageren op de berichten.
Voor vragen contacteer de aanbieder per PM of Email.
Post Reply
danny
Posts: 533
Joined: 24 Aug 2007, 19:03
Location: the feelds of destruction

Plymouth Fury 1968

Post by danny »

For Sale,

Plymouth Fury 3 1968

Hierbij biedt ik mijn Plymouth aan, auto gaat in de verkoop omdat ik op zoek ga naar een 50 early 60 mopar. Ik heb geen haast met de verkoop, daar bedoel ik mee dat de auto niet voor een habbekrats weggaat.

Ik heb de auto in 2007 gekocht in de orginele lak, orginele motor 383, op benzine, en een vernieuwd interieur. Toen begonen met het technische gedeelte bijna alles vervangen of opgeknapt. Lekker gaan cruisen en in 2009 heb ik er lpg ingebouwd en netjes op kenteken gezet. Zo heb ik er tot 2011 mee gereden en toen begonnen aan de restauratie.

Auto volledig uitelkaar gehaald voorscherm laten stralen en de rest tot op het kale staal gehaald, in de epoxy gespoten. er zat aan de hele auto maar 1 roestgat die is netjes uitgeslepen en vervangen voor nieuw staal. volledig strakgezet en in de grondverf gepoten, daarna afgespoten in een hele mooie blauw metallic met een zilver metallic dak. Hiervan is een complete foto repportage van.

Deurubbers, kofferbakrubber, orginele bandenmaat sticker en krik instucties sticker nieuw

Zeer mooi velgen van 17 inch kunnen ook zonder deze velgen verkocht worden.

Deze auto is dus technisch top , carroserie ook top , interieur zeer netjes , chroomwerk netjes , onderzijde top , 1 pit in voorraam.

Heb je geen zin om te sleutelen maar alleen te cruizen en gezien te worden, dan deze plymouth.

Bij serieuze intresse mail ik een lijst met vervangen onderdelen, detail foto s.

14.950 euro

Image

Danny
plymouth fury 3 1968
chrysler valiant 1972
furd ltd 1980
Post Reply