Plymouth Satellite gezocht?

Dit subforum is om je als nieuweling op het forum voor te stellen en met anderen kennis te laten maken.
Laat weten wie je bent, wat je leuk vindt aan de Mopar-hobby en hoe je met Mopar's in contact bent gekomen.
Welkom!
Post Reply
Kruzer
Posts: 8
Joined: 20 Oct 2014, 15:20

Plymouth Satellite gezocht?

Post by Kruzer »

Hoi allen,

Ik ben Steven, 33 en woon te België - Oost-Vlaanderen. Reeds van kindsbeen af gebeten door alles wat 4 wielen heeft :)
Ik heb al een paar leuke wagens gehad, maar US Cars hebben altijd een streepje voor gehad. Door omstandigheden jammer genoeg niet meteen spek voor m'n bek (budget; gebrek aan technische kennis en vooral gebrek aan ruimte).

Een familielid heeft jarenlang een Plymouth Satellite in bezit gehad. Hij was de eerste eigenaar en heeft de wagen na +- 25 à 30 jaar verkocht.
Ik herinner me nog volgende zaken: 't Was Plymouth Satellite Sebring, Bouwjaar vermoedelijk 1973. 2-deurs coupe, donkergrijze kleur en zwart vinyl dak. De wagen had aparte seats en stond compleet origineel, maar had enorm last van roest.
Het familielid was woonachtig te Haaltert, Oost-Vlaanderen. De wagen zou verkocht zijn aan een man uit de buurt die deze ging opknappen.

In elk geval, het zou heel leuk zijn moest ik de huidige staat van de wagen kennen. Hij is alvast niet meer gezien sindsdien. Als dit bij iemand een belletje zou doen rinkelen, dan hoor ik het graag!

Alvast bedankt voor enig speurwerk! :)

EDIT: ondanks m'n overtuiging dat het hier om een coupe ging, zal het toch om de 4-deurs versie gaan.
Deze dus:
http://www.oldcarbrochures.org/var/albu ... -06-07.jpg
Last edited by Kruzer on 21 Oct 2014, 16:54, edited 1 time in total.
Kruzer
Posts: 8
Joined: 20 Oct 2014, 15:20

Re: Plymouth Satellite gezocht?

Post by Kruzer »

Hoi Dickdale,
Bedankt! Voor alle duidelijkheid, ik ben zelf persoonlijk niet op zoek naar een wagen, ik ben enkel benieuwd naar de wagen van m'n oom... Kan onmogelijk van de aardbol verdwenen zijn :)
Post Reply