Ik lees inmiddels regelmatig dat men van een 360 een 408 stroker wilt maken. Maar scheelt dat nu echt zoveel in vermogens winst?
Ik heb ook nog een 360 liggen maar ik twijfel juist om misschien beter een magnum blokje te pakken
stroker vraagje
Re: stroker vraagje
Kosten stroker kit $1700,-
Kosten koppen: $800,-
Nokkenstok: $280,-
Blok bewerken: €700,-
Versnellingsbak reviseren: €1.000,-
Dit alles zonder transport en invoer/btw. En grove schattingen. De rest nog niet meegerekend...
Kosten koppen: $800,-
Nokkenstok: $280,-
Blok bewerken: €700,-
Versnellingsbak reviseren: €1.000,-
Dit alles zonder transport en invoer/btw. En grove schattingen. De rest nog niet meegerekend...
Re: stroker vraagje
1968 Dodge Charger Hellcat, six speed manual
1969 Dodge Charger 440 R/T special edition
1969 Dodge Charger 440 R/T special edition
-
- Posts: 836
- Joined: 14 Jun 2007, 22:27
Re: stroker vraagje
ik heb een 360 magnum met carb gehad van 300 pk en later een la 360 stroker naar 408 met edelbrock koppen ook met carb. en 350 pk
die 408 was wel merkbaar sterker maar goed een 360 met edelbrock koppen kan je ook heel ver brengen en is een stukje goedkoper
die 408 was wel merkbaar sterker maar goed een 360 met edelbrock koppen kan je ook heel ver brengen en is een stukje goedkoper