Kofferbak slotje

Het forum voor technische vragen, informatie en tips.
Post Reply
User avatar
Arnoldsat
Posts: 91
Joined: 08 Dec 2008, 05:01
Location: vlakbij Utrèg
Contact:

Kofferbak slotje

Post by Arnoldsat »

Hallo allemaal,

De Newport heeft een kofferbak met sleutelslot. Ik heb er een trekmotortje ingebouwd zodat hij te openen is met de afstandsbediening, net als centrale vergrendeling. Uit het kofferbak slotje komt een staafje dat het mechanisme bedient. Aan dat staafje heb ik het trekmotortje bevestigd. Maar als het trekmotortje nou eens niet werkt zou ik het mechanisme graag met de kofferbaksleutel kunnen openen.

Maar dat lukt niet.

Als het sleuteltje er niet in zit kan het staafje dat uit het slot komt niet draaien. Nu heb ik het staafje maar even losgehaald van het slot en bedient alleen de trekmotor hem. Weet iemand daar misschien een oplossing voor? Ik zou het erg vervelend vinden als op een slechte dag de kofferbak niet meer open gaat en dan de enige overgebleven optie is om de boel kapot te maken...

Bedankt voor de hulp
Groeten Arnold.
I love classic US built V8 powered automobiles! Arnold's 1971 Newport on arnoldsat.com
~ Just because you know how to work on it doesn't mean you know how it works ~
~ Clean it, if it's Dirty. Oil it, if it Squeaks. But: Don't fix it, if it Works! ~
philippe
Posts: 257
Joined: 12 Jan 2015, 21:36

Re: Kofferbak slotje

Post by philippe »

arnold,wat bedoel je met een trekmotortje?

mvg philippe
User avatar
Arnoldsat
Posts: 91
Joined: 08 Dec 2008, 05:01
Location: vlakbij Utrèg
Contact:

Re: Kofferbak slotje

Post by Arnoldsat »

Deze zit er nu in:
Image
Het motortje trekt aan de kabel als je met de afstandsbediening de juiste knop indrukt.

Groeten Arnold.
I love classic US built V8 powered automobiles! Arnold's 1971 Newport on arnoldsat.com
~ Just because you know how to work on it doesn't mean you know how it works ~
~ Clean it, if it's Dirty. Oil it, if it Squeaks. But: Don't fix it, if it Works! ~
Post Reply