Ook ik zal mij eens voorstellen.
Ben een beetje verslingerd aan V8'en en in een vlaag van verstandsverbreding (eigenlijk helemaal geen tijd en ook niet zomaar plek) weer een Dodge pick-up (shortbed) gekocht

Er is meer dan genoeg aan te doen maar hij is knap hard, ook en vooral het chassis. Er is lang geleden eens een 440 ingehangen (neem tenminste aan dat er een 318 in lag net als in mijn W200) en vorig jaar is daar een andere 440 voor in de plaats gekomen doordat de oude scheuren had. Hij is wat aangepast als showpickup, maar moet echt nog best worden afgemaakt en zeker ook op heel veel punten verbeterd. Koeling is knudde (een Volvo fan is duwend voor de radiateur gezet, alleen handmatig in te schakelen, geen shroud dus effect marginaal), laden gebeurt niet. Zaken die ik als eerste ga oplossen, want zo is het niets. Er hangt een mini LPG-tankje onder van 75 liter, dus daar moet zeker nog eens wat aan gebeuren om er een fatsoenlijk stukje mee te kunnen rijden. De benzinetank hangt er wel onder, maar is net als de carburateur afgedopt. Misschien nog eens die grote tank er onderuit en daar een grote LPG tank ophangen. Klein benzinetankje en werkend op benzine lijkt me wel handig als reserve voor het geval de LPG ooit echt leeg gereden zou worden, want wat moet je dan... De 440 doet me trouwens wel heel erg tam aan, dus daar zal ook nog de wereld aan te verbeteren zijn. Kortom, ik zag er zeker wel heel leuke mogelijkheden voor en ben eerlijk gezegd wel wat dol op "een motor met auto" zodat je dan feitelijk een impuls aankoop doet. Zoals begonnen: feitelijk gezien de drukte etc. dus echt niet het handigste moment

En waarom nou verslingerd aan V8'en? Tja, dat begon eens met een Camaro, later gevolgd door een eigenbouw Cobra 427 met een van de twee originele Ford bigblocks (428), nog weer later die Dodge W200 en nu heel veel later dus weer deze vermoedelijke D200. Die Cobra (Dax) was lang geleden 10 jaar bouwen (je krijgt koters, bouwt zolder op woning, etc. etc., er komt altijd wel wat tussen

Dus, zodra wat meer tijd naast de renovatie etc. in elk geval z.s.m. de koeling en het laden verhelpen/verbeteren en dan wellicht rustig aan wat verder verbeteren. Genoeg te doen, maar die V8 klinkt tenminste weer gru-we-lijk lekkerrrrr!!!!!

Groet & fun!
Jan