voorstellen

Dit subforum is om je als nieuweling op het forum voor te stellen en met anderen kennis te laten maken.
Laat weten wie je bent, wat je leuk vindt aan de Mopar-hobby en hoe je met Mopar's in contact bent gekomen.
Welkom!
Dickdale
Posts: 4056
Joined: 15 Jun 2007, 12:33
Location: Zwolle

Re: voorstellen

Post by Dickdale »

Ook dat komt helaas steeds vaker voor...
1970'er Plymouth Satellite

www.facebook.com/NLmoparguy :yeah:
kriboogh
Posts: 19
Joined: 21 Oct 2015, 15:31

Re: voorstellen

Post by kriboogh »

Heb ondertussen een Charger op het oog in Tampa, FL. Nu niet bepaald de droogste plaats van de US, I know. De prijs is dan ook wel wat aan de verdacht lage kant, zeker als je de foto's van de wagen ziet. Maar de kerel (of vrouw) blijft ook maar rond de pot draaien en mijn vragen negeren... hatelijk en het schept alleen maar meer argwaan. Als hij me geen adres of telefoonnummer wil geven heeft het weinig zin denk ik dan... hij wil mij bellen... verdacht toch allemaal. k Post de details wel nog is.

Positief nieuws is dan weer dat ik redelijk snel een quote gehad heb voor het verschepen van een Charger door SCL-Rotterdam. Voorbeeld Miami -> Rotterdam zou iets van een 1070 dollar zijn voor de verscheping (Economie class), komt nog 3% van de aankoopwaarde bij voor de transport verzekering (total loss-damage-fire-theft). Wegtransport voor de ophaling in de states moet ik nog laten berekenen. Betaling met hun Escrow-service (zij betalen de verkoper bij ophaling), kost iets van 400 dollar. Dan bij aankomst nog 6% import tax en andere burocratie. Ze doen ook inspectie/taxatie voor de verkoop doorgaat, dat zou iets van 650 dollar zijn.

Wordt vervolgd...
Dickdale
Posts: 4056
Joined: 15 Jun 2007, 12:33
Location: Zwolle

Re: voorstellen

Post by Dickdale »

http://www.mopar.nl/forum/viewtopic.php ... aus#p78653

Als iets te goedkoop is, Run Forest, Run...
1970'er Plymouth Satellite

www.facebook.com/NLmoparguy :yeah:
User avatar
panther-pink
Posts: 1058
Joined: 09 Jun 2007, 16:07
Location: nijverdal

Re: voorstellen

Post by panther-pink »

Wordt vervolgd...





Ik hoop niet voor jou dat dit vervolgd wordt............
Iedereen in dit wereldje weet dat je voor een rotte complete charger R/T 4speed 20-30 K betaald.
Dan nog restaureren , nog een keer 40K.
Als iemand jou een goed uitziende charger R/T 4spd aanbied voor 13-14K is het waarschijnlijk een Nigeriaan , sorry voor alle nette Nigerianen hier opt forum :D .
Laten staan dat ding!!!!!!! , ik denk dat jij het beste hier in Belgie en Nederland op zoek kunt gaan .
Weet je zeker dat ie echt bestaat en kun je,m zelf beoordelen...............
Dickdale
Posts: 4056
Joined: 15 Jun 2007, 12:33
Location: Zwolle

Re: voorstellen

Post by Dickdale »

Mooiste is om zelf die kant op te gaan, rijden, handje klap, naar de haven rijden en in de container zetten en in nl er weer uithalen. Maar dat moet financieel natuurlijk wel kunnen...
1970'er Plymouth Satellite

www.facebook.com/NLmoparguy :yeah:
User avatar
panther-pink
Posts: 1058
Joined: 09 Jun 2007, 16:07
Location: nijverdal

Re: voorstellen

Post by panther-pink »

Even een realistische advertentie.............hoop dat je droom niet in duigen valt....

http://toledo.craigslist.org/cto/5288799697.html
kriboogh
Posts: 19
Joined: 21 Oct 2015, 15:31

Re: voorstellen

Post by kriboogh »

Mja, k had al zoiets van 'nee niet doen', toen ik de eerste email kreeg van ene 'snowsnow.queen@hotmail.com'. Maar ergens wordt je zo aangetrokken tot die foto's dat je het een kleine kans wil geven. Na de tweede mail was het wel duidelijk van 'nee niet doen'. t Is wel weer een leerrijk process geworden :-). k weet nu in ieder geval wat de verscheping zou kosten moest ik een wagen uit de states willen halen. En begrijp ik ook meer waarom ze hier in europa "zo duur" zijn. er komt gewoon heel wat bij kijken.

Mijn "droom" is niet in duigen gevallen, verre van. k Sta nu gewoon terug met beide voeten op de grond. t Wordt gewoon wat harder sparen :-) k Weet in Duitsland wel 2 kanshebbers staan, voor 38K (geen R/T overigens), opzich doenbaar, maar dat is momenteel met een verbouwing aan het huis niet verstandig.

Volgend jaar doen we een road trip in het diepe zuiden (atlanta -> nashville -> memphis -> louisiana), misschien wacht ik dat wel af. Er ging iemand in december eens rondkijken in california. We zien wel.

De Dodge Fever is nog niet genezen :-)
Dickdale
Posts: 4056
Joined: 15 Jun 2007, 12:33
Location: Zwolle

Re: voorstellen

Post by Dickdale »

Gewoon lekker blijven kijken tot die tijd je daar bent en dan kopen. Weet je meteen wat he hebt...
1970'er Plymouth Satellite

www.facebook.com/NLmoparguy :yeah:
kriboogh
Posts: 19
Joined: 21 Oct 2015, 15:31

Re: voorstellen

Post by kriboogh »

Wat is jullie eerste indruk hiervan? Meer details weet ik nog niet, heb ik gevraagd.
IMG_9246.jpeg
IMG_8371.jpeg
IMG_6720.jpeg
IMG_6205.jpeg
IMG_3091.jpeg
IMG_1565.jpeg
User avatar
MoparJW
Posts: 700
Joined: 16 Jun 2007, 11:47
Location: Groningen

Re: voorstellen

Post by MoparJW »

Lijkt me op het eerste gezicht een auto die in elk geval een keer overgespoten is, met e.e.a. aan roest/plamuur ellende eronder verstopt.
Zulke auto's zou ik heel grondig zelf willen inspecteren.

Cruciale foto's van de framerails, bodem, kofferbak etc missen.

En welkom trouwens, succes met je zoektocht.
'68 Plymouth Satellite Sedan 318
Dickdale
Posts: 4056
Joined: 15 Jun 2007, 12:33
Location: Zwolle

Re: voorstellen

Post by Dickdale »

Wat kost hij en wat wil je ermee? Wil je er een kopen en alleen rijden of vind je het niet erg om hem te moeten (laten) spuiten?
1970'er Plymouth Satellite

www.facebook.com/NLmoparguy :yeah:
kriboogh
Posts: 19
Joined: 21 Oct 2015, 15:31

Re: voorstellen

Post by kriboogh »

zou ergens tussen de 20 en 25K zijn k wacht nog op de details. Spuiten en beetje opknappen zou ik geen probleem vinden. Echt serieus plaat en laswerk zoals quarters vervangen en dergelijke zou ik liefst niet willen doen. k wil er eerst een tijdje mee kunnen rondrijden.
Dickdale
Posts: 4056
Joined: 15 Jun 2007, 12:33
Location: Zwolle

Re: voorstellen

Post by Dickdale »

Dan zou ik verder zoeken...
1970'er Plymouth Satellite

www.facebook.com/NLmoparguy :yeah:
Post Reply