Mopar Nats Herten, Germany 30&31 July 2010
Re: Mopar Nats Herten, Germany 30&31 July 2010
Ik sluit me aan bij 68dodgecharger. De kans is groot dat je radiateur dicht zit. Dit is niet te constateren door met de tuinslang door te spoelen. Je kunt hem wegbrengen om hem te laten reinigen. Paar weken terug bij een kennis het zelfde probleem. Auto had een paar jaar stil gestaan. Voor die tijd nooit problemen en nu constant warm lopen. Hij heeft de radiateur laten reinigen en de problemen waren direct opgelost.
Patrick Bakker
Re: Mopar Nats Herten, Germany 30&31 July 2010
bedankt voor de tips!
hij heeft inderdaad een jaar of 5-6 stilgestaan, ze hebben wel af en toe de motor laten lopen...Ik zal hem eraf halen en laten reinigen, toevallig ken ik die lui ook nog eens goed, moet maar weer een matsklusje worden!
hij heeft inderdaad een jaar of 5-6 stilgestaan, ze hebben wel af en toe de motor laten lopen...Ik zal hem eraf halen en laten reinigen, toevallig ken ik die lui ook nog eens goed, moet maar weer een matsklusje worden!
Jack
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
- BigBlockMopar
- Site Admin
- Posts: 7502
- Joined: 21 May 2007, 15:15
- Location: Het Wilde ZuidWesten
- Contact:
Re: Mopar Nats Herten, Germany 30&31 July 2010
Kijk gelijk even hoeveel rijen de radiateur heeft.
2 rijen is vaak te weinig op hete dagen.
2 rijen is vaak te weinig op hete dagen.
Re: Mopar Nats Herten, Germany 30&31 July 2010
Ik kan dat erg moeilijk meten Leon, ten eerste omdat er aan de voorkant de condensor zit en aan de achterkant zit een fan shroud...maar ik ga het wel even proberen, ik heb wel zo'n thermometer!68dodgecharger wrote:
Heb je eens gekeken met een infrarood-temperatuursensor of de radiator wel overal heet is?
Ik had vorige week een auto die was ook open als je hem doorspoelde met slang maar was toch maar voor 1derde warm als motor liep,,,,,dus die liep ook warm.
Jack
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
Re: Mopar Nats Herten, Germany 30&31 July 2010
Ik heb met de convertible geen enkel probleem Herman, die heeft ook dezelfde standaard radiator!
Jack
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
- BigBlockMopar
- Site Admin
- Posts: 7502
- Joined: 21 May 2007, 15:15
- Location: Het Wilde ZuidWesten
- Contact:
Re: Mopar Nats Herten, Germany 30&31 July 2010
Bij nader inzien bedenk ik me ook dat ik voornamelijk smallere radiatoren in mijn ouwere hokken heb zitten. Daar is een 2-rij radiator zeer marginaal voor een bigblock. De radiators in Fuselage modellen zijn een stuk breder en kunnen dan wel genoeg hebben aan 2 rijen blijkbaar.
Re: Mopar Nats Herten, Germany 30&31 July 2010
Als ik hem eraf heb kan ik er dan een "goedje" in smijten wat de troep oplost? zoals....diesel? haha
Of kan ik hem beter wegbrengen?,
Sorry voor de TOPIC KILLER!
Ik wil dus erg graag naar Herten, wie gaat er mee?
Of kan ik hem beter wegbrengen?,
Sorry voor de TOPIC KILLER!
Ik wil dus erg graag naar Herten, wie gaat er mee?
Jack
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
Re: Mopar Nats Herten, Germany 30&31 July 2010
Mooi dan rijden we samen die kant op!We spreken nog wel wat af340cuda wrote:7.00 uur vertrekken uit Wognum, ff koffie en een klef broodje bij de BP langs de A7 t.h.v. Midden Beemster en dan door naar Duitsland. Dus ca. 8.00 uur zijn we bij jou in de buurt.
Dodge Rumble Bee Hemi 2005. Plymouth Roadrunner 1970. Gmc caballero 1980
Re: Mopar Nats Herten, Germany 30&31 July 2010
Is goed Ron, we houden nog ff contact.
Patrick Bakker
- 68dodgecharger
- Posts: 787
- Joined: 08 Jun 2007, 20:42
Re: Mopar Nats Herten, Germany 30&31 July 2010
Ik kan dat erg moeilijk meten Leon, ten eerste omdat er aan de voorkant de condensor zit en aan de achterkant zit een fan shroud...maar ik ga het wel even proberen, ik heb wel zo'n thermometer! [/quote]Kun je via de kant waar de fan zit als hij loopt dan meet het metertje het verschil van dat de fan voorbij komt niet.
1968-- 500 stroker charger--1968
Re: Mopar Nats Herten, Germany 30&31 July 2010
Ik heb de radiator er al af, ik heb een stukje gereden en toen gevoeld, bij de ingang was hij gloeiend heet, aan de andere kant lauw...hij zit potdicht...ik heb er nu een schoonmaakmiddel in staan, op een zoutzuurbasis..
Ik hoop dat dat goed gaat anders kan Pascal weer een radiator verkopen..
Morgen gooi ik het eruit en kijk ik wat er nog meer uitkomt, is het bijna niks, vul ik hem met schoonmaak azijn...er kwamen namelijk stukjes kalk uit toen ik hem doorspoelde met water..
Ik hoop dat dat goed gaat anders kan Pascal weer een radiator verkopen..
Morgen gooi ik het eruit en kijk ik wat er nog meer uitkomt, is het bijna niks, vul ik hem met schoonmaak azijn...er kwamen namelijk stukjes kalk uit toen ik hem doorspoelde met water..
Jack
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
- 68dodgecharger
- Posts: 787
- Joined: 08 Jun 2007, 20:42
Re: Mopar Nats Herten, Germany 30&31 July 2010
Je kan het spul van Forte proberen,gaat meestal goedjvdwolde wrote:Ik heb de radiator er al af, ik heb een stukje gereden en toen gevoeld, bij de ingang was hij gloeiend heet, aan de andere kant lauw...hij zit potdicht...ik heb er nu een schoonmaakmiddel in staan, op een zoutzuurbasis..
Ik hoop dat dat goed gaat anders kan Pascal weer een radiator verkopen..
Morgen gooi ik het eruit en kijk ik wat er nog meer uitkomt, is het bijna niks, vul ik hem met schoonmaak azijn...er kwamen namelijk stukjes kalk uit toen ik hem doorspoelde met water..
1968-- 500 stroker charger--1968
Re: Mopar Nats Herten, Germany 30&31 July 2010
Ik heb de zoutzuur shit er weer uitgekieperd...er rammelt nu van alles in...nu maar gevuld met schoonmaak azijn, ik kan de bovenkanten van de kanaaltjes zien en die zitten bijna dicht, dus ik kan ook zien of het opgelost is...werkt het niet dan maar weer wat anders proberen, ik heb nog even de tijd voor.. HERTEN..
Jack
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
-
- Posts: 216
- Joined: 11 Jun 2007, 18:07
Re: Mopar Nats Herten, Germany 30&31 July 2010
Jack the (topic) ripper
Just total nonsense radiator-BS, ipv lullen over de dikste DLD-Mopar-meet!?!
It just takes 1 to be like Jack!
Ik kom ook zekers sat./sun ff kijken en meteen met m'n bussie (wheelstanding! ),
van alle A-B-C-body's hun pink-slips te incasseren?!
Grtx,
RR.
Just total nonsense radiator-BS, ipv lullen over de dikste DLD-Mopar-meet!?!
It just takes 1 to be like Jack!
Ik kom ook zekers sat./sun ff kijken en meteen met m'n bussie (wheelstanding! ),
van alle A-B-C-body's hun pink-slips te incasseren?!
Grtx,
RR.
Re: Mopar Nats Herten, Germany 30&31 July 2010
AS USUAL...BLA BLA BLA BLA....
Jack
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
-
- Posts: 216
- Joined: 11 Jun 2007, 18:07
Re: Mopar Nats Herten, Germany 30&31 July 2010
And Ass-Jack (the topic-Ripper ) replies...........
Alb-alb-alb-alb...!
Meaning.....you sound like my radiator, being killed with acid!?!
Grtx,
Ur buddy R.
Alb-alb-alb-alb...!
Meaning.....you sound like my radiator, being killed with acid!?!
Grtx,
Ur buddy R.
Re: Mopar Nats Herten, Germany 30&31 July 2010
Gaan er nog Mopowermietjes naar Herten.Of gaan jullie niet verder dan de zandbak!
Dodge Rumble Bee Hemi 2005. Plymouth Roadrunner 1970. Gmc caballero 1980
-
- Posts: 585
- Joined: 18 Jun 2007, 21:52
Re: Mopar Nats Herten, Germany 30&31 July 2010
Mietjes ,neescamp wrote:Gaan er nog Mopowermietjes naar Herten.Of gaan jullie niet verder dan de zandbak!
Tietjes ,jaaaaaaaaaaaaaa
TOEDELEDOKIE EN GROETEN UIT BAARLO
Re: Mopar Nats Herten, Germany 30&31 July 2010
denk dat we dit jaar maar eens met de cuda gaan...
.. en tentje...
iemand oordopjes nodig???
.. en tentje...
iemand oordopjes nodig???
10 things men know about women...
1..
2..
3..
4..
5..
6..
7..
8..
9..
10. Women have boobs..
You can't fix stupid.....
1..
2..
3..
4..
5..
6..
7..
8..
9..
10. Women have boobs..
You can't fix stupid.....
Re: Mopar Nats Herten, Germany 30&31 July 2010
Nee Geert, we zoeken een romantisch plekkie voor jullie saampjes.... a half a mile away...
trouwens, mij maakt het geen zak uit, gezellig als je naast ons...ehh..MIJ staat.. ik hoor toch niks...
trouwens, mij maakt het geen zak uit, gezellig als je naast ons...ehh..MIJ staat.. ik hoor toch niks...
Jack
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
Re: Mopar Nats Herten, Germany 30&31 July 2010
Je hoort niet alleen niks, je ogen doen het ook niet zo goed meer op dat tijdstipjvdwolde wrote:Nee Geert, we zoeken een romantisch plekkie voor jullie saampjes.... a half a mile away...
trouwens, mij maakt het geen zak uit, gezellig als je naast ons...ehh..MIJ staat.. ik hoor toch niks...
@Geert, ik zorg dat ik genoeg gedronken heb. Vorige keer ook niets gehoord dus ik zou zeggen......RIDE ON
Patrick Bakker
Re: Mopar Nats Herten, Germany 30&31 July 2010
Voor elkaar! heb de radiateur weer gemonteerd en een km of 10 met 90 mijl rondgecruised...hij word niet warmer als 70-80 graden! heeft toch wat opgeleverd die antikalk shit met zoutzuur die er een aantal dagen in gezeten heeft!
Jack
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
Re: Mopar Nats Herten, Germany 30&31 July 2010
na 10 km is een motor nog niet goed op bedrijftemperatuur dus ik zou langer gaan rijden en niet van frietkraam naar frietkraam
Re: Mopar Nats Herten, Germany 30&31 July 2010
Gelul! die motor heeft eerst een tijd gelopen terwijl ik hem aan het vullen was met koelvloeistof, als ik zeg dat hij niet warmer word dan is dat gewoon zo!
Jack
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
Re: Mopar Nats Herten, Germany 30&31 July 2010
Meneer, waarom praat je zo lomp? Dat is nergens voor nodig hoor. Ik wil enkel mijnn gezonde mening geven over een technisch probleem.
Dit is natuurlijk typisch een situati waarom mensen niet meer op dit forum komen
Dit is natuurlijk typisch een situati waarom mensen niet meer op dit forum komen