wateringen

Mopar or No Car!
Post Reply
User avatar
janB
Posts: 123
Joined: 12 Jun 2007, 21:46

wateringen

Post by janB »

Gaat er iemand uit z-o-brabant of noord-limburg naar wateringen as zondag?Ik heb een gearset gekocht van 450dart en ben zelf niet van de partij op zondag.Wie o wie zou deze gears voor mij mee willen nemen, zodat ik niet naar de afsluitdijk hoef op de motor in de regen. :yeah:
Het beste bewijs voor buitenaardse intelligentie is het feit dat ze nog nooit geprobeerd hebben kontakt met ons op te nemen.
User avatar
TheDeputy
Posts: 1437
Joined: 13 Jun 2007, 18:53

Re: wateringen

Post by TheDeputy »

Ik ga er in ieder geval naar toe, en woon zelf in Veghel, dus dat moet wel kunnen. Regel jij het effe met martijn?

Toon
SUFFERING FROM SEVERE MOPARITIS!!!
User avatar
janB
Posts: 123
Joined: 12 Jun 2007, 21:46

Re: wateringen

Post by janB »

Prima,deputy, ik laat het Martijn weten en ik stuur je een pm, alvast bedankt! :yeah:
Het beste bewijs voor buitenaardse intelligentie is het feit dat ze nog nooit geprobeerd hebben kontakt met ons op te nemen.
User avatar
Sjak Brak
Admin
Posts: 7639
Joined: 05 Jun 2007, 13:34
Location: Antarctica
Contact:

Re: wateringen

Post by Sjak Brak »

Jan, ik heb vanmiddag de Imperial opgehaald, dus ik ga ook.
Ask Dr. Brak: sjak.brak@gmail.com / 06 12 765 666

ex-Mopars 1967 Chrysler Newport Custom Coupe, 1973 Imperial LeBaron 2dr hardtop, 1973 Imperial LeBaron 4dr Hardtop, 1971 Plymouth Sport Fury 2 door hardtop
User avatar
janB
Posts: 123
Joined: 12 Jun 2007, 21:46

Re: wateringen

Post by janB »

Bedankt voor het aanbod Sjak, ik heb 't al met TheDeputy geregeld.
Veel plezier in Wateringen
Het beste bewijs voor buitenaardse intelligentie is het feit dat ze nog nooit geprobeerd hebben kontakt met ons op te nemen.
User avatar
duster440
Posts: 865
Joined: 07 Jun 2007, 23:49

Re: wateringen

Post by duster440 »

eh, Jan...ff off topic
heb je je charger nog gekeurd? en zo ja, was dat in Tegelen? en zo ja, wil je de roosters dan laten liggen????
:hmmm:

:lol:
10 things men know about women...
1..
2..
3..
4..
5..
6..
7..
8..
9..
10. Women have boobs..

You can't fix stupid.....
User avatar
janB
Posts: 123
Joined: 12 Jun 2007, 21:46

Re: wateringen

Post by janB »

Da met die keuring is ook nog een mooi verhaal.Patrick had hem net op de brug en zag op het kentekenbewijs dat er als brandstof G, gas dus, was ingevuld, terwijl alleen de gastank nog achter in de koffer zit, alles andere is eruit gesloopt.
Hij mocht de auto niet keuren zo, zei ie, eerst moest ik de gastank eruit halen en bij de RDW de auto weer op Benzine over laten schrijven.Hij wou niet burgerlijk ongehoorzaam zijn.
Nou, dan niet, zei ik en ben toen naar van Bon in Nijmegen gereden, die even onder de auto keek, de lichten kontroleerde, aan mij vroeg of alles verder ok was, ja natuurlijk, zei ik en hup, weer een jaar apk erbij.Voor mij de beste keuringsmeester van het land :happy: :good:
Het beste bewijs voor buitenaardse intelligentie is het feit dat ze nog nooit geprobeerd hebben kontakt met ons op te nemen.
Post Reply