Ja, heb ik!Sjak Brak wrote:succes met zoeken dan! heb je ook pics en specs van dat blokkie?
Hele lijst:
Bare block: 1977 440 block donor ex. Koos (Dodgie): 493 cui block as a result.
Machine work on block:
cleaned
magnafluxed (no cracks)
decked (zero deck)
030 bored
line honed
ARP main studs
hemi-orange painted
freeze-plugs installed
cam bearing installed
Eagle crank 4,15”, Eagle H rods, JE-pistons (PN 213462)
and rings, balanced at 7000 rpm. (weighing, balancing etc)
ATI- harmonic balancer, 7” (PN 917122E)
B&M flexplate Sfi (PN 10230) 6 bolt A727
Alle bovenstaande door Dymotrack Cruquius. Ze geven dit onderblok
geschikt voor dikke 700 pk.@ 7000rpm. Gebalanceerd met ATI SFI-balancer en
B&M SFI flexplate
Eindspelingen: volgens opgave Dymotrack: Drijfstangtap: 60,30 met speling 0,07
Hoofdlagertap: 69,845 met speling 0,08
Slotspeling topveer 0,6
Slotspeling 2e veer 0,65
Perspassing balancer 0,01
Calculated compression rate with Edelbrock 88 cc heads: 10,8/11:1
850 demon
Edelbrock single plane Torker
Edelbrock 88 cc BB Chrysler heads
Mopar Performance electr. Ingn kit RB
FelPro HP gaskets
Milodon HV water pump
Mopar performance waterpump housing
March pulley set 440 cui BBChrysler
Chrome alternator Powermaster
Chrome steering pump Tuff Stuff
Chrome air-cleaner housing
Pro-Form high torque ministarter
Binnenkort moet hij aan de praat worden gemaakt!