Ik heb een 727 van een big block en een A518 46RH met LU en OD liggen. Deze liggen er al een tijdje. Welke convertor hoort bij welke bak?
Ik begreep altijd dat een convertor van een A518 2 balansgewichten op de convertor heeft eentje radiaal en eentje axiaal en je bij een Hemi swap 1 gewicht moet verwijderen.
Hoe kan ik de twee convertors identificeren?
Hoe een torque convertor te identificeren?
- BigBlockMopar
- Site Admin
- Posts: 7492
- Joined: 21 May 2007, 15:15
- Location: Het Wilde ZuidWesten
- Contact:
Re: Hoe een torque convertor te identificeren?
Het uiteinde van de input-shaft van een lockup transmissie heeft op de laatste 1,5cm een kleinere diameter dan een non-lockup versie.
Heb het nooit geprobeerd maar mij lijkt dat de 'standaard' 727 convertor niet zal passen op de 518 OD +LU transmissie.
Heb het nooit geprobeerd maar mij lijkt dat de 'standaard' 727 convertor niet zal passen op de 518 OD +LU transmissie.
Re: Hoe een torque convertor te identificeren?
Thx, Herman! Ik zal eens gaan kijken. Het is idd een OD en LU combi.BigBlockMopar wrote: ↑07 Apr 2021, 22:58 Het uiteinde van de input-shaft van een lockup transmissie heeft op de laatste 1,5cm een kleinere diameter dan een non-lockup versie.
Heb het nooit geprobeerd maar mij lijkt dat de 'standaard' 727 convertor niet zal passen op de 518 OD +LU transmissie.