Vleugeltjes....

Plaats hier een doorlopend verslag van de dingen die je aan je auto doet of hebt gedaan.
1 topic per auto en 1 auto per topic!
valiant318
Posts: 286
Joined: 05 Oct 2010, 00:39
Location: tilburg

Re: Vleugeltjes....

Post by valiant318 »

de ideeen zijn goed :happy:
ben wel benieuwd naar foto's
Is eigenlijk best tof als een vrouw ook in oldtimers geinteresseerd is,me ex-vriendinnen vonden het wel leuk maar niet zo als jou :yeah: hahaha

keep up the good work ;)
..#UNDER CONSTRUCTION#.. Valiant signet 4-deurs 318 FourBarrel
User avatar
bing the intruder
Posts: 353
Joined: 05 May 2009, 20:29
Location: Ravenstein

Re: Vleugeltjes....

Post by bing the intruder »

Thank you wel Valiant. :)
Hier is het ook wel een beetje de omgekeerde wereld. :hmmm: Ik werk in de metaal en vriendje zit op kantoor. :happy:
Ik had mijn eerste Capri al toen ik mijn rijbewijs nog niet had. Maar het kan ook heel erg lastig zijn hoor, een vrouw die van auto's houdt.... Toen ik vriendje leerde kennen had die maar 1 ammitje, nu een hele stal. Ik ben nogal bezitterig jegens bepaalde auto's.

En ik was gisteren de camera vergeten. Wilde een paar foto's en een filmpje maken, maar dat is er dus nog niet van gekomen. Foto's volgen nu heel snel. ;)
Walk like a woman, talk like a man.
valiant318
Posts: 286
Joined: 05 Oct 2010, 00:39
Location: tilburg

Re: Vleugeltjes....

Post by valiant318 »

bing the intruder wrote:Thank you wel Valiant. :)
Hier is het ook wel een beetje de omgekeerde wereld. :hmmm: Ik werk in de metaal en vriendje zit op kantoor. :happy:
Ik had mijn eerste Capri al toen ik mijn rijbewijs nog niet had. Maar het kan ook heel erg lastig zijn hoor, een vrouw die van auto's houdt.... Toen ik vriendje leerde kennen had die maar 1 ammitje, nu een hele stal. Ik ben nogal bezitterig jegens bepaalde auto's.

En ik was gisteren de camera vergeten. Wilde een paar foto's en een filmpje maken, maar dat is er dus nog niet van gekomen. Foto's volgen nu heel snel. ;)
haha idd de omgedraaide wereld,maar veel succes nog
dit is btw mijn eerste amerikaan maar ja heb nog maar 2 jaar me rijbewijs dus dat scheelt:p
..#UNDER CONSTRUCTION#.. Valiant signet 4-deurs 318 FourBarrel
User avatar
BigBlockMopar
Site Admin
Posts: 7502
Joined: 21 May 2007, 15:15
Location: Het Wilde ZuidWesten
Contact:

Re: Vleugeltjes....

Post by BigBlockMopar »

bing the intruder wrote: Zat eraan te denken om ze zwart te laten poedercoaten. :hmmm:
Stoppen met denken... :letop: :foei: :P
Kijk anders eens wat het kost om ze met chroom-effect te laten spuiten. Ziet er beter uit dan zwart, of iedere andere kleur dan ook gespoten.
Of gewoon nog even lekker zo laten voorlopig... :)
User avatar
bing the intruder
Posts: 353
Joined: 05 May 2009, 20:29
Location: Ravenstein

Re: Vleugeltjes....

Post by bing the intruder »

Hey Herman,
moet jou van de week ook nog effe bellen..... ;) :sneaky:

Mare ik zat ook al te denken om het coaten in de gaten te houden. Toevallig werk ik naast een poedercoater die we ook nog persoonlijk kennen en van hem weten we al dat "chroom"kleur coaten nog niet echt super is, maar ik wil dit ook eens even afwachten. Mss dat het dadelijk wel goed gaat en dat ze in een mooie "chroom"kleur kunnen coaten. Maar goed ik heb nog wel even de tijd. Eerst gaan slijmen bij de plaatwerker. :P
Walk like a woman, talk like a man.
User avatar
Streetrod
Posts: 1136
Joined: 07 Jun 2007, 22:22

Re: Vleugeltjes....

Post by Streetrod »

Vraag mij nog steets af wie het plaatwerk gaat doen, dacht dat jij dat zelf wilde doen.
Dodge Coronet '57 2 deurs sedan airride LS2 :yeah:
Chevy Suburban '50 3 topchop airride kompleet verbouwd VERKOCHT
www.troostbloemen.nl
User avatar
bing the intruder
Posts: 353
Joined: 05 May 2009, 20:29
Location: Ravenstein

Re: Vleugeltjes....

Post by bing the intruder »

Streetrod wrote:Vraag mij nog steets af wie het plaatwerk gaat doen, dacht dat jij dat zelf wilde doen.
Lees je ook het metaaljournaal???? (sta ik in met de Pontiac en een heel verhaal dat ik alles zelf wil doen)
Daar hebben we het wel over als we van de week ff bij je langskomen.
Ik begin zelf met de kofferbak, maar ik heb dadelijk nog wel wat lesjes nodig.
Wil wel nu met het lesgeld wat ik van het OOM krijg, proberen om via het bedrijf een lascursus te doen.
Walk like a woman, talk like a man.
User avatar
Streetrod
Posts: 1136
Joined: 07 Jun 2007, 22:22

Re: Vleugeltjes....

Post by Streetrod »

bing the intruder wrote:Wil wel nu met het lesgeld wat ik van het OOM krijg, proberen om via het bedrijf een lascursus te doen.
Kom maar langs leer ik je de beginselen wel van het lassen, lassen leer je toch door het doen. Lascursus is leuk maar denk niet dat je daar leerd wat je wil leren, je leerd eers 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 mm staal te lassen als je geluk hebt ga je later nog naar het plaatwerk
Dodge Coronet '57 2 deurs sedan airride LS2 :yeah:
Chevy Suburban '50 3 topchop airride kompleet verbouwd VERKOCHT
www.troostbloemen.nl
User avatar
ARLI
Posts: 2180
Joined: 13 Jun 2007, 21:06
Location: Schagerbrug
Contact:

Re: Vleugeltjes....

Post by ARLI »

bing the intruder wrote:Lees je ook het metaaljournaal???? (sta ik in met de Pontiac en een heel verhaal dat ik alles zelf wil doen)
In metaaljournaal staat een stockcar F1 dus dan lees je de rest er om heen niet meer...
Ik werk met plezier.
User avatar
bing the intruder
Posts: 353
Joined: 05 May 2009, 20:29
Location: Ravenstein

Re: Vleugeltjes....

Post by bing the intruder »

ARLI wrote: In metaaljournaal staat een stockcar F1 dus dan lees je de rest er om heen niet meer...
Effe offtopic.... Mare ik heb wel de Coolrides gewonnen met het Pontihok! :yeah: Vorige week al een photoshoot gehad. :yeah:

En weer ontopic, straks nog even wat foto's plaatsen van hoe de auto er nu nog bij staat. Was afgelopen weken beetje te koud in de loods dus het ligt heel even stil.... De achterschermen zijn slecht, dus die moeten als eerste nieuw komen. Dan de achterste bladveren, die hebben het gewicht van de gastank niet doorstaan....Voor de rest valt het behoorlijk mee met rotte plekken en is hij behoorlijk hard. Ook van onderen. Interieur en hemeltje zijn nog heel netjes. Alleen de vloerbedekking is dus poep, maar ja dat heeft ook niet zo'n haast. Hebben daar een mooi en goedkoop adres voor in Amerika.
Mare ik ga ff wat foto's zoeken. :)
Walk like a woman, talk like a man.
User avatar
Sjak Brak
Admin
Posts: 7639
Joined: 05 Jun 2007, 13:34
Location: Antarctica
Contact:

Re: Vleugeltjes....

Post by Sjak Brak »

bing the intruder wrote:Dan de achterste bladveren, die hebben het gewicht van de gastank niet doorstaan
Dat wordt vaak ernstig overdreven, het effect van een gastank. Een volle benzinetank weegt ongeveer net zoveel als een volle gastank, en een gashok rijdt meestal met een lege benzinetank ;) daarnaast wordt dan meestal reservewiel uit de koffer gemikt. Zijn gewoon oude veren, die kunnen slijten he :)
Ask Dr. Brak: sjak.brak@gmail.com / 06 12 765 666

ex-Mopars 1967 Chrysler Newport Custom Coupe, 1973 Imperial LeBaron 2dr hardtop, 1973 Imperial LeBaron 4dr Hardtop, 1971 Plymouth Sport Fury 2 door hardtop
User avatar
bing the intruder
Posts: 353
Joined: 05 May 2009, 20:29
Location: Ravenstein

Re: Vleugeltjes....

Post by bing the intruder »

Ow.... maar heb je wel gezien hoe groot mijn tank is. ;)
Walk like a woman, talk like a man.
User avatar
Streetrod
Posts: 1136
Joined: 07 Jun 2007, 22:22

Re: Vleugeltjes....

Post by Streetrod »

Valt wel mee hoe groot je tank is, ook 70a80 liter net als bij de mijne.

Waar zijn de foto's of moet ik langs komen om te kijken :hmmm:
Dodge Coronet '57 2 deurs sedan airride LS2 :yeah:
Chevy Suburban '50 3 topchop airride kompleet verbouwd VERKOCHT
www.troostbloemen.nl
User avatar
bing the intruder
Posts: 353
Joined: 05 May 2009, 20:29
Location: Ravenstein

Re: Vleugeltjes....

Post by bing the intruder »

Vanwege de kou niet zo heel veel aan Vleugeldiertje. Wel via via en vooral via Ronnie aan een ander blokje gekomen wat beter past bij de auto. Komt uit een '58 Plymouth.
Oude eigenaar liet het lopen terwijl hij op een karretje lag. :yeah:
Filmpje gejat van Marcel. En ja die groene teletubbie ben ik. (het was verrektes koud daar!)
Ik hoop dat die werkt.
hehe hij werkt.... (het filmpje he)

Last edited by bing the intruder on 14 Mar 2011, 16:38, edited 3 times in total.
Walk like a woman, talk like a man.
User avatar
BigBlockMopar
Site Admin
Posts: 7502
Joined: 21 May 2007, 15:15
Location: Het Wilde ZuidWesten
Contact:

Re: Vleugeltjes....

Post by BigBlockMopar »

Nu wel... ;)
User avatar
bing the intruder
Posts: 353
Joined: 05 May 2009, 20:29
Location: Ravenstein

Re: Vleugeltjes....

Post by bing the intruder »

nu is die weer weg.... :(
grrrrr
Walk like a woman, talk like a man.
Post Reply