meerdere mopar for sale

Bied hier je eigen Mopar auto's en/of onderdelen aan.
In dit forum is het niet mogelijk te reageren op de berichten.
Voor vragen contacteer de aanbieder per PM of Email.
Post Reply
barracuda68
Posts: 207
Joined: 18 Jun 2007, 09:45

meerdere mopar for sale

Post by barracuda68 »

Hallo,
ik wil mijn collectie een beetje gaan uitdunnen en daarom gaan enkele mopars de verkoop in. Ik zal alles aanbieden maar wil er graag nog enkele houden ook. Auto's zijn van rijdend tot niet rijdend, niet perfect maar goed te restaureren of om zo mee te rijden. sommige staan ook te koop elders maar heb de prijzen licht aangepast voor het forum. Vragen mag je me altijd stellen.
-1966 plymouth sattelite convertible,318 goudkleurig, rijdend en gekeurd vp14500
-1965 chrysler Newport convertible, heel goede staat, nieuw interieur goudkleurig 383 vp18000
-1970 plymouth sattelite convertible, te restaureren, plaatwerk is erbij behalve motorkap, geen motor in de auto 318,vp 11000voor het pakket
-1977 dodge d200, reeds heel veel aan gedaan maar geraakt niet af , carrosserie moet afgewerkt worden, technisch alles nieuw, met 440vp8500
-1978 chrysler cordoba, interieur en voorraam terugplaatsen, carburator reviseren en rijden 360, vp3500
voor de rest heb ik nog heel veel spul liggen. De auto's staan allemaal in België met belgische of nederlandse documenten
Hopelijk kan ik enkele mensen blij maken...
Gr Kenneth
Post Reply