Introductie streep8

Dit subforum is om je als nieuweling op het forum voor te stellen en met anderen kennis te laten maken.
Laat weten wie je bent, wat je leuk vindt aan de Mopar-hobby en hoe je met Mopar's in contact bent gekomen.
Welkom!
Post Reply
streep8
Posts: 13
Joined: 08 Apr 2009, 16:10

Introductie streep8

Post by streep8 »

Halo allemaal,

FF Voorstellen. Mijn Voornaam is Matt ben 48 jaar en sinds kort in het bezit van een Chrysler 300H uit 1962.
Zolang als ik me kan herinneren heb ik iets met motoren en auto’s gehad.
Heb in het verleden diverse oldtimers gerestaureerd en ben momenteel ook nog in het bezit van een 3 tal oldtimer Mercedes(200-220d en 500sec).
Ben tot mijn nieuwste aanwinst gekomen omdat ik eens een echte Amerikaanse V8 wilde bezitten. Na eerst lang te hebben overwogen om een Ford Mustang te kopen ben ik dan toch bij deze Chrysler 300H, bigblok uitgekomen.
Attachments
a.jpg
User avatar
Sjak Brak
Admin
Posts: 7639
Joined: 05 Jun 2007, 13:34
Location: Antarctica
Contact:

Re: Introductie streep8

Post by Sjak Brak »

Welkom!

De 300 lettercars behoren tot de meest exclusieve mopars, gefeliciteerd met de wagen! Staat de wagen al hier, of moet hij nog overkomen?
Ask Dr. Brak: sjak.brak@gmail.com / 06 12 765 666

ex-Mopars 1967 Chrysler Newport Custom Coupe, 1973 Imperial LeBaron 2dr hardtop, 1973 Imperial LeBaron 4dr Hardtop, 1971 Plymouth Sport Fury 2 door hardtop
User avatar
panther-pink
Posts: 1058
Joined: 09 Jun 2007, 16:07
Location: nijverdal

Re: Introductie streep8

Post by panther-pink »

Hoi , ziet er goed uit op de foto :)
Dit type ( eerste na 61 zonder vleugels ) werd ook wel plucked chicken genoemd , ........ik vind het wel een mooi kippie :good:

M,n 65er 300 is momenteel ook aan,t varen deze kant op........... :) ( helaas geen lettercar ).
User avatar
BigBlockMopar
Site Admin
Posts: 7502
Joined: 21 May 2007, 15:15
Location: Het Wilde ZuidWesten
Contact:

Re: Introductie streep8

Post by BigBlockMopar »

Welkom en slimme keus! :good:
Deze hele wereld rijdt al in een Mustang rond maar van dit model ben je 1 van de weinigen in Nederland nu.

Ik heb zelf de stationwagon NewYorker-versie van dit jaar.
streep8
Posts: 13
Joined: 08 Apr 2009, 16:10

Re: Introductie streep8

Post by streep8 »

Hij staat bij mij thuis in de garage het enige nadeel is dat ik zelf voor een tijdje zo"n 7000 km van huis ben.
Momenteel zit voor mijn werk in Iran (nog ff anderhalve maand doorbijten) en dan tank vol en............
User avatar
kingjoop
Posts: 1929
Joined: 01 Jun 2007, 15:16
Location: Kabul
Contact:

Re: Introductie streep8

Post by kingjoop »

zelfdzaam? Ik hoef niet ver te kijken.. In een straal van 500 meter van me huis staat zo'n ding met een 500 stroker met dual quad :sneaky:

welcome btw :good:
500Ci 1968 Dodge Charger R/T (Tripple black)
Only milk comes in 2 liters
streep8
Posts: 13
Joined: 08 Apr 2009, 16:10

Re: Introductie streep8

Post by streep8 »

Hey hallo!

Ik zal mezelf ook even voorstellen, ik ben Nick, de zoon van Matt en ik ben tijdens de afwezigheid van pa alvast begonnen aan de chrysler. Ik heb tot nu toe nooit aan een amerikaan gewerkt (alleen aan de mercedessen tot nu toe) maar wat zit zo'n ding mooi in elkaar.

Tot nu toe ben in razend enthousiast. Er zijn al een berg foto's geschoten van het "restauratieproject" die ik tzt zal posten hier.

Tot ziens :D Nick.
streep8
Posts: 13
Joined: 08 Apr 2009, 16:10

Re: Introductie streep8

Post by streep8 »

Zo het heeft heel wat jaartjes geduurd.....maar mijn Chrysler is KLAAR. Vandaag op apk geweest. Zal volgende keer wat foto's van de restauratie plaatsen. Grtjes Matt
Post Reply