Te huur gevraagd

Mopar or No Car!
Post Reply
Zandoor
Posts: 4
Joined: 18 Jul 2016, 22:20

Te huur gevraagd

Post by Zandoor »

Hello mensen,
Hier een bericht van iemand die voor plaatsen hiervaneen account heeft aangemaakt :sucks:

Anyway, mijn maatje gaat trouwen. Ik kan er niets meer aan doen. Het zal zo zijn. Maar omdat ze "samen" hebben bepaald dat er geen budget word vrijgemaakt voor een trouwauto moeten wij, de vrijgezellen club, dat maar regelen. De facebook pagina van deze 32 jarige deadman walking staat vol met Amerikanen. En dat is nou net het punt; meneer wilt blijkbaar geen glimmende show'n'shine wagen maar een echte testosteron auto. Dus eventueel met een deukje, krasje of wat stoeprand eczeem. En dat word nou net niet verhuurd.

Ik ben geen kenner, maar iedereen herkent een stoere wagen. Kennen jullie, of hebben jullie een auto die 6 augustus beschikbaar is in de regio Arnhem? Of, tegen redelijke vergoeding hierheen kan komen?Tussen ongeveer 12:00 en 16:00? Of voor de hele dag maar daar is wel over eens te worden. Wordt natuurlijk gecompseerd; financieel en met eeuwige roem!
Thnx Sander
User avatar
BigBlockMopar
Site Admin
Posts: 7502
Joined: 21 May 2007, 15:15
Location: Het Wilde ZuidWesten
Contact:

Re: Te huur gevraagd

Post by BigBlockMopar »

Hoi Sander.
Over het algemeen bestaat er soms nogal wat verschil in mening over wat men een 'stoere' bak vindt en wat niet.
De ene persoon vindt een standaard afgetrapte matzwarte-Amerikaan met een suf blubber-uitlaatgeluid al helemaal 'superdik', terwijl de ander voornamelijk meer geïnteresseert is wat er onder de motorkap ligt aan geweld. :)
User avatar
68reaper
Posts: 158
Joined: 01 May 2014, 20:20

Re: Te huur gevraagd

Post by 68reaper »

Rij af en toe bruiloften met m'n Charger maar ben de 6de op vakantie.

Groeten
500cui '68 Reaper
'07 Charger SRT8
Zandoor
Posts: 4
Joined: 18 Jul 2016, 22:20

Re: Te huur gevraagd

Post by Zandoor »

@bogblockmopar;
Je hebt helemaal gelijk. Dat is ook de reden dat ik de omschrijving algemeen heb gehouden. Qua motor is het denk ik niet zo belangrijk. Het zal om een ritje van 20km gaan en daarna wat foto's. Volgens mij is de sfeer van de auto het belangrijkst voor hem.

@68reaper;
Jammer voor mij, maar bedankt voor je reactie!

In Arnhem zit ook iemand die beschikbaar is. Alleen is dat een show'n'shine Mustang convertible met grote glimmende velgen. En dat vind ie nou net niet mooi, voor zover ik weet. Blijven zoeken.
User avatar
BigBlockMopar
Site Admin
Posts: 7502
Joined: 21 May 2007, 15:15
Location: Het Wilde ZuidWesten
Contact:

Re: Te huur gevraagd

Post by BigBlockMopar »

Misschien wil de vrouw ook wat te zeggen hebben en vindt ze een ouwe vleugel-Amerikaan ook wel leuk? Tenzij ze hierin weinig tot geen zeggenschap heeft natuurlijk... :D

Zit zelf aan de andere kant van het land anders zou ik wel eens een mooie compromis-auto kunnen hebben... :sneaky:


Image Image
Zandoor
Posts: 4
Joined: 18 Jul 2016, 22:20

Re: Te huur gevraagd

Post by Zandoor »

Sweet zeg. Dat is nog eens iets anders dan mijn eigen euro Ford. Maar nu snap ik meteen je eerste reactie; ik denk dat hij echt voor het type "muscle" zou gaan. Alhoewel ik deze ook wel erg gaaf vind, daar moet je geen achter licht glaasje van kapot hebben denk ik zo haha.
Dickdale
Posts: 4058
Joined: 15 Jun 2007, 12:33
Location: Zwolle

Re: Te huur gevraagd

Post by Dickdale »

6 augustus is Mopar Nationals, Herman... ;)
1970'er Plymouth Satellite

www.facebook.com/NLmoparguy :yeah:
Zandoor
Posts: 4
Joined: 18 Jul 2016, 22:20

Re: Te huur gevraagd

Post by Zandoor »

Oh jee, dat is een nek schot voor mijn vraag denk ik?
Dickdale
Posts: 4058
Joined: 15 Jun 2007, 12:33
Location: Zwolle

Re: Te huur gevraagd

Post by Dickdale »

Zandoor wrote:Oh jee, dat is een nek schot voor mijn vraag denk ik?
Uiteraard niet. Herman bepaald immers zelf of hij gaat of niet.

Als ze de bruiloft kunnen verplaatsen naar Herten in Duitsland, dan kan hij misschien wel met allerlei mooie auto's op de foto. Wellicht mogen ze daarna een rondje mee op het vliegveld:

1970'er Plymouth Satellite

www.facebook.com/NLmoparguy :yeah:
User avatar
BigBlockMopar
Site Admin
Posts: 7502
Joined: 21 May 2007, 15:15
Location: Het Wilde ZuidWesten
Contact:

Re: Te huur gevraagd

Post by BigBlockMopar »

Ik dacht al dat er wel iets zou zijn binnenkort maar wist ff niet meer dat de Mopar Nats op de 6e was. De kans is groot dat ik daarheen ga inderdaad.
Naar Herten zou ik sowieso met de convertible "trouwauto" gaan. De zwarte '60er is al 2x geweest.

User avatar
HemiMopar
Posts: 476
Joined: 28 Jan 2008, 20:09
Location: Wateringen

Re: Te huur gevraagd

Post by HemiMopar »

Zandoor wrote:Oh jee, dat is een nek schot voor mijn vraag denk ik?
Ja :lol: :lol: :lol: Nee hoor Herman kan wel tegen een grapje.. Maar het is wolf in schaapskleren zeg maar.. Je denkt mah dat niet niet van ze plek.. DUS WEL! EN RAP OOK!! :yeah: :yeah: Nog leuker dan een Charger gezien de wagen heel uniek is :yeah:

En Ja 6 Aug is elke MOPAR IN DUITSLAND 50 Jaar DODGE CHARGER :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah:
MOPAR Or No Car!

Got a mopar 1966 Dodge charger 383CI !
Ary
Posts: 17
Joined: 21 Sep 2011, 16:25

Re: Te huur gevraagd

Post by Ary »

Heb wel een 4" verhoogde Jeep CJ7 met 31" banden eronder. Mag hij zelf rijden.
Een foto krijg ik er hier niet op, maar pb je telefoonnummer dan wattsapp ik die wel.
Is een stoer ding, maar zitten halve deuren in en een bikinitopje, dus hoop dat het niet regent die dag. Alhoewel ik er zelf wel droog onder blijf.
Moet wel vanuit Zeeland naar Arnhem, dus kosten van een trekauto en autoambulance komen erbij, of je moet hem ophalen.
Post Reply