Motor revisie 350pk+

Het forum voor technische vragen, informatie en tips.
Post Reply
User avatar
FUELFORALL
Posts: 5
Joined: 19 Jun 2007, 19:18

Motor revisie 350pk+

Post by FUELFORALL »

Tjo
Ik ben op zoek naar een algehele betaalbare motor reviesie
het betreft een 68 440
hij is zo lek als een mantje en verbruikt olie
wie of wat weet wat ?(prijs)
1968 300 440
User avatar
450dart
Posts: 1355
Joined: 09 Jun 2007, 09:52
Location: wieringen

Re: Motor revisie 350pk+

Post by 450dart »

een standaard revisie (dus geen high performance / dure opvoerspullen en dergelijke) kost bij mij rond de € 2000,- en € 2500,-

en dan onder voorbehoud van wat ik tegenkom in t blok als ie uit elkaar is.

wil wel een exacte prijs geven als je wilt, dan zal ik alle delen die ik vervang op een rijtje zetten
My FUEL PUMP is louder than your Prius.
User avatar
ARLI
Posts: 2180
Joined: 13 Jun 2007, 21:06
Location: Schagerbrug
Contact:

Re: Motor revisie 350pk+

Post by ARLI »

Ik heb 8 maanden geleden een blok naar FS revisie in Den Helder gebracht en dit schiet geen fuck op.

Vorig jaar heb ik een blok naar Dymo gebracht en dat heeft ook een half jaar geduurd.

Tip van Arjan, maak met degene die de werkzaamheden gaat uitvoeren duidelijke afspraken over wanneer en hoe lang.
Ik werk met plezier.
User avatar
Pedalfred
Posts: 767
Joined: 10 Jun 2007, 12:16
Location: Sneek
Contact:

Re: Motor revisie 350pk+

Post by Pedalfred »

Geen vaste prijzen van op te geven :? , hangt helemaal van de staat van de motor af en
de wensen van de eigenaar en de kwaliteit van het werk ... Koppen wel niet nodig?, balanceren wel niet?, krukas nog te redden?, drijfstangen ? wat voor zuigers? + geen scheuren etc in de spullen, bleuprinten ja nee etc etc etc.. Kortom... gewoon niet te doen.

Blok langsbrengen en je krijgt na een goed gesprek en optielijst een redelijk sluitende offerte
( kan nooit 100% waterdicht) en tijdspanne ( wel al vol tot medio eind september...)
Normaliter rekenen op 6-10 weken (totaalrevisie)

Mag het niets kosten, dan krijg je ook niets.... ;)

Succes met je keuzes ! ;)
Greetssss

Mopar-Muscle power addict...

I just might like working on them even more than driving them, luckaly with mopars thats not a problem....
Post Reply