Het introductie-forum
-
- Posts: 1
- Joined: 27 Nov 2015, 10:49
- Location: monster
even voor stellen !
hallo mensen!!
sommige zullen mij wel kennen maar ik ben rob van der kruk 30 jaar woonachtig in het westland (monster) reed wat jaartjes in een 71 Dart (ex herman) en kwam in aanraking met mopars door fred barendse en mark harteveld daarnaast een 68 Dart gt beiden inmiddels verkocht ivm werk, enzv en nu rustig opzoek naar een nette betaalbare 67,68,69 Dart mocht iemand iets weten hoor ik het graag ! heb marktplaats al gezien en houd mobile ook in de gaten, maar miss heeft iemand hier nog iets moois 'betaalbaars" in de schuur staan
groetjes Rob
sommige zullen mij wel kennen maar ik ben rob van der kruk 30 jaar woonachtig in het westland (monster) reed wat jaartjes in een 71 Dart (ex herman) en kwam in aanraking met mopars door fred barendse en mark harteveld daarnaast een 68 Dart gt beiden inmiddels verkocht ivm werk, enzv en nu rustig opzoek naar een nette betaalbare 67,68,69 Dart mocht iemand iets weten hoor ik het graag ! heb marktplaats al gezien en houd mobile ook in de gaten, maar miss heeft iemand hier nog iets moois 'betaalbaars" in de schuur staan
groetjes Rob
- BigBlockMopar
- Site Admin
- Posts: 7502
- Joined: 21 May 2007, 15:15
- Location: Het Wilde ZuidWesten
- Contact:
Re: Het introductie-forum
Goede morgen!
En welkom natuurlijk
Maar wat zoek je precies?
Alleen twee of ook vierdeurs?
En wat is "betaalbaar"
Dat is een bijzonder ruim begrip
En welkom natuurlijk
Maar wat zoek je precies?
Alleen twee of ook vierdeurs?
En wat is "betaalbaar"
Dat is een bijzonder ruim begrip
-
- Posts: 27
- Joined: 20 Dec 2016, 21:26
Re: Het introductie-forum
Beste Allemaal,
Mijn naam is Wouter en ik ben een 24jarige docent uit lekkerkerk.
Sinds een paar weken heb ik een Plymouth valiant v200 2,8 slant 6 uit 1964.
Met de bijnaam de hoerensloep.
Ik rijdt motor en heb ook de afgelopen jaren de motor als dagelijks vervoer gebruikt.
Daar met dit weer op een motor zitten niet heel comfortabel is heb ik de plymouth aangeschaft, zodat ik ook die als daily driver kan gebruiken.
Helaas is dat niet helemaal gegaan zoals gepland, maar meer daarover in mijn project draadje.
Mijn naam is Wouter en ik ben een 24jarige docent uit lekkerkerk.
Sinds een paar weken heb ik een Plymouth valiant v200 2,8 slant 6 uit 1964.
Met de bijnaam de hoerensloep.
Ik rijdt motor en heb ook de afgelopen jaren de motor als dagelijks vervoer gebruikt.
Daar met dit weer op een motor zitten niet heel comfortabel is heb ik de plymouth aangeschaft, zodat ik ook die als daily driver kan gebruiken.
Helaas is dat niet helemaal gegaan zoals gepland, maar meer daarover in mijn project draadje.
- BigBlockMopar
- Site Admin
- Posts: 7502
- Joined: 21 May 2007, 15:15
- Location: Het Wilde ZuidWesten
- Contact:
-
- Posts: 8
- Joined: 06 Apr 2017, 11:04
Re: Het introductie-forum
Goedemiddag,
Ik stel mezelf even voor. Ik ben Sjoerd, en heb sinds een jaar een Dodge Dart uit 1964. Dit is een convertible, GT uitvoering met de 225 slant six motor erin. Voorzover bekend is de auto geheel origineel. Afgelopen winter in alle rust de pakkingen van klepdeksel, bougies, olie, koelvloeistof, bougiepakkingen vervangen en carburateur volledig gereviseerd. Komend weekend een eerste startpoging na 5 maanden stilstand. Alleen lekt de auto nog enigszins bij de achteras (welke olie, ander topic). En werken de sloten niet meer. Hier ga ik centrale vergrendeling in zetten zodat de originele sloten behouden blijven. Nieuwe sloten van de periode 62-64 is bijna niet aan te komen.
Ik stel mezelf even voor. Ik ben Sjoerd, en heb sinds een jaar een Dodge Dart uit 1964. Dit is een convertible, GT uitvoering met de 225 slant six motor erin. Voorzover bekend is de auto geheel origineel. Afgelopen winter in alle rust de pakkingen van klepdeksel, bougies, olie, koelvloeistof, bougiepakkingen vervangen en carburateur volledig gereviseerd. Komend weekend een eerste startpoging na 5 maanden stilstand. Alleen lekt de auto nog enigszins bij de achteras (welke olie, ander topic). En werken de sloten niet meer. Hier ga ik centrale vergrendeling in zetten zodat de originele sloten behouden blijven. Nieuwe sloten van de periode 62-64 is bijna niet aan te komen.
-
- Posts: 4
- Joined: 07 Apr 2017, 20:45
Re: Het introductie-forum
Hoi allemaal,
Ik ben Jeroen en na een leven vol Harley's heb ik me een jaar of 6 geleden een Dodge Ram aangeschaft. In feite officieel mijn eerste Mopar. Omdat ik zelf kan sleutelen en omdat ik sinds kind al verliefd ben op al het Amerikaans geweld en al zoooooo veel meetings heb lopen kwijlen, heb ik me een tijd geleden een schitterende 1971 El Camino aangeschaft. Dit is ons zo enorm meegevallen dat ik me helemaal aan de ziekte heb overgegeven. Mijn ultieme muscle car is de Charger en na lang zoeken en veel sparen heb ik een project gevonden. Ik heb enkele zonen en in een muscle car rijden hoort er bij. Neem plaats achter het stuur en wek die V8 tot leven. Probeer dan die mondhoeken maar eens naar beneden te houden. Ik zweer het. Ik heb dat geprobeerd. Dat is me nog nooit gelukt. :-))
Ik ben Jeroen en na een leven vol Harley's heb ik me een jaar of 6 geleden een Dodge Ram aangeschaft. In feite officieel mijn eerste Mopar. Omdat ik zelf kan sleutelen en omdat ik sinds kind al verliefd ben op al het Amerikaans geweld en al zoooooo veel meetings heb lopen kwijlen, heb ik me een tijd geleden een schitterende 1971 El Camino aangeschaft. Dit is ons zo enorm meegevallen dat ik me helemaal aan de ziekte heb overgegeven. Mijn ultieme muscle car is de Charger en na lang zoeken en veel sparen heb ik een project gevonden. Ik heb enkele zonen en in een muscle car rijden hoort er bij. Neem plaats achter het stuur en wek die V8 tot leven. Probeer dan die mondhoeken maar eens naar beneden te houden. Ik zweer het. Ik heb dat geprobeerd. Dat is me nog nooit gelukt. :-))
- BigBlockMopar
- Site Admin
- Posts: 7502
- Joined: 21 May 2007, 15:15
- Location: Het Wilde ZuidWesten
- Contact:
Re: Het introductie-forum
Welcome
1968 Dodge Charger Hellcat, six speed manual
1969 Dodge Charger 440 R/T special edition
1969 Dodge Charger 440 R/T special edition
Re: Het introductie-forum
Hoi!
Andy Hier!
na een aantal Mustang projecten afgerond te hebben ben ik sinds een 2 weken in het bezit van een Dodge Charger 500 1970 !
en ga ik eens aan deze kant van de muscle cars kijken
Greetz!
Andy Hier!
na een aantal Mustang projecten afgerond te hebben ben ik sinds een 2 weken in het bezit van een Dodge Charger 500 1970 !
en ga ik eens aan deze kant van de muscle cars kijken
Greetz!
Re: Het introductie-forum
Welcome Andy
1968 Dodge Charger Hellcat, six speed manual
1969 Dodge Charger 440 R/T special edition
1969 Dodge Charger 440 R/T special edition
Re: Het introductie-forum
Hallo,
Niet nieuw in Mopar land maar wel even een account aangemaakt hier.
Ben momenteel in bezit van een '81 D150 met 440 en een '69 A108 van met een 2005 HEMI (te koop).
Niet nieuw in Mopar land maar wel even een account aangemaakt hier.
Ben momenteel in bezit van een '81 D150 met 440 en een '69 A108 van met een 2005 HEMI (te koop).
Dodge D150 440 . Dodge A108 van 5.7 HEMI
Re: Het introductie-forum
Welkom hier. Ik heb zelf ook nog een d150 uit 1986.
Hoe krijg je het voor elkaar om met een 440 grip te krijgen op de weg?
Hoe krijg je het voor elkaar om met een 440 grip te krijgen op de weg?
Dodge Ram Van B300Xl '79en B250' 85
- BigBlockMopar
- Site Admin
- Posts: 7502
- Joined: 21 May 2007, 15:15
- Location: Het Wilde ZuidWesten
- Contact:
Re: Het introductie-forum
Welcome Can you post a picture of the A108?
1968 Dodge Charger Hellcat, six speed manual
1969 Dodge Charger 440 R/T special edition
1969 Dodge Charger 440 R/T special edition
Re: Het introductie-forum
Probeer een foto te plaatsen maar niet echt ervaren forum gebruiker....
Wat betreft de D150 de grip is id wel een beetje een issue. Dikke wielen aan een 9.25 achteras met auburn limited setje, gaat het aardig. Leuk speelgoed.
De A108 is bedoeld als nieuw project maar toch wel werk aan en de combinatie met tijd en fisieke gestel, ben ik er nog niet uit of het wel te handelen is.
Ligt een gen 3 Hemi in met bijbehorende automaat. Loopt rijdt en schakeld super! Maar koets is niet wat ik gehoopt had.
Wat betreft de D150 de grip is id wel een beetje een issue. Dikke wielen aan een 9.25 achteras met auburn limited setje, gaat het aardig. Leuk speelgoed.
De A108 is bedoeld als nieuw project maar toch wel werk aan en de combinatie met tijd en fisieke gestel, ben ik er nog niet uit of het wel te handelen is.
Ligt een gen 3 Hemi in met bijbehorende automaat. Loopt rijdt en schakeld super! Maar koets is niet wat ik gehoopt had.
Dodge D150 440 . Dodge A108 van 5.7 HEMI
Re: Het introductie-forum
Looks good in the picture. I love those old vans and trucks.
1968 Dodge Charger Hellcat, six speed manual
1969 Dodge Charger 440 R/T special edition
1969 Dodge Charger 440 R/T special edition
Re: Het introductie-forum
Welkom. Ik hoop zelf ooit nog een A100 te kunnen bemachtigen.
Dodge B 250 Lowtop, Plymouth Scamp, HD Heritage, HD Ironhead, HD 1200S, Triumph Bonneville, Triumph chop, Kwalijkzaki hardtail.
-
- Posts: 830
- Joined: 10 Jun 2007, 21:20
- Location: ede
- Contact:
Re: Het introductie-forum
Yessss gister de A108 bij de RDW laten keuren en volgende week krijg ik een Nederlands kenteken hebben ze mij beloofd!
De eerste Hemi powerd A108 in Nederland!
Iemand misschien nog een sperretje liggen voor een 8.25 as??
De eerste Hemi powerd A108 in Nederland!
Iemand misschien nog een sperretje liggen voor een 8.25 as??
Dodge D150 440 . Dodge A108 van 5.7 HEMI