Koppelomvormer keuze
Posted: 30 Jun 2020, 20:34
Heren, technische vraag/advies:
Ik heb in mijn W200 een gereviseerde 440 hangen, met een 727 erachter. Nu heb ik vaak tijdens het terrein rijden (alles goed warm) vaak dat wanneer ik van R naar D/1/2 schakel en andersom dat ik eerst wat toeren moet maken voordat de bak in de versnelling schiet, en ja, de olie is op peil.
Ik wil de bak in de toekomst nog een keer reviseren, maar ik verdenk mn koppelomvormer. Als ik geen gas geeft, duurt het enkele seconden voordat hij oppakt. Ook heb ik het idee dat hij het vermogen van de motor niet helemaal overbrengt. Simpel gezegd: als ik hem tegen een boom zet, gaan de wielen niet makkelijk rond spinnen (zou wel moeten kunnen met een 440 koppel)
Bij de bakrevisie moet er ook een andere koppelomvormer in, welke zouden jullie aanraden? Dus vooral voor de meeste trekkracht, het is geen stoplichtsprinter
Ik heb in mijn W200 een gereviseerde 440 hangen, met een 727 erachter. Nu heb ik vaak tijdens het terrein rijden (alles goed warm) vaak dat wanneer ik van R naar D/1/2 schakel en andersom dat ik eerst wat toeren moet maken voordat de bak in de versnelling schiet, en ja, de olie is op peil.
Ik wil de bak in de toekomst nog een keer reviseren, maar ik verdenk mn koppelomvormer. Als ik geen gas geeft, duurt het enkele seconden voordat hij oppakt. Ook heb ik het idee dat hij het vermogen van de motor niet helemaal overbrengt. Simpel gezegd: als ik hem tegen een boom zet, gaan de wielen niet makkelijk rond spinnen (zou wel moeten kunnen met een 440 koppel)
Bij de bakrevisie moet er ook een andere koppelomvormer in, welke zouden jullie aanraden? Dus vooral voor de meeste trekkracht, het is geen stoplichtsprinter