wie (en wat) is voyageboy

Dit subforum is om je als nieuweling op het forum voor te stellen en met anderen kennis te laten maken.
Laat weten wie je bent, wat je leuk vindt aan de Mopar-hobby en hoe je met Mopar's in contact bent gekomen.
Welkom!
Post Reply
voyageboy
Posts: 8
Joined: 04 Jan 2016, 23:14
Location: dronten

wie (en wat) is voyageboy

Post by voyageboy »

ik kom mij even voorstellen:
ik ben joey, ik ben 21 jaartjes oud en word al sinds ik me heugen kan opgevoed met "oldtimers".
de rede dat ik dan een opleiding auto techniek gevolgd heb is ook wel vrij logisch lijkt mij.
ook ik heb een liefde voor mopar's helaas nix daarvan in mijn bezit (nog niet).
nu even wat is voyageboy (kan pijnlijk over komen naar de mopar of no-car guys).
zoals ik al zei: ik ben al sinds ik me kan heugen opgegroeid met oldtimers.
voyageboy werd geboren toen mijn vader een ascona a kocht...
aangezien mijn vader vrij gewijd was aan de stationcar (wagon) idee was dit een vrij rare verschijning,
dus wat moest er weer komen een stationcar.
genaamd: ascona a VOYAGE... elk forum werd ik: de voyageboy genoemd vanwege wat ik altijd zocht: een voyage (ondertussen gevonden heeft die er 2 en zoekt die alweer wat anders :sucks: )
helaas geen v8'en of andere amerikaanse wagens...
nee voor mij begon het met kadettjes en golfjes manta's en zelfs mini's (mini mini's zulke wagentjes die met een beetje proppen bij jullie in de kofferbak passen)...
zo begon voor mij mijn eerste eigen liefde (dat daarvoor duurt te lang)
met mijn c kadettje: 1 september 2014 officieel eigenaar van geworden... helaas 7 september 2014 word ik van de weg gedrukt door 1 of andere :smack: :hammer: :x
Image
nu aan het slopen gegaan helaas en weer ruimte voor een volgens project ( daar komen we op terug)
en de tussen tijd werd ik van elke dag het fietsen best wel gek en kocht ik voor tijdelijk : een deawoo matiz (slechtste keuze van me leven)
na 2 maanden erin rond gereden te hebben maakten we de overstap naar dit (ja ik ben een RWD guy maar ik vind dit een heerlijk wagentje)
Image
een corsa a van 1986 met complete history en alles erop en der aan wat je maar kan wensen (showroom model geweest vandaar 1988 op kentekten)
nu vragen jullie je af: wat moet ik hier met deze opels?
nou dat staat op het punt te veranderen, net als ieder klein kind had ik een "droom"auto.
maar niet zoals ieder klein kind: een charger, of een superbird/daytona (no offense to those i like them to but)
maar... een plymouth valiant duster 1970 met een 440 (of nog gekker maar me verder niet in verdiept nog sorry)
Image
roadrunner's gtx'en chargers challengers gaaf, maar dit is voor mij de echte topper.
en daarom wil ik langzaam wat meer proberen te leren over de amerikaanse machine's en me er meer in verdiepen, wat tips en adressen zijn voor mij altijd makkelijk, en zo wil ik wat meer mee gaan nemen uit jullie topic's en het zo (ik hoop dit jaar nog) toe te kunnen passen op me eigen duster :letop: .
User avatar
BigBlockMopar
Site Admin
Posts: 7502
Joined: 21 May 2007, 15:15
Location: Het Wilde ZuidWesten
Contact:

Re: wie (en wat) is voyageboy

Post by BigBlockMopar »

Welkom Joey!
Dickdale
Posts: 4056
Joined: 15 Jun 2007, 12:33
Location: Zwolle

Re: wie (en wat) is voyageboy

Post by Dickdale »

Welkom!
1970'er Plymouth Satellite

www.facebook.com/NLmoparguy :yeah:
User avatar
ARLI
Posts: 2180
Joined: 13 Jun 2007, 21:06
Location: Schagerbrug
Contact:

Re: wie (en wat) is voyageboy

Post by ARLI »

van de weg gedrukt?
weet je het zeker?

welkom op dit forum.

ik ben ook jong geweest en heb 10 C-kadetten gehad en ik ben ook wel eens van de weg geraakt maar het was achteraf gezien meestal me eigen schuld
http://www.swov.nl/rapport/Factsheets/N ... listen.pdf
Ik werk met plezier.
voyageboy
Posts: 8
Joined: 04 Jan 2016, 23:14
Location: dronten

Re: wie (en wat) is voyageboy

Post by voyageboy »

dankjewel allemaal,
om even in te gaan op arli:
ja dat weet ik heel zeker ik had de keuze tussen iemand doodrijden (tussen de tegemoet komende vrachtwagen en mij) of remmen en dat heb ik ook wel gedaan maar hij besefte niet dat ik er nog naast zat...... dus ja van de weg gedrukt.
User avatar
Mr. Lee
Posts: 326
Joined: 11 Jun 2007, 16:44
Location: Winkel

Re: wie (en wat) is voyageboy

Post by Mr. Lee »

Snel weg doen die Opel's en deze halen dan maar ;)

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldt ... ousPage=lr


En welkom hier :good:
User avatar
HemiMopar
Posts: 476
Joined: 28 Jan 2008, 20:09
Location: Wateringen

Re: wie (en wat) is voyageboy

Post by HemiMopar »

Welkom Joey!

Idd snel die Plymouth halen dan maar :good: :yeah:

Ik heb nog een groot project voor de boog! 1966 Charger en Rij ernaast in een Golf convertible lol :lol:
MOPAR Or No Car!

Got a mopar 1966 Dodge charger 383CI !
voyageboy
Posts: 8
Joined: 04 Jan 2016, 23:14
Location: dronten

Re: wie (en wat) is voyageboy

Post by voyageboy »

@mr.lee ik vind de 70er juist zo mooi om ze dunne bumpers en achterlichten... dat is de rede voor een 70'er of 71'er
@HemiMopar: dat is de verkeerde haha, al ben ik er achter gekomen dat een demon ook een A body is dus die is ook nog best aantrekkelijk.
ik schaam me niet voor mijn opel liefde, die corsa zal ook niet meer zomaar weg gaan... maar ben inderdaad wel aan het kijken voor een plymouth of demon maar het meeste wat ik vind is aan de andere kant van de zee... niet echt makkelijk dus...
User avatar
boyanka
Posts: 1692
Joined: 10 Jun 2007, 20:14
Location: terneuzen

Re: wie (en wat) is voyageboy

Post by boyanka »

Welkom. Heb nog een manta gsi voor je in de aanbieding.
Dodge Ram Van B300Xl '79en B250' 85
voyageboy
Posts: 8
Joined: 04 Jan 2016, 23:14
Location: dronten

Re: wie (en wat) is voyageboy

Post by voyageboy »

dankje boyanka, haha ja dan komt toch mijn opel liefde naar boven je mag een bericht sturen met foto's en gegevens
User avatar
scamp
Posts: 1403
Joined: 01 Feb 2008, 21:52
Location: amsterdam

Re: wie (en wat) is voyageboy

Post by scamp »

Welkom! Deze is te koop :D
Attachments
image.jpg
User avatar
boyanka
Posts: 1692
Joined: 10 Jun 2007, 20:14
Location: terneuzen

Re: wie (en wat) is voyageboy

Post by boyanka »

Komt er morgen een voor kijken. En bij koop gelijk mee.
Dodge Ram Van B300Xl '79en B250' 85
voyageboy
Posts: 8
Joined: 04 Jan 2016, 23:14
Location: dronten

Re: wie (en wat) is voyageboy

Post by voyageboy »

zo na toch al wat geleerd te hebben gaan we nu toch echt echt sparen voor een duster.
@scamp: ja ik had hem te koop zien staan maar dat is niet echt de manier waarop ik hem wil hebben en er zit bijna geen werk aan. toch bedankt.
mijn oog is gevallen op 1 aan de andere kant van de zee maar dat is zo lastig ik bedoel je gaat hem niet ff bekijken je rijd hem ook niet ff naar huis.
en moet er ook nog een hele partij bij zoeken.
ik heb het trouwens over deze:
Image
Image
Image
Image
Image
zijn er mensen die ervaring hebben met het over zee halen van een auto? nouja auto :hammer: bijna auto haha.
hij lijkt me namelijk niet erg slecht okee die motor is de verkeerde maar dat valt wel aan te passen.
Dickdale
Posts: 4056
Joined: 15 Jun 2007, 12:33
Location: Zwolle

Re: wie (en wat) is voyageboy

Post by Dickdale »

Yep... heb de mijn ongezien via Ebay gekocht en via Texas (Hans) hier op het forum heen gehaald. Heb er geen spijt van maar de volgende keer zou ik het toch anders doen.

Wat je kan doen is je auto laten taxeren door een externe partij voordat je overgaat tot aankoop. Dit kost je 350/400 dollar en dan krijg je een uitgebreid rapport met heel veel foto's.

Je kan de aankoop natuurlijk ook combineren met een vakantie. Dat is nog leuker!
1970'er Plymouth Satellite

www.facebook.com/NLmoparguy :yeah:
User avatar
Road runner
Posts: 1039
Joined: 09 Jun 2007, 23:57
Location: Kartonnen doos langs de kant van de weg, soms hier soms daar

Re: wie (en wat) is voyageboy

Post by Road runner »

Ik weet dat je een 70/71 zoekt, maar mocht je die niet kunnen vinden..

http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... rward-form
Je kan altijd nog met je poes in de Playboy....

- Sweetbird Member - http://www.sweetbird69.nl
challenger72
Posts: 836
Joined: 14 Jun 2007, 22:27

Re: wie (en wat) is voyageboy

Post by challenger72 »

:sucks: die zijn echt lelijk vanaf 74
Post Reply