"handelswijze" Gooze Garage

Mopar or No Car!
Erik76
Posts: 4
Joined: 18 May 2009, 21:44

"handelswijze" Gooze Garage

Post by Erik76 »

Hi guys,

Wilde jullie dit verhaal niet onthouden:

Na een lange zoektocht ben ik zojuist trotse eigenaar geworden van een erg fraaie numbers matching ’71 RT Challenger 340;
Dankzij een goede vriend kwam ik in aanraking met Mopars en al snel werd duidelijk dat het een 70/71 Challenger moest gaan worden, bij voorkeur met 340 en correcte nummers..

Augustus 2013 vond ik een erg fraai exemplaar in Indiana en besloot na een aantal keer op- en neer gemaild te hebben tot een opdracht voor inspectie.

Aangezien ik weinig ervaring had met de auto’s en het importproces was ik vooraf al in contact gekomen met Gooze Garage, welke ik uit een aantal partijen had geselecteerd vanwege het complete aankoop- en begeleidingsproces wat hij aanbood en de goede offerte welke hij had opgemaakt in een eerder stadium.

Bij ontvangst van het inspectierapport via Gooze bleek de auto in erg goede staat te verkeren (Class 2, Very Good) met slechts een paar kleine aandachtspunten, na reparatie hiervan was de koop snel gesloten en het overeengekomen bedrag overgemaakt (18 oktober).

Na wat opstartproblemen (bij 1e ophaalopdracht was het verkeerde bouwjaar doorgegeven, bij het 2e verzoek was Gooze een aantal dagen niet bereikbaar vanwege mailproblemen) kon de auto op 5 december uiteindelijk op transport!

So far for the good part of the story..

Bij ontvangst van de auto na kerstmis werd de auto bij Gooze Garage klaar gemaakt voor de RDW keuring, na inspectie bleken echter een aantal zaken APK-afkeur te zijn welke niet stonden vermeld op het eerdere inspectierapport:

- Alle fuseekogels vervangen vanwege teveel speling (niet opgevallen tijdens proefrit inspecteur?)
- Speling op het stuurhuis (kon ws afgesteld worden)
- Blokkeringspen afgebroken, voorwiel raakte het binnenscherm
- Handremmechanisme werkte niet & accu diende vastgezet te worden
- Dit naast de verplichte aanpassing van de verlichting..
De inschatting was een 8 uur werk voor dit alles met een voorbehoud voor het vervangen van de fuseekogels afhankelijk van hoe vast de boel zat..

Tsja, erg balen natuurlijk aangezien hier geen melding van was gemaakt op het inspectierapport maar volgens Gooze was dit niet ongewoon vanwege de lagere Amerikaanse standaarden.. niet erg tevreden met deze uitleg besloot ik de auto alsnog te laten repareren, veel keuze had ik niet; na ongeveer 2 weken kreeg ik bericht dat de auto klaar was en goedgekeurd door de RDW, goed nieuws! De fuseekogels en blokkeringspen waren vervangen (zat wel meer arbeid aan werd gemeld), de speling op het stuurhuis was verholpen d.m.v. afstellen, de handrem gangbaar gemaakt (schoonmaken/smeren) en verlichting aangepast.
Snel een afspraak gemaakt voor ophaal en in de tussentijd de taxatie en verzekering georganiseerd…

2 dagen na het bericht van goedkeur ontving ik de factuur van Gooze waarbij ineens het aantal arbeidsuren was gestegen naar 16(!) uur i.p.v. de eerder ingeschatte 8 uur, totaalbedrag inclusief kentekenklaar maken €1.928…

Bij ophaal van de auto op 8 februari Gooze geconfronteerd met het feit dat de gebreken niet op het inspectierapport waren vermeld én de eigen inschatting vervolgens de helft bleek van de werkelijk gefactureerde uren..
Antwoord Gooze: “ had je maar meteen moeten reageren” en “ik heb veel werk voor je verricht in het voortraject”? (was de factuur een naheffing??)
Op mijn vraag of hij geen enkele verantwoordelijkheid wilde nemen kreeg ik vervolgens het antwoord “ik stop de discussie, hier zijn je sleutels, betaal de rekening en neem je auto mee”

Goed ziek hiervan uiteindelijk de rekening betaald en de auto meegenomen, op de weg terug bleek de auto vervolgens waardeloos te sturen, met een gangetje van 55 mph uiteindelijk toch de auto thuis kunnen zetten en direct een lokale specialist gebeld, deze kwam begin vorige week terug met een lijst van gebreken:

- Startproblemen door benzinelek carburateur boven een uitlaatpoort (lekkere rit naar huis..)
- Stuurhuis volledig geblokkeerd dankzij te strakke afstelling door Gooze (lekkere rit naar huis..)
- Bladveren en schokbrekers achter volledig op
- Pomp stuurbekrachtiging bijna zonder olie (geen lekkages gevonden)
- bekabelingswerk t.b.v. verplaatsing stadslichten niet geïsoleerd door Gooze
- Roest aan binnenscherm achterzijde
- Remleidingen vervangen (advies)
- Visco koppeling koelvin vervangen
- Linkeruitlaat raakt achterscherm
- Divers klein werk

Géén van de extra gevonden zaken stonden vermeld op het inspectierapport of werden gevonden/gemeld door Gooze Garage en ik mag blij zijn dat ik uiteindelijk heelhuids ben thuisgekomen, al met al een zéér teleurstellende ervaring met deze zogenaamde Mopar specialist!

Er zal nog een keer een flink bedrag in de auto moeten worden gestoken om alle zaken te repareren maar gelukkig is de auto verder hard en de investering dubbel en dwars waard, ondanks deze ervaring nog steeds erg blij met de aanschaf!

Dit is de eerste keer dat ik een slechte review plaats over iemands dienstverlening überhaupt maar hoop van harte dat het anderen helpt zodat men dit soort schandalige praktijken kan omzeilen..

Gr, Erik
User avatar
scamp
Posts: 1403
Joined: 01 Feb 2008, 21:52
Location: amsterdam

Re: "handelswijze" Gooze Garage

Post by scamp »

Eindelijk een stukje op het forum van je na 9 jaar. Welkom :)
Dodge Rumble Bee Hemi 2005. Plymouth Roadrunner 1970. Gmc caballero 1980
User avatar
mr bean
Posts: 1013
Joined: 08 Jun 2007, 13:26
Location: Grootebroek

Re: "handelswijze" Gooze Garage

Post by mr bean »

Gefeliciteerd met je aanwinst,
het enige wat ik nu denk als ik je verhaal lees of je weet waar je zelf aan begonnen bent.
Het klinkt mij alsof je zelf niet technisch aangelegd bent en dan word een oude Mopar rijden een dure hobby voor je.
Ik zit al 15 jaar in die oude rommel en elke keer als ik denk dat het knap is gaat het volgende weer stuk.
Moparloos druk zoekende naar 4 speed Mopar...
Erik76
Posts: 4
Joined: 18 May 2009, 21:44

Re: "handelswijze" Gooze Garage

Post by Erik76 »

thnx!
klopt helemaal inderdaad ;)
I.D.K.
Posts: 685
Joined: 15 Jun 2007, 20:28
Location: Waar de strepen liggen!!

Re: "handelswijze" Gooze Garage

Post by I.D.K. »

Dit soort zaken zijn elke dag aan de orde bij gooze garage. Ik hou er ook niet van om dit te spuien maar bij mij was zoiets dergelijks gebeurd. Ook een wagen apk klaar laten maken daar en kom ik aan bij de rdw was het stuurhuis los. Lekte er een vloeistof over de brandstofleidingen, remden de achterremmen niet goed, de toeter was niet deugelijk bevestigd en andere kleine dingen. Ik mag toch verwachten dat een apk keurmeester, want dat is zijn vader, dat soort dingen nakijkt en repareert? Kon ik weer lekker terug voor jan doedel. Daarna wel de dingen zelf verholpen daar, zelf, en een mazzeltje bij een apk steekproef persoon de keuring als nog met een positief einde laten verlopen.

Ook heeft hij verscheidene mensen binnen mijn vrienden kring ernstig genaaid met fantoom rekeningen en dreigen met auto's achterhouden en andere dreigementen. Niet alles is aan jos te wijten maar ook aan zijn vader.


Niet voor niets is hij hier geen sponsor meer en is zijn site offline geweest.

Kijk uit met de beste man en doe geen zaken meer daar. Mums the word!!

Greetz t.
User avatar
ARLI
Posts: 2180
Joined: 13 Jun 2007, 21:06
Location: Schagerbrug
Contact:

Re: "handelswijze" Gooze Garage

Post by ARLI »

Erik76 wrote:
’71 RT Challenger 340; met slechts een paar kleine aandachtspunten,
de koop snel gesloten
opstartproblemen
mailproblemen
fuseekogels vervangen vanwege teveel speling
Speling op het stuurhuis
Blokkeringspen afgebroken, voorwiel raakte het binnenscherm
Handremmechanisme werkte niet
accu los
Startproblemen door benzinelek carburateur boven een uitlaatpoort (lekkere rit naar huis..)
Stuurhuis volledig geblokkeerd dankzij te strakke afstelling door Gooze (lekkere rit naar huis..)
Bladveren en schokbrekers achter volledig op
Pomp stuurbekrachtiging bijna zonder olie (geen lekkages gevonden)
bekabelingswerk t.b.v. verplaatsing stadslichten niet geïsoleerd door Gooze
Roest aan binnenscherm achterzijde :hammer:

Visco koppeling koelvin vervangen
- Linkeruitlaat raakt achterscherm
- Divers klein werk

Er zal nog een keer een flink bedrag in de auto moeten worden gestoken om alle zaken te repareren
Gr, Erik
Welkom in Mopar en autoland. Het blijft geld kosten.

no pain no gain
bladveren af? zijn ze te dun of zo?
roest op binnen scherm logisch
Wel vervelend allemaal dat garage niet duidelijk heeft gecommuniceerd wat voor kosten je kon verwachten. Mogelijk was verwachting wat te rooskleurig? Ook niet zo mooi te horen dat je niet de eerste ben met zo'n verhaal. Onprettige dingen gebeuren overal en altijd en helaas kan ik ook wel een forum vullen met prut.
Last edited by ARLI on 19 Feb 2014, 22:15, edited 1 time in total.
Ik werk met plezier.
User avatar
PostMan
Posts: 1474
Joined: 09 Jun 2007, 20:35
Location: Gemert
Contact:

Re: "handelswijze" Gooze Garage

Post by PostMan »

Erik, goed dat je dit deelt.

Enne, het eerste wat je ziet als je op zijn site komt, precies in het midden bovenin:"Niet goed, geld terug"!
Postcars deliver...stoffe dakjes zijn voor tenten, gas is om op te koken en Chargers zijn om mee te springen
1965 Dodge Coronet | 383 4BBL | 4spd | 3.55
Bob Mosher's | Understanders
Image
User avatar
MoparJW
Posts: 700
Joined: 16 Jun 2007, 11:47
Location: Groningen

Re: "handelswijze" Gooze Garage

Post by MoparJW »

Ik speel maar even advocaat van de duivel, als ik het zo lees zijn het toch veelal kleine mankementen die je vaak tegenkomt tenzij het een 100% restauratie betreft?
Ik weet niet wat je betaald hebt voor de auto maar persoonlijk denk ik dat je dit soort dingen kan verwachten (en blijven verwachten) bij deze auto's.

Maar goed niet echt een nette afhandeling als ik het zo lees.

Wat ik me nog afvraag is wat je eigenlijk kan verwachten van een dergelijk inspectierapport, hoe technisch nauwkeurig wordt zoiets doorgaans uitgevoerd?

Heb je ook foto's van de auto? ben wel benieuwd 8)
'68 Plymouth Satellite Sedan 318
User avatar
Crash
Posts: 762
Joined: 06 Nov 2011, 09:10
Location: Zandvoort

Re: "handelswijze" Gooze Garage

Post by Crash »

Om verder te gaan als advocaat v/d duivel elk verhaal heeft zijn andere kant, moet wel eelrijk zijn en heb helaas wat eerdere slechte verhalen over Gooze gehoord.
Zelf altijd goede ervaringen met ze gehad ivm ik met spoed onderdeeltjes nodig had en bladveren bestellen etc.
Maar voornamelijk een klager over een bedrijf zie je op het internet en een tevreden mens niet (natuurlijk uitzonderingen zijn er dat er iemand wel iets positiefs meld).

Daarnaast je hebt rond geinformeerd bij diverse bedrijven hoe zoiets aan te pakken waarom niet ff op het forum gechecked? En na all quote's waarom voor Gooze gegaan omdat deze de goedkoopste was?

Ik praat absoluut niet goed wat er gebeurd zijn heb in hetzelfde schuitje gezeten en vanaf zuid limburg naar aalsmeer gereden om er daarna achter te komen dat er meer los dan vast aan de auto zat en eigenlijk in een "death trap" reed, maar tja door onkennis en ongeduld doe je dit soort dingen.
Als er echt onrecht is gedaan zal ik hem nogmaals contact en kijken om zo tot een compromie te komen zonder alle emoties erbij.

Het is en blijft een oude auto en er zal altijd wel wat te sleutelen zijn en ies aan op te merken.
Ik hoop dat het je plezier verder in de auto niet verpest en ondanks een slechte start je binnenkort wel lekker kan toeren en genieten van je auto.
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
User avatar
Sjak Brak
Admin
Posts: 7639
Joined: 05 Jun 2007, 13:34
Location: Antarctica
Contact:

Re: "handelswijze" Gooze Garage

Post by Sjak Brak »

Het ligt er ook aan wat er is afgesproken wat wel en niet inbegrepen was.

Bv fuseekogels kan zeker tegenvallen qua uren als die dingen erg vast zitten. Dat zit al in je eigen verhaal btw:

De inschatting was een 8 uur werk voor dit alles met een voorbehoud voor het vervangen van de fuseekogels afhankelijk van hoe vast de boel zat..[...] De fuseekogels en blokkeringspen waren vervangen (zat wel meer arbeid aan werd gemeld),[...]
ontving ik de factuur van Gooze waarbij ineens het aantal arbeidsuren was gestegen naar 16(!) uur i.p.v. de eerder ingeschatte 8 uur [...]


Inspectierapportje zegt vaak weinig over de technische staat, eigenlijk net zoals een taxatierapport in NL. Die gasten kijken vooral of de wagen goed oogt. Mbt die roest, ligt eraan hoe ernstig het is, is t alleen vliegroest in dat scherm, dan is dat zondermeer als "very good" aan te merken.

Een lek kan bij ouwe rommel, zeker als die lang heeft stilgestaan zoals jouw wagen, zomaar optreden als ie ineens wel een poos warm wordt gereden.

Maar als je een all-in prijs hebt afgesproken voor een bepaald resultaat, dan is het wel vervelend.

Je lijst met gebreken zie ik een paar dingen in die niet horen (stuurhuis te strak, te laag oliepeil in stuurpomp, kabels niet geisoleerd), maar ook dingen die helemaal niet zo "gebrekkig" zijn (visco-koppeling, uitlaat,...) of nog apk-waardig (veren+schokdempers)

Ik begrijp je frustratie wel als je je maandelang verheugd had op probleemloos rijden na het aftikken van een vermoedelijk forsch totaalbedrag, maar zo werkt dat helaas niet bij deze ouwe rommel. Wat niet wegneemt dat ik het op een aantal punten zeker met je eens ben.

Ik zou zeggen, haal eens diep adem, en probeer over je teleurstelling heen te stappen.
Ask Dr. Brak: sjak.brak@gmail.com / 06 12 765 666

ex-Mopars 1967 Chrysler Newport Custom Coupe, 1973 Imperial LeBaron 2dr hardtop, 1973 Imperial LeBaron 4dr Hardtop, 1971 Plymouth Sport Fury 2 door hardtop
I.D.K.
Posts: 685
Joined: 15 Jun 2007, 20:28
Location: Waar de strepen liggen!!

Re: "handelswijze" Gooze Garage

Post by I.D.K. »

@ sjak en de rest:

Het gaat hier niet om de bekende gebreken bij oude auto's en de extra uren die erbij komen. De beste jongen en vader prutsen vaak maar wat aan en als ze een moeilijk geval binnen krijgen huren ze een specialist in. Geeft die specialist een keer tips en tools mee doen ze er niks mee. Gaat het dan fout? Geven ze de specialist de schuld. Het zijn echt prutsers. Kwa onderdelen in principe niks op aan te merken. Veel in stock en snel in huis dacht ik. Maar kwa onderhoud en auto's kopen daar moet je niet doen.

Ik geef het maar ff mee. Iemand nog andere ervaringen?

Gr.
Mr. 4-Speed
Posts: 377
Joined: 14 Jun 2007, 17:22

Re: "handelswijze" Gooze Garage

Post by Mr. 4-Speed »

Hoi jongens
ik was erbij toen we de auto gingen halen en heb heel het verhaal vanaf aankoop tot afhaling van de auto meegemaakt.
Ronduit schandalig. Inderdaad, zoals door jullie gezegd..aan een oldtimer mankeert altijd wat, uiteraard.
Maar er is totaal niet gewerkt volgens afspraak. Toen we de auto kwamen halen, en Erik gewoon netjes de hoge factuur aankaartte, werden we ineens nogal dreigend toegesproken en of we alsjeblieft heel snel wilden vertrekken.
( en dit is in 't kort gezegd )
Heel jammer, Gooze komt met z'n website/folders/reclame heeeeel professioneel over, maar in de praktijk......
Ik geloof niet dat zo'n zaak een lang leven beschoren is. Wereldje is maar klein he.
Erik76
Posts: 4
Joined: 18 May 2009, 21:44

Re: "handelswijze" Gooze Garage

Post by Erik76 »

hoi Sjak,
bedankt voor je reactie, helemaal waar natuurlijk, boel laten repareren en gewoon lekker rijden deze zomer!
hierbij wat foto's..
Image
Image
Image
Image
User avatar
panther-pink
Posts: 1058
Joined: 09 Jun 2007, 16:07
Location: nijverdal

Re: "handelswijze" Gooze Garage

Post by panther-pink »

Donders!!! ziet er gaaf uit!! :good:
User avatar
Crash
Posts: 762
Joined: 06 Nov 2011, 09:10
Location: Zandvoort

Re: "handelswijze" Gooze Garage

Post by Crash »

Sodeju das een nette auto zeg :yeah:
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
User avatar
Sjak Brak
Admin
Posts: 7639
Joined: 05 Jun 2007, 13:34
Location: Antarctica
Contact:

Re: "handelswijze" Gooze Garage

Post by Sjak Brak »

Mooie kleur ook!
Ask Dr. Brak: sjak.brak@gmail.com / 06 12 765 666

ex-Mopars 1967 Chrysler Newport Custom Coupe, 1973 Imperial LeBaron 2dr hardtop, 1973 Imperial LeBaron 4dr Hardtop, 1971 Plymouth Sport Fury 2 door hardtop
JaapMopar
Posts: 254
Joined: 14 May 2013, 21:29
Location: Drunen

Re: "handelswijze" Gooze Garage

Post by JaapMopar »

Wauw :OO: prachtige challenger man :yeah:
'76 Dodge W200 440
Ex Mopars: '76 Dodge W200 318, '70 Chrysler Newport 4-door hardtop 383
User avatar
Gijs
Posts: 536
Joined: 07 Aug 2008, 10:49

Re: "handelswijze" Gooze Garage

Post by Gijs »

Hip ding ! :good:
User avatar
scamp
Posts: 1403
Joined: 01 Feb 2008, 21:52
Location: amsterdam

Re: "handelswijze" Gooze Garage

Post by scamp »

Top bakkie!
Dodge Rumble Bee Hemi 2005. Plymouth Roadrunner 1970. Gmc caballero 1980
User avatar
mr bean
Posts: 1013
Joined: 08 Jun 2007, 13:26
Location: Grootebroek

Re: "handelswijze" Gooze Garage

Post by mr bean »

:good:
Moparloos druk zoekende naar 4 speed Mopar...
User avatar
MoparJW
Posts: 700
Joined: 16 Jun 2007, 11:47
Location: Groningen

Re: "handelswijze" Gooze Garage

Post by MoparJW »

8) zie je niet vaak deze kleur? is het grijs? (kan het niet goed zien op m'n scherm)
'68 Plymouth Satellite Sedan 318
User avatar
Gooze
Posts: 19
Joined: 03 Dec 2010, 17:05
Location: Nunspeet
Contact:

Re: "handelswijze" Gooze Garage

Post by Gooze »

Omdat Erik heeft besloten om zijn “gram” te halen via dit Forum even de volgende toelichting,

Erik heeft op eigen initiatief de genoemde Dodge gekocht in Amerika, wij hebben alleen voor hem het traject van de Inspectie ter plaatse, de import en de kentekenkeuring voor onze rekening genomen.

De aankoopinspectie zoals die in Amerika wordt uitgevoerd betreft een globale inspectie die tot doel heeft om vast te stellen of de auto overeenkomt met de beschrijving en of er geen significante defecten of afwijkingen zijn (klopt de matching numbers claim, heeft de auto schade of schade gehad, etc.). Niet alles wat er op een foto goed uitziet is dit ook daadwerkelijk. De inspectie is niet bedoelt om tot in detail alle defecten aan de auto vast te kunnen stellen. de auto wordt ter plaatse geïnspecteerd bij de verkopende partij en niet in een werkplaats waar delen eventueel kunnen worden gedemonteerd en zaken kunnen worden gemeten of in detail kunnen worden beoordeeld en getest. Erik was hier van op de hoogte en we hebben hem duidelijk verteld wat de beperkingen zijn van een dergelijke inspectie. De eindbeslissing van aankoop op basis van het inspectierapport ligt uiteindelijk altijd bij de koper.

De auto is op ons initiatief door de RDW gekeurd en goedgekeurd voor de afgifte van een kenteken. Geen van de door Erik genoemde gebreken die door zijn “lokale specialist” zijn aangeven zijn door de RDW geconstateerd en/of beschouwd als onacceptabel voor de afgifte van een kenteken. Het kenteken is dan ook gewoon verstrekt. Iedereen die al eens een import auto heeft laten keuren bij de RDW weet dat dit niet bepaald een gemakkelijke opgave is en dat door de RDW streng en zeer nauwlettend en zorgvuldig wordt gecontroleerd.

Het gaat hier uiteindelijk om een auto van 43 jaar oud die overigens in een zeer nette en originele staat verkeerd zoals de foto’s bewijzen. Met zaken als “Roest aan binnenscherm achterzijde” en andere zaken die niet abnormaal zijn voor een auto van deze leeftijd zou je wellicht rekening moeten houden in plaats van je er over te verbazen. Onze opdracht bestond eruit om de auto in een zodanige staat te brengen dat er door de RDW een Nederlands kenteken voor zou kunnen worden afgegeven en dat is ook precies wat we hebben gedaan.

Wanneer je dit soort risico’s niet wilt lopen dan is het verstandiger om een geïmporteerde auto te kopen van een Nederlands bedrijf en niet zelf op zoek te gaan. In een dergelijk geval kan de verkopende partij eventueel worden aangesproken op onverwachte of onbekende defecten en gebreken.

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Erik had verwacht een nieuwe of in ieder geval nagenoeg perfecte auto te hebben gekocht. Dat zijn aankoop kennelijk op een aantal punten niet heeft beantwoord aan zijn, wat ons betreft onrealistische verwachtingen, is spijtig maar wat ons betreft nog geen reden om met een beschuldigende vinger naar Gooze te wijzen.

Jos Goes
Gooze Garage
I.D.K.
Posts: 685
Joined: 15 Jun 2007, 20:28
Location: Waar de strepen liggen!!

Re: "handelswijze" Gooze Garage

Post by I.D.K. »

Goed verhaal... lekker kort...
Dickdale
Posts: 4058
Joined: 15 Jun 2007, 12:33
Location: Zwolle

Re: "handelswijze" Gooze Garage

Post by Dickdale »

Goed dat het verhaal ook van de andere kant wordt verteld. Het enige dat is mis is het motief voor het volgende:
Op mijn vraag of hij geen enkele verantwoordelijkheid wilde nemen kreeg ik vervolgens het antwoord “ik stop de discussie, hier zijn je sleutels, betaal de rekening en neem je auto mee”
Mooi ding, Erik! Geniet ervan...
1970'er Plymouth Satellite

www.facebook.com/NLmoparguy :yeah:
User avatar
Redcornet
Posts: 493
Joined: 08 Jun 2007, 14:23
Location: Vlaanderen
Contact:

Re: "handelswijze" Gooze Garage

Post by Redcornet »

Van zo'n mooie wagen (en waarschijnlijk dure) mag je inderdaad verwachten dat deze niet de gebreken vertoont zoals door jou beschreven. Maar wij hebben blijkbaar andere standaarden dan die Amerikanen, op mechanisch gebied dan toch. Wat voor hun pietluttigheden zijn, is voor ons weldegelijk een 'big issue'.
Wat die hoge factuur betreft, had je misschien beter je lokale garage even kunnen laten kijken of iemand van het forum raad kunnen vragen, maar ja dat is altijd achteraf natuurlijk. Om een accu vast te zetten hoef je niet gestudeerd te hebben...

De eerste factuur voor m'n Coronet om de complete ophanging te laten vervangen was ook meer dan 1.000 euries. Maar hij is nu wel echt in orde. :good: Men weet wel wanneer men begint maar als iets al 43 jaar niet uit elkaar is geweest is het altijd moeilijk te zeggen wanneer het gemaakt is. Men rekent eerder in (halve) dagen dan in uren.
Sindsdien ben ik het meeste zelf gaan doen. ;)
Laat het een les zijn voor de toekomst, zet je erover en geniet van je prachtige wagen! 8) 8) 8)
Coronet68 2dr,Valiant69 2dr,68Chrysler300 2dr,AMC Matador 73,62Dart2dr330, 89+91LeBaronconv,68 Satellite 4dr
PARTING OUT:67 NY 2dr,70Valiant 4dr,73 Dart 4dr,74 Dart Swinger 2dr,90 Baron V6,66 2dr DART GT,73Charger,62 Newport,some 65imperialparts
Post Reply