Zondag 20 april. The first SRT/10 Truck get-together...

Het forum voor Mopar Meetings in Nederland, België en omstreken.
Post Reply
User avatar
Chally SRT8
Posts: 40
Joined: 01 Sep 2007, 10:35
Location: Wieringen
Contact:

Zondag 20 april. The first SRT/10 Truck get-together...

Post by Chally SRT8 »

Ik heb via mn website al een aantal Viper truck eigenaars kunnen vinden en de meeste wilde allemaal wel eens wat afspreken om met de trucks bij elkaar te komen.. Als je zelf met een 2004-2005-2006 Dodge Ram SRT/10 truck rijdt of iemand kent met zo'n Viper truck vertel ze dan AUB even over mn website of over de datum van 20 april en misschien vinden die het ook leuk om met hun truck te komen. Voor ik dit bekend maakte heb ik eerst naar de nederlandse SRT owners (die ik tot nu toe via mn site heb leren kennen) een mailtje gestuurt en gevraagt of ze zin hadden om met de trucks bij elkaar te komen en van de 15 hebben er nu al 9 positief gereageert die willen komen.. Maar ik verwacht van zeker 3 nog een reactie en hoop vanzelf op meer trucks want er rijden er nog wel een aantal in Nederland.. Ik zal ook de belgiese vrienden vragen die op het viper truck forum (usa) zitten.. Ik ben dus reuze benieuwd hoeveel Viper trucks we bij elkaar kunnen krijgen zodat we er een leuke dag/rit van kunnen maken..

Hieronder een flyertje en voor meer informatie kijk dan even op mn website http://www.dodgevipertrucks.com
en klik op knop "srt meeting 2008" of stuur me een mailtje.

Image

SRT-10 Meeting/Rit Zondag middag 20 april

Verzamelen bij Fort Vuren om 14:00 uur Waaldijk 29, 4214 LB Vuren.
15:00 uur Rit vanaf Fort Vuren naar Big Daddy's Roadhouse te Nieuwegein via Gorinchem, Heukelum, Asperen, Leerdam, Meerkerk, Lakerveld, Vianen naar Nieuwegein.
16:30 uur aankomst Big Daddy's met mogelijkheden tot eten & drinken en een gezellig meeting.

Fort Vuren is te vinden vanaf afslag Gorinchem Oost op de A15, Tiel naar Gorinchem. Volg borden richting Gorinchem en Vuren. Op de provinciale weg van Gorinchem richting Vuren ga je bij de begraafplaats rechts, volg de bordjes SRT-10 Meeting.

Image

Dodge Challenger SRT-8 / 6.1ltr V8 HEMI
Image
User avatar
Chally SRT8
Posts: 40
Joined: 01 Sep 2007, 10:35
Location: Wieringen
Contact:

Re: Zondag 20 april. The first SRT/10 Truck get-together...

Post by Chally SRT8 »

Het was een mooie dag met al dat viper geweld.. 19 trucks aanwezig waarvan 5 uit Belgie.
Leuke meeting en rondrit gehad en veel bekijks met dat nieuwerwetse spul :yeah:
1 belg met een dikke blower van Roe racing op zn V10 torretje :OO: (meteen weer last van stemmetjes in mn kop :hmmm: )
Voor herhaling vatbaar dus :good:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Dodge Challenger SRT-8 / 6.1ltr V8 HEMI
Image
User avatar
Sjak Brak
Admin
Posts: 7639
Joined: 05 Jun 2007, 13:34
Location: Antarctica
Contact:

Re: Zondag 20 april. The first SRT/10 Truck get-together...

Post by Sjak Brak »

Kikke :yeah: blijven toch vette dingen :)

Vorige zomer nog een ziekelijk mooie SRT-10 gezien:

Image

Image
Ask Dr. Brak: sjak.brak@gmail.com / 06 12 765 666

ex-Mopars 1967 Chrysler Newport Custom Coupe, 1973 Imperial LeBaron 2dr hardtop, 1973 Imperial LeBaron 4dr Hardtop, 1971 Plymouth Sport Fury 2 door hardtop
User avatar
Chally SRT8
Posts: 40
Joined: 01 Sep 2007, 10:35
Location: Wieringen
Contact:

Re: Zondag 20 april. The first SRT/10 Truck get-together...

Post by Chally SRT8 »

Das toeval Sjak.. Die jongens ken ik van het Viper truck forum (usa)
Die gaan regelmatig met een aantal trucks op pad lekker een dag knallen op de strip..
Wat dat betreft wonen we hier verkeert he :sucks:
Zo'n blower van Roe racing wat die belg er op had zitten is ook uber geil hoor :yeah: :yeah: :yeah:
Als de '04 Hemi verkocht is dan toch maar eens bij Roe racing informeren denk naar zo'n kitje :OO:
http://www.roeracing.com/ProductCart/pc ... 26#details

Image

Dodge Challenger SRT-8 / 6.1ltr V8 HEMI
Image
User avatar
jvdwolde
Posts: 8180
Joined: 09 Jun 2007, 07:03
Location: Meppel

Re: Zondag 20 april. The first SRT/10 Truck get-together...

Post by jvdwolde »

:OO: Tjonge..WAT EEN VETTE BAKKEN! :yeah:
Jack
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
Post Reply