Rubber bushing blocks voor alle C-body modellen

Bied hier je eigen Mopar auto's en/of onderdelen aan.
In dit forum is het niet mogelijk te reageren op de berichten.
Voor vragen contacteer de aanbieder per PM of Email.
Post Reply
Mopar man
Posts: 46
Joined: 20 Sep 2007, 16:56

Rubber bushing blocks voor alle C-body modellen

Post by Mopar man »

Hai,
Ik heb een complete nieuwe set rubberen blokken te koop voor C-Body. Dit is een set waarmee je het subframe aan de body bevestigd. Dit zijn 12 rubberen blokken inwendig met staal versterkt die met een passing in elkaar zitten. Drie keer twee blokken per kant. Bij de set zitten tevens 4 rubberen blokken om je radiateur frame op het subframe te bouwen.
Als je van plan bent in de nabije toekomst je C-body te restauren is dit een absolute must om te vervangen.
Indien je intresse hebt laat even weten dan stuur ik je een paar foto's. Ik krijg ze namelijk niet op deze advertentie bijgevoegd. :hmmm:

Groeten Frank
User avatar
Sjak Brak
Admin
Posts: 7639
Joined: 05 Jun 2007, 13:34
Location: Antarctica
Contact:

Re: Rubber bushing blocks voor alle C-body modellen

Post by Sjak Brak »

Je kan mij de foto's mailen sjak.brak@yahoo.com dan plaats ik ze wel. Noem ook meteen je prijs in de mail, want misschien heb ik wel interesse :hmmm:
Ask Dr. Brak: sjak.brak@gmail.com / 06 12 765 666

ex-Mopars 1967 Chrysler Newport Custom Coupe, 1973 Imperial LeBaron 2dr hardtop, 1973 Imperial LeBaron 4dr Hardtop, 1971 Plymouth Sport Fury 2 door hardtop
User avatar
Sjak Brak
Admin
Posts: 7639
Joined: 05 Jun 2007, 13:34
Location: Antarctica
Contact:

Re: Rubber bushing blocks voor alle C-body modellen

Post by Sjak Brak »

had je al foto's gevonden?
Ask Dr. Brak: sjak.brak@gmail.com / 06 12 765 666

ex-Mopars 1967 Chrysler Newport Custom Coupe, 1973 Imperial LeBaron 2dr hardtop, 1973 Imperial LeBaron 4dr Hardtop, 1971 Plymouth Sport Fury 2 door hardtop
User avatar
BigBlockMopar
Site Admin
Posts: 7502
Joined: 21 May 2007, 15:15
Location: Het Wilde ZuidWesten
Contact:

Re: Rubber bushing blocks voor alle C-body modellen

Post by BigBlockMopar »

Mopar man wrote:"voor alle C-body modellen"
Niet iedere C-body heeft deze.
Naar mijn idee hebben alleen de 'fuselage'- en nieuwere modellen dit. De oudere pre'69 jaren niet.
Mopar man
Posts: 46
Joined: 20 Sep 2007, 16:56

Re: Rubber bushing blocks voor alle C-body modellen

Post by Mopar man »

Hai Sjak,

De foto's staan op mijn thuis pc en ik ben op het moment op mijn werk. Leuk dat werk maar het vreet echt onwijs veel tijd. Vanavond ben ik vrije en ook nog thuis dan zet ik even de foto's naar je door.
Later,
Frank

Ps. kun je mij een hint geven hoe ik de foto's op dit forum zet, tja je zal wel denken wat een digibeet.... :D klopt !
User avatar
Sjak Brak
Admin
Posts: 7639
Joined: 05 Jun 2007, 13:34
Location: Antarctica
Contact:

Re: Rubber bushing blocks voor alle C-body modellen

Post by Sjak Brak »

Ik las dat je die rubbers zelf hebt laten maken, wat natuurlijk een hele mooie klus is. Misschien kan je wel helpen om er een paar te verkopen op een Amerikaans full-size forum. Daarnaast is het misschien interessant om ervan te leren voor wat model-specifieke rubbers voor mijn wagens. Wacht je mail af.


Wat betreft digibetisme, dat valt wel mee, het heeft mij ook 2 jaar spammen gekost op t Dynamo666-forum voor ik dat door had dus.... :D
Hier een paar topics over foto's plaatsen:
http://www.mopar.nl/forum/viewtopic.php?f=17&t=116
http://www.mopar.nl/forum/viewtopic.php?f=17&t=147
Ask Dr. Brak: sjak.brak@gmail.com / 06 12 765 666

ex-Mopars 1967 Chrysler Newport Custom Coupe, 1973 Imperial LeBaron 2dr hardtop, 1973 Imperial LeBaron 4dr Hardtop, 1971 Plymouth Sport Fury 2 door hardtop
Post Reply