Ben aan het uitzoeken om over te stappen op een elektrische koelvin.
Enig advies hierin?
Moet ik 1 grote of 2 kleine
welke temp sensor moet ik in m'n intake zetten of kan ik m'n bestaande de draad splitsen?
Oog is hierop gevallen vind het er wel leuk uitzien.
https://www.summitracing.com/parts/sum- ... /overview/
Grappige is bestel je het los is het 35 dollar goedkope
Elektrische Koelvin conversie
Elektrische Koelvin conversie
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Re: Elektrische Koelvin conversie
zorg voor een relais en een alumium shroud. 1 of twee maakt niet zoveel uit. Alleen stel dat er 1 kapot gaat, dan moet je hem zo aansluiten dat de andere het nog kan doen...
Re: Elektrische Koelvin conversie
Die fan bij summit geeft 755cfm bij 14 ampere per stuk. Of 14amp bij 1510cfm, staat er weer lekker duidelijk bij. Is niet echt efficient lijkt me. Een goede mechanische fan zit geloof ik al een eind over de 2500cfm.
https://www.summitracing.com/int/parts/ ... /overview/ En zelf een shroud maken. Of gewoon fans op de sloop halen. De meeste 4 cilinder fans blazen al beter dan die hakkietakkie cpu koelers;)
https://www.summitracing.com/int/parts/ ... /overview/ En zelf een shroud maken. Of gewoon fans op de sloop halen. De meeste 4 cilinder fans blazen al beter dan die hakkietakkie cpu koelers;)
B200 shorty tradesman
69' Dodge Dart 417 Swinger
69' Dodge Dart 417 Swinger