Even voorstellen
Posted: 19 Sep 2018, 11:38
Hi allemaal.
Mijn naam is Sayf en woon in Vianen (nabij Utrecht). Sinds 2 jaar is mijn hart sneller gaan kloppen voor Dodge's! Voor auto techniek al langer. Maar door toevalligheid heb ik 2 jaar geleden een Dodge gekocht en ben sindsdien verkocht ;-)
Ik heb namelijk een Dodge B300 camper gekocht. Deze komt uit California, is geboren in 1972 en stond sinds 1980 in een showroom van een Nederlandse garagehouder. Nadat hij met pensioen ging namen zijn zoons de garage over en moest "dat ouwe lijk" de showroom uit. Sindsdien is ie van mij!
Mijn inziens is de Dodge niet te classificeren als oud lijk, maar als een ervaren camper met een ziel ;-)
Er zit een 318ci motor in, welke later is ingebouwd en kwam van een legerbasis uit Duitsland (heb ik mij laten vertellen) er zit een A727 toqueflite bak achter en op de achteras (dana 60) zit dubbel lucht. Hij rijdt op gas (impco 300) en benzine. Beide prima!
Inmiddels heb ik er ongeveer 15.000 km mee gereden door Europa en wil dat komend jaar ook gaan doen, maar dan wat verder en langer. De technische puntjes moeten daarvoor nog op de i gezet worden. Hopelijk kunnen we elkaar daar wat bij helpen.
Mijn naam is Sayf en woon in Vianen (nabij Utrecht). Sinds 2 jaar is mijn hart sneller gaan kloppen voor Dodge's! Voor auto techniek al langer. Maar door toevalligheid heb ik 2 jaar geleden een Dodge gekocht en ben sindsdien verkocht ;-)
Ik heb namelijk een Dodge B300 camper gekocht. Deze komt uit California, is geboren in 1972 en stond sinds 1980 in een showroom van een Nederlandse garagehouder. Nadat hij met pensioen ging namen zijn zoons de garage over en moest "dat ouwe lijk" de showroom uit. Sindsdien is ie van mij!
Mijn inziens is de Dodge niet te classificeren als oud lijk, maar als een ervaren camper met een ziel ;-)
Er zit een 318ci motor in, welke later is ingebouwd en kwam van een legerbasis uit Duitsland (heb ik mij laten vertellen) er zit een A727 toqueflite bak achter en op de achteras (dana 60) zit dubbel lucht. Hij rijdt op gas (impco 300) en benzine. Beide prima!
Inmiddels heb ik er ongeveer 15.000 km mee gereden door Europa en wil dat komend jaar ook gaan doen, maar dan wat verder en langer. De technische puntjes moeten daarvoor nog op de i gezet worden. Hopelijk kunnen we elkaar daar wat bij helpen.