Rdw en nieuw blok

Het forum voor technische vragen, informatie en tips.
Post Reply
PlymouthBelvedere66
Posts: 2
Joined: 22 May 2015, 14:50

Rdw en nieuw blok

Post by PlymouthBelvedere66 »

Hallo allemaal,

Na 2,5 jaar sleutelen is mijn 1966 Plymouth belvedere klaar voor de rdw, de auto moet ingevoerd worden uit België en omgekeurd worden van een 225cu naar een 400cu. Nu heb ik een aantal vragen:

1, Ik heb geen papieren van de 400 (kenteken van originele auto of aankoopbewijs, namelijk particulier 2e hands gekocht), nu zei de meneer van de rdw via de telefoon dat dit geen probleem is maar dan zal de rdw een onderzoek doen waar het blok vandaan komt tegen betalen natuurlijk.... iemand een idee hoeveel dit kost?
2, De belvedere is nooit gemaakt met een 400cu dus ik wil deze opgeven als een 383cu (of een andere V8 waar hij wel mee gemaakt is), iemand ervaring hiermee?
3, Zoals ik zei komt de auto uit België, nu hebben ze een afspraak gemaakt met als omschrijving: auto afkomstig van buiten de EU & ouder dan 30 jaar, de verklaring hiervoor was dat de auto een “0” in het Belgische kenteken had en daarom ook een techniesche keuring moest krijgen bij de rdw..... ook hier toevalling iemand ervaring mee?

Mocht u het tot het einde hebben gered, bedankt voor het lezen, en ik hoop dat u mij kunt helpen.

Mvg Marco
User avatar
boyanka
Posts: 1692
Joined: 10 Jun 2007, 20:14
Location: terneuzen

Re: Rdw en nieuw blok

Post by boyanka »

Voor het blok heb je een aankoop bon nodig, die kan iedereen op een briefje schrijven.
Of je weet iemand die je een kenteken kan opgeven waar zo'n blok in heeft gezeten.
Dodge Ram Van B300Xl '79en B250' 85
Post Reply