1974 Plymouth Cuda 440 €20.000,- SOLD

Bied hier je eigen Mopar auto's en/of onderdelen aan.
In dit forum is het niet mogelijk te reageren op de berichten.
Voor vragen contacteer de aanbieder per PM of Email.
Post Reply
cudasmoke
Posts: 1
Joined: 16 Jul 2013, 12:52

1974 Plymouth Cuda 440 €20.000,- SOLD

Post by cudasmoke »

Hi All,

Ik probeer al een tijd om mijn Cuda te verkopen tot nu toe zonder succes, heb het de nodige tijd gegeven dacht ik zo maar helaas zijn de tijden ook anders dan eerst.

Helaas moet de Cuda nu echt weg! oa vanwege een aankomende verhuizing!! Niet echt leuk maar het moet, ik bied mijn Cuda dan ook te koop aan voor 20.000,- Ik zou het niet doen als het echt niet anders kon, en ik hoop dat ie bij iemand komt waar hij goed verzorgt wordt!

De lak is niet meer in de beste conditie maar is goed genoeg om de show te stelen, op de weg en tijdens meetings. Zie foto's onder:

De techniek is tiptop, de motor is een 1971 Chrysler 440 CID RB oftewel 7.2L bigblock, een rebuilt die pas sinds 2009 in gebruik is. De bak is een 727 Torqueflite semiautomaat, ook gereviseerd, met 4500 stall converter & HiPo clutch kit, achteras 8 ¾ met lim slip diff en 3.23 gears, alles van Pedal to the Metal.

Headers, flowmasters, (hoodpins, maar die zaten er nog niet op toen de foto's gemaakt werden)

Het interieur is zwart en origineel & is mooi gerestaureert, inc nieuw tapijt, het enige is dat de bekleding van de bestuurdersstoel kapot aan het gaan is langs de naad.

Verder zitten er veel nieuwe onderdelen op, waaronder alle dak/raam/koffer rubbers.

Als je nog vragen hebt twijfel niet contact op te nemen, info@cuda4sale.nl, als je liever wilt bellen vraag mijn nummer maar.

Patrick

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Post Reply