challenger 1970 se

Plaats hier een doorlopend verslag van de dingen die je aan je auto doet of hebt gedaan.
1 topic per auto en 1 auto per topic!
Post Reply
tkteb
Posts: 16
Joined: 05 Mar 2010, 17:42

challenger 1970 se

Post by tkteb »

eigenlijk wilde ik hem verkopen ivm met zoveel projecten maar aangezien dat niet lukt....toch maar klein beginnetje gemaakt hij was al kaalgehaald en in de primer gespoten, ik heb hem helemaal verder gestript en engine bay beetje schoongemaakt en alles eruit gehaald
ik maak er geen heel groot project van ik maak hem strak spuit hem en plak er een nwe vinyl top op
ik heb een 440 gekocht die bij het revisie bedrijf ligt om te laten boren komen 10.1 compressie zuigers in en heb geflowde 906 koppen gekocht en een 727 automaat erachter
ze hadden al dikkere torsie staven voor erin gezet en de rubbers door polyurethaan vervangen dus dat scheelt en er zit gelukkig geen plaatwerk aan hij is keihard
hier een paar foto's
Image
Image
Image
User avatar
challenger 440
Posts: 145
Joined: 08 Jun 2007, 22:00

Re: challenger 1970 se

Post by challenger 440 »

Mooie chally ben benieuwd hoe hij gaat worden ik ben zelf ook in het bezit van een challenger SE hij is net klaar na 3 jaar van restauratie veel geluk er mee Gr Marc
User avatar
Pedalfred
Posts: 767
Joined: 10 Jun 2007, 12:16
Location: Sneek
Contact:

Re: challenger 1970 se

Post by Pedalfred »

Top , weer een knappe mopar trug op de weg !, mooi dat je kennelijk zon mooie basis hebt !,

Succes ! :good:
Greetssss

Mopar-Muscle power addict...

I just might like working on them even more than driving them, luckaly with mopars thats not a problem....
Post Reply