Hageman Driebergen gaat verhuizen naar Doorn

Mopar or No Car!
Post Reply
User avatar
Arnoldsat
Posts: 91
Joined: 08 Dec 2008, 05:01
Location: vlakbij Utrèg
Contact:

Hageman Driebergen gaat verhuizen naar Doorn

Post by Arnoldsat »

Bij een kennis op het werk hebben ze bericht ontvangen dat Hageman Driebergen gaat verhuizen, en zich nog meer gaat richten op Amerikaanse auto's.
Ik heb geen belangen bij dit bedrijf maar ik kom er graag.

...
Geachte Klant,

Door de groei in onze verkoop van Amerikaanse auto onderdelen, hebben wij besloten te stoppen met de verkoop van Europese/Japanse onderdelen en ons geheel te richten op de US-parts. De verkoop hiervan zal plaatsvinden vanuit ons magazijn in Doorn gelegen aan de Sterkenburglaan 65A, waar wij een magazijnoppervlakte hebben van ongeveer 3000 m2.
Ons huidige leveringspakket van Amerikaanse delen zal in de toekomst verder worden uitgebreid.
....

Het was een niet tekst-based PDF en ik had geen zin het verder over te typen.
De website heeft ook een nieuw jasje trouwens http://hagemancarparts.com/cyfu/home

Groeten Arnold.
I love classic US built V8 powered automobiles! Arnold's 1971 Newport on arnoldsat.com
~ Just because you know how to work on it doesn't mean you know how it works ~
~ Clean it, if it's Dirty. Oil it, if it Squeaks. But: Don't fix it, if it Works! ~
User avatar
Sjak Brak
Admin
Posts: 7639
Joined: 05 Jun 2007, 13:34
Location: Antarctica
Contact:

Re: Hageman Driebergen gaat verhuizen naar Doorn

Post by Sjak Brak »

Goeie tent, en goed bericht. 1 van de weinige in de Benelux met kennis van zaken.
Ask Dr. Brak: sjak.brak@gmail.com / 06 12 765 666

ex-Mopars 1967 Chrysler Newport Custom Coupe, 1973 Imperial LeBaron 2dr hardtop, 1973 Imperial LeBaron 4dr Hardtop, 1971 Plymouth Sport Fury 2 door hardtop
Post Reply