ook ff voorstellen

Dit subforum is om je als nieuweling op het forum voor te stellen en met anderen kennis te laten maken.
Laat weten wie je bent, wat je leuk vindt aan de Mopar-hobby en hoe je met Mopar's in contact bent gekomen.
Welkom!
Post Reply
me_madmax
Posts: 8
Joined: 22 Oct 2011, 21:10

ook ff voorstellen

Post by me_madmax »

Ik had al een bericht geplaatst op het tech forum. Maar zie nu dat er ook een introductie forum is. Bij deze dus:

Ik ben Thijs de With uit Lopik. Heb aankomende kerst mijn Dodge Charger uit 1968 alweer 6 jaartjes. Heb de Charger rijdend als restauratie project gekocht. En dat heb ik de afgelopen 6 jaar ook geweten. Heb de Charger in een zelfgemaakte draaispit gehangen en veel rotte plaatdelen vervangen: de complete bodem, achter schermen L+R, voorschermen L+R, kokerbalken kofferbak L+R, achterpaneel, en nog veel kleine delen. De motorkap, achterklep, en de deuren een KTL behandeling gegeven. De voorophanging, achteras, de motor en de rest van de losse delen ook al gereviseerd. De auto is onlangs bij Harteveld origineel wit (WW-1) gespoten. Dus nu komt "het mooie werk" alles in elkaar zetten. Maar dan stuit je toch op een hoop dingetjes: hoe zat dat ook alweer?... Zal dus veel op het tech forum te vinden zijn... Want zijn hier genoeg mensen die wat langer ervaring hebben als ik denk ik. Hier onder wat foto's van mijn charger:
charger net gehaald
charger net gehaald
in de draaibok
in de draaibok
kofferbak bodem er uit
kofferbak bodem er uit
in epoxi klaar voor strakmaken/spuiten
in epoxi klaar voor strakmaken/spuiten
terug van spuiter
terug van spuiter
onderstel monteren
onderstel monteren
Dickdale
Posts: 4058
Joined: 15 Jun 2007, 12:33
Location: Zwolle

Re: ook ff voorstellen

Post by Dickdale »

Welkom! Mooi werk!
1970'er Plymouth Satellite

www.facebook.com/NLmoparguy :yeah:
Stargazer
Posts: 690
Joined: 30 Aug 2011, 00:43

Re: ook ff voorstellen

Post by Stargazer »

Welkom, pracht project!
The Earth has provided the means to burn it down
User avatar
JanWillem
Posts: 21
Joined: 06 Sep 2014, 00:12

Re: ook ff voorstellen

Post by JanWillem »

Welkom. Respect man mooi gedaan!!
me_madmax
Posts: 8
Joined: 22 Oct 2011, 21:10

Re: ook ff voorstellen

Post by me_madmax »

Dank jullie wel! Als je het doet moet je het goed doen :happy:
Post Reply