krukas balanceren

Mopar or No Car!
Post Reply
Dickdale
Posts: 4056
Joined: 15 Jun 2007, 12:33
Location: Zwolle

krukas balanceren

Post by Dickdale »

Waar kan ik een krukas laten balanceren en wat zijn daarvan de kosten ongeveer?
1970'er Plymouth Satellite

www.facebook.com/NLmoparguy :yeah:
User avatar
BigBlockMopar
Site Admin
Posts: 7502
Joined: 21 May 2007, 15:15
Location: Het Wilde ZuidWesten
Contact:

Re: krukas balanceren

Post by BigBlockMopar »

Lijkt me dat Post en Dros het dichtst bij jou in de buurt zit.
Zie het niet direct op hun site maar lijkt me wel dat ze dit kunnen, of in ieder geval kunnen verzorgen.
Een stuk verder weg voor je, Dymo-Track in Cruquius kan het zelf in ieder geval.
Jacco Cars en Parts Rijsenhout kan het ook. Daar ben ik geweest met m'n 360 krukas en zuigers.

Er zijn wel meer adressen meer zuidelijker maar zal qua afstand niet interessant zijn voor je denk ik.
Dickdale
Posts: 4056
Joined: 15 Jun 2007, 12:33
Location: Zwolle

Re: krukas balanceren

Post by Dickdale »

BigBlockMopar wrote: 22 Jan 2018, 13:26 Lijkt me dat Post en Dros het dichtst bij jou in de buurt zit.
Zie het niet direct op hun site maar lijkt me wel dat ze dit kunnen, of in ieder geval kunnen verzorgen.
Een stuk verder weg voor je, Dymo-Track in Cruquius kan het zelf in ieder geval.
Jacco Cars en Parts Rijsenhout kan het ook. Daar ben ik geweest met m'n 360 krukas en zuigers.

Er zijn wel meer adressen meer zuidelijker maar zal qua afstand niet interessant zijn voor je denk ik.
Thx, Herman! Wat kost zoiets ongeveer?
1970'er Plymouth Satellite

www.facebook.com/NLmoparguy :yeah:
User avatar
BigBlockMopar
Site Admin
Posts: 7502
Joined: 21 May 2007, 15:15
Location: Het Wilde ZuidWesten
Contact:

Re: krukas balanceren

Post by BigBlockMopar »

Rond de €300 ergens dacht ik.
Ligt er ook een beetje aan of je alles gedemonteerd aangelevert of bijv. de zuigers nog op de drijfstangen hebt zitten.
Zuigers en drijfstangen zou je evt. zelf kunnen uitwegen zodat ze allemaal gelijk zijn. Scheelt weer tijd voor de balanceerder.
Post Reply