57 Chrysler Custom
Re: 57 Chrysler Custom
ziet er goed uit mooi contrast ook met de rest van je motor
maak het af, voordat het jou afmaakt
Re: 57 Chrysler Custom
Ziet er weer goed uit herman!
MOPAR Or No Car!
Got a mopar 1966 Dodge charger 383CI !
Got a mopar 1966 Dodge charger 383CI !
Re: 57 Chrysler Custom
heb je het kenteken al binnen herman
MOPAR Or No Car!
Got a mopar 1966 Dodge charger 383CI !
Got a mopar 1966 Dodge charger 383CI !
- BigBlockMopar
- Site Admin
- Posts: 7502
- Joined: 21 May 2007, 15:15
- Location: Het Wilde ZuidWesten
- Contact:
Re: 57 Chrysler Custom
Kenteken is al een week of 2-3 binnen maar heb sindsdien nog geen meter gereden met de auto vanwege de inlaatmanifold-ombouw. Daarnaast is het ook nog steeds baggerweer geweest EN de afgelopen week heb ik ook geen tijd gehad om de ombouw naar electronische ontsteking af te ronden.
Het baggerweer had hier weinig aan veranderd natuurlijk maar het was wel leuk om aan het 'smoezenpakket' toe te voegen...
Het baggerweer had hier weinig aan veranderd natuurlijk maar het was wel leuk om aan het 'smoezenpakket' toe te voegen...
Re: 57 Chrysler Custom
Dat zal ook niet beter gaan worden denk met het weer, ah kan je rustig alles in orden maken
Heb je nog een mooi kenteken gehad bijv AM-57-60 ofzo
Heb je nog een mooi kenteken gehad bijv AM-57-60 ofzo
MOPAR Or No Car!
Got a mopar 1966 Dodge charger 383CI !
Got a mopar 1966 Dodge charger 383CI !
- BigBlockMopar
- Site Admin
- Posts: 7502
- Joined: 21 May 2007, 15:15
- Location: Het Wilde ZuidWesten
- Contact:
Re: 57 Chrysler Custom
Ik heb de telefonische hulpdienstnummers van Amerika en Nederland op m'n kenteken staan...
AM-91-12... 911 en 112
AM-91-12... 911 en 112
Re: 57 Chrysler Custom
Of het voorspeld een ramp...... 9/11
Hoe loopt ie nu herman?
Hoe loopt ie nu herman?
Het leven is net een kartbaan; Sensatie, adrenaline en veel te snel voorbij!
1968 Chrysler Newyorker hardtop coupe, 440, 727 and smoothies
1968 Chrysler Newyorker hardtop coupe, 440, 727 and smoothies
- BigBlockMopar
- Site Admin
- Posts: 7502
- Joined: 21 May 2007, 15:15
- Location: Het Wilde ZuidWesten
- Contact:
- BarraRuben
- Posts: 841
- Joined: 11 Jun 2007, 16:16
- Contact:
Re: 57 Chrysler Custom
BigBlockMopar wrote:Ik heb de telefonische hulpdienstnummers van Amerika en Nederland op m'n kenteken staan...
AM-91-12... 911 en 112
ook een leuke combinatie kan je het alarm nummer niet meer vergeten die 9/11 is ook een goeie hopelijk betekend het niet dat je dan bijve met pech komt te staan ergens
MOPAR Or No Car!
Got a mopar 1966 Dodge charger 383CI !
Got a mopar 1966 Dodge charger 383CI !
- BigBlockMopar
- Site Admin
- Posts: 7502
- Joined: 21 May 2007, 15:15
- Location: Het Wilde ZuidWesten
- Contact:
Re: 57 Chrysler Custom
BigBlockMopar wrote:Aan de rookwolken soms te zien nog niet helemaal optimaal geloof ik...
Re: 57 Chrysler Custom
Uche.. uche roggel..
Pakt ie nu wel beter op?
Pakt ie nu wel beter op?
Het leven is net een kartbaan; Sensatie, adrenaline en veel te snel voorbij!
1968 Chrysler Newyorker hardtop coupe, 440, 727 and smoothies
1968 Chrysler Newyorker hardtop coupe, 440, 727 and smoothies
- BigBlockMopar
- Site Admin
- Posts: 7502
- Joined: 21 May 2007, 15:15
- Location: Het Wilde ZuidWesten
- Contact:
Re: 57 Chrysler Custom
Ben nog aan het foutzoeken op dit moment want de motor lijkt nu met een electronische ontsteking slechter te lopen dan met de originele ontsteking.
Re: 57 Chrysler Custom
Dat is simpel op te lossen dan oude onsterking weer terug plaatsenBigBlockMopar wrote:Ben nog aan het foutzoeken op dit moment want de motor lijkt nu met een electronische ontsteking slechter te lopen dan met de originele ontsteking.
Staat de Timing wel goed , zou er juist beter van moeten lopen
Klinkt niet lekker nee
Even alles maar na lopen dan, misschien zie je wat over het hoofd
MOPAR Or No Car!
Got a mopar 1966 Dodge charger 383CI !
Got a mopar 1966 Dodge charger 383CI !
Re: 57 Chrysler Custom
hey herman
Lekker bezig daar !
Goed om te horen dat ie in ieder geval legaal de weg op mag
Groeten lennard
Lekker bezig daar !
Goed om te horen dat ie in ieder geval legaal de weg op mag
Groeten lennard
Re: 57 Chrysler Custom
Heb je het probleem kunnen vinden herman, is het nog een beetje warm in je garage met die kou
het heeft weer aardig sneeuwt is weer een aardig pak gevallen
het heeft weer aardig sneeuwt is weer een aardig pak gevallen
MOPAR Or No Car!
Got a mopar 1966 Dodge charger 383CI !
Got a mopar 1966 Dodge charger 383CI !
- BigBlockMopar
- Site Admin
- Posts: 7502
- Joined: 21 May 2007, 15:15
- Location: Het Wilde ZuidWesten
- Contact:
Re: 57 Chrysler Custom
Nee niet echt, hij is het eigenlijk steeds slechter gaan doen en wil nu helemaal niet meer aanslaan zelfs...
3x de bougies schoongemaakt, carburateurs armer afgesteld, ontsteking 50x verzet, benzinepomp/filter gecheckt op druk en flow... mocht allemaal niet baten.
Nu kwam ik er wel achter dat de tank niet goed geventileerd dus die kan zich wellicht vacuum trekken waardoor er amper meer benzine naar voren komt. Dat verklaart het rotte lopen van de motor bij hogere toeren wellicht met de 2-bbl.
Een ander bijkomende issue is dat de benzine in de tank zelf gewoonweg verrot lijkt te zijn.
Van het weekend had ik wat benzine in een bakje laten pompen door de motor en dit daarna weggezet op een veilige plek.
Nu bleek na 4 dagen dat er nog steeds benzine in het bakje zat, dus het lijkt niet te verdampen.
Probeerde een beetje ervan aan te steken op de grond, en wat blijkt... het brandt niet eens meer! Schiet lekker op dus, geen wonder dat de motor die schijtzooi ook niet meer mot...
Dus we gaan eerst de tank maar eens goed spoelen binnenkort.
3x de bougies schoongemaakt, carburateurs armer afgesteld, ontsteking 50x verzet, benzinepomp/filter gecheckt op druk en flow... mocht allemaal niet baten.
Nu kwam ik er wel achter dat de tank niet goed geventileerd dus die kan zich wellicht vacuum trekken waardoor er amper meer benzine naar voren komt. Dat verklaart het rotte lopen van de motor bij hogere toeren wellicht met de 2-bbl.
Een ander bijkomende issue is dat de benzine in de tank zelf gewoonweg verrot lijkt te zijn.
Van het weekend had ik wat benzine in een bakje laten pompen door de motor en dit daarna weggezet op een veilige plek.
Nu bleek na 4 dagen dat er nog steeds benzine in het bakje zat, dus het lijkt niet te verdampen.
Probeerde een beetje ervan aan te steken op de grond, en wat blijkt... het brandt niet eens meer! Schiet lekker op dus, geen wonder dat de motor die schijtzooi ook niet meer mot...
Dus we gaan eerst de tank maar eens goed spoelen binnenkort.
Re: 57 Chrysler Custom
Spoelen? gewoon volgooien met nieuwe benzine, die ouwe rommel verbrand wel mee..
Herman, waar heb jij die resonator uitlaat dempertjes gekocht??
Herman, waar heb jij die resonator uitlaat dempertjes gekocht??
Jack
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
- BigBlockMopar
- Site Admin
- Posts: 7502
- Joined: 21 May 2007, 15:15
- Location: Het Wilde ZuidWesten
- Contact:
Re: 57 Chrysler Custom
Ik had onlangs al 20 liter nieuwe benzine in die tank erbij geflikkerd, maar dat heeft blijkbaar niet echt geholpen. Dat kan nou zo het maaiem in waarschijnlijk...
Of misschien is Nederlandse benzine niet compatible met ouwe Amerikaanse prut.
De resonators lagen toevallig in de garage bij Parts-n-Stuff en kon ze overnemen.
Ik zit te denken om een paar van die dingen te bestellen bij die eerder genoemde site in California.
Of misschien is Nederlandse benzine niet compatible met ouwe Amerikaanse prut.
De resonators lagen toevallig in de garage bij Parts-n-Stuff en kon ze overnemen.
Ik zit te denken om een paar van die dingen te bestellen bij die eerder genoemde site in California.
Re: 57 Chrysler Custom
Zei ik toen ook al tegen je, dat de benzine stonk alsof ie oud was... maar nee, eigewijs!BigBlockMopar wrote:Een ander bijkomende issue is dat de benzine in de tank zelf gewoonweg verrot lijkt te zijn.
Hopen dat het daar aan ligt dan!!
Het leven is net een kartbaan; Sensatie, adrenaline en veel te snel voorbij!
1968 Chrysler Newyorker hardtop coupe, 440, 727 and smoothies
1968 Chrysler Newyorker hardtop coupe, 440, 727 and smoothies
Re: 57 Chrysler Custom
YO bestel er een paar extra..van die lange, ik haat het lawaai nu... het heeft al veel teveel gekost.BigBlockMopar wrote:Ik had onlangs al 20 liter nieuwe benzine in die tank erbij geflikkerd, maar dat heeft blijkbaar niet echt geholpen. Dat kan nou zo het maaiem in waarschijnlijk...
Of misschien is Nederlandse benzine niet compatible met ouwe Amerikaanse prut.
De resonators lagen toevallig in de garage bij Parts-n-Stuff en kon ze overnemen.
Ik zit te denken om een paar van die dingen te bestellen bij die eerder genoemde site in California.
Jack
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
Re: 57 Chrysler Custom
is die benzine uit 57 soms , kan daar aan liggen klote dat ie nu helemaal niet meer wil aanslaan
Inderaad dan eerst maar dat aanpakken, en dan kijken maar wat ie doet.
Maar het houd je wel bezig zo
Inderaad dan eerst maar dat aanpakken, en dan kijken maar wat ie doet.
Maar het houd je wel bezig zo
MOPAR Or No Car!
Got a mopar 1966 Dodge charger 383CI !
Got a mopar 1966 Dodge charger 383CI !
Re: 57 Chrysler Custom
ja kan ze ook gewoon halen bij Paul Cuppen in Gemert...niet voor $20 natuurlijk...BigBlockMopar wrote:
De resonators lagen toevallig in de garage bij Parts-n-Stuff en kon ze overnemen.
Ik zit te denken om een paar van die dingen te bestellen bij die eerder genoemde site in California.
Ik heb ze in ieder geval
Jack
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
- BigBlockMopar
- Site Admin
- Posts: 7502
- Joined: 21 May 2007, 15:15
- Location: Het Wilde ZuidWesten
- Contact:
Re: 57 Chrysler Custom
Bij PnS waren ze ook al richting de 4 tientjes dacht ik te herinneren.
Persoonlijk vind ik dat toch flink veel geld voor een stuk pijp met een verdikking erin en een paar gaatjes.
Maar ik heb nog een convertible die ik ook nog een goed stuk stiller wil krijgen dus ik ga er sowieso nog wel enkele bij bestellen.
Persoonlijk vind ik dat toch flink veel geld voor een stuk pijp met een verdikking erin en een paar gaatjes.
Maar ik heb nog een convertible die ik ook nog een goed stuk stiller wil krijgen dus ik ga er sowieso nog wel enkele bij bestellen.
Re: 57 Chrysler Custom
Lekker aan het winterklussen dus BBM... Ken ke mooi op 9 jan.. ff een testritje friesland doen.. das voor dr88 linksaf
keep it up...
Ben je btw nog met iets bezig voor de strip in 2010 ?...
keep it up...
Ben je btw nog met iets bezig voor de strip in 2010 ?...
Greetssss
Mopar-Muscle power addict...
I just might like working on them even more than driving them, luckaly with mopars thats not a problem....
Mopar-Muscle power addict...
I just might like working on them even more than driving them, luckaly with mopars thats not a problem....