ook ff voorstellen

Dit subforum is om je als nieuweling op het forum voor te stellen en met anderen kennis te laten maken.
Laat weten wie je bent, wat je leuk vindt aan de Mopar-hobby en hoe je met Mopar's in contact bent gekomen.
Welkom!
Post Reply
arend50
Posts: 4
Joined: 02 Aug 2013, 18:01

ook ff voorstellen

Post by arend50 »

20150214_131325.jpg
20150801_142538.jpg
20150807_192024.jpg
Hallo allemaal,ik zal me ff voorstellen:ik ben arend,35 jaar en rijd vanaf mijn 26e amerikanen.ik kocht eerst een72er ford ranchero toen we net een huis gekocht hadden(daar was niet iedereen even happy mee!)ik ben ook niet echt technisch aangelegd maar mijn broertje en paps gelukkig wel!na een paar jaar kregen we kinderen en werd de ranchero te klein(3zits)ik was al een paar keer naar meetings geweest en vond mopars echt dikke machines!!toen zag ik op marktplaats een advertentie staan van een 73er charger met een 440 blok,alleen de kleur vond ik een beetje apart (kameleon)ik had met die kerel een afspraak gemaakt en hij had ook wel interesse in mijn ranchero om in te ruilen gelukkig!hij wist niks over de historie van deze mopar.we hadden een prijs gemaakt en de volgende dag kon ik hem al ophalen(ik kon echt nie slapen die nacht!)ik reed die dag later naar huis met een dikke smile op mijn gezicht!later kwam ik erachter dat het een 71er model is.in 2013 heb ik hem laten restaureren en heb ik hem in de kleur green go laten spuiten.op charger.nl heb ik deze charger gezien in het zwart en met een email naam van edwin...ik heb deze jongen een mailtje gestuurd of hij iets wist over de historie van de auto maar helaas geen bericht gehad.nu wilde ik vragen of jullie iets weten over deze mopar (blok,bak)alvast bedankt,mvg,arend ik zal proberen fotoos te sturen
Dickdale
Posts: 4056
Joined: 15 Jun 2007, 12:33
Location: Zwolle

Re: ook ff voorstellen

Post by Dickdale »

Welkom!
1970'er Plymouth Satellite

www.facebook.com/NLmoparguy :yeah:
arend50
Posts: 4
Joined: 02 Aug 2013, 18:01

Re: ook ff voorstellen

Post by arend50 »

Foto-0037.jpg
zo was hij toen ik hem in het begin had
Attachments
Foto-0038.jpg
User avatar
mr bean
Posts: 1013
Joined: 08 Jun 2007, 13:26
Location: Grootebroek

Re: ook ff voorstellen

Post by mr bean »

Hoi Arend,

Heb je auto bewonderd in Herten,zag er netjes uit.
jullie waren alleen snel weer weg.
Zag de Chevy ook het terrein oprijden tijdens de Moparmeet,maar die werd toch snel weer teruggestuurd..
Moparloos druk zoekende naar 4 speed Mopar...
User avatar
BigBlockMopar
Site Admin
Posts: 7502
Joined: 21 May 2007, 15:15
Location: Het Wilde ZuidWesten
Contact:

Re: ook ff voorstellen

Post by BigBlockMopar »

Welkom!
arend50
Posts: 4
Joined: 02 Aug 2013, 18:01

Re: ook ff voorstellen

Post by arend50 »

Dank je wel,die maat van mij met die impala kon gelijk weer omdraaien ja!we gaan meestal met zijn 3en naar meetings of een rondje toeren.die pink panther challenger komt van gooze garage af.in herten waren we nog niet geweest maar wat een dikke machines stonden daar!!niet normaal!!we zijn inderdaad niet zo heel lang geweest!!ik wilde ook wel langer blijven maar we moesten eerder weg!volgend jaar gaan we wel langer en zeker mee naar het vliegveld kijken!
Post Reply