Bij het ontluchten trap je je hoofdremcilinder ook gauw aan puin vooral als er ouwe zooi achter je cupjes zitn. ,
Ps: is het geen vacuumprobleem? is er verschikl met bovenin de toeren remmen of onderin?
Dit heb ik namelijk, door weing vacuum door te grote nokkenas, heb ik ook en ga gauw opzoek naar een vacuumpomp die ik op de snaar kan gooien, voor constant vacuum. peugot diesels hadden vroegr die krengen ook!
succes dr mee
Remproblemen!!
- 4horsemen68
- Posts: 753
- Joined: 20 Jun 2007, 22:43
- Location: Hasselt country
Re: Remproblemen!!
@ 4horsemen68: moet ik een vacuumpomp meenemen naar Valkenswaard?heb er nog 2 liggen van vroegah
Moparloos druk zoekende naar 4 speed Mopar...
Re: Remproblemen!!
Net effe uitgeprobeert en na 40 kilometer testen wordt de linkse schijf(gemeten met geijkt app.) 80 graden en rechts 100 graden. Ik vind dat de wielen nog aardig strak lopen terwijl de klauw goed oppakt en ziender oog terug komt.
Nu heb ik zonder dat de auto loopt het pedaal hoog zitten. Zodra ik rij (dus vacuum) zakt ie tot bijna de vloer.
Nu heb ik zonder dat de auto loopt het pedaal hoog zitten. Zodra ik rij (dus vacuum) zakt ie tot bijna de vloer.
Alleen nog maar een...69 er chrysler 300.
en een...71 er chrysler 300 station
en een camper w200 76 er
en een...71 er chrysler 300 station
en een camper w200 76 er
-
- Posts: 836
- Joined: 14 Jun 2007, 22:27