Charger '72

Plaats hier een doorlopend verslag van de dingen die je aan je auto doet of hebt gedaan.
1 topic per auto en 1 auto per topic!
User avatar
Crash
Posts: 762
Joined: 06 Nov 2011, 09:10
Location: Zandvoort

Re: Charger '72

Post by Crash »

Zo ff stil geweest ivm de winter zomer wissel qua banden ging dat eerst voort en wat andere projectjes.
Eindelijk de kleppen wezen stellen en weer de intake terug op z'n plaatsje gezet. (foto's volgen nog)

Toen m'n mooi kleppendeksels monteren maar de bouten die er bijzaten zijn 5 cm te lang :hammer: :boos: :hammer: :boos: kut Amerikanen met plug and play.
Kan ze inkorten maar dan houd ik geen schroefdraad met open en alle tap dozen open getrokken maar geen Amerikaanse maatjes :(
Gaan ze van het weekeinde doorslijpen en inkorten.

Toen m'n dynamo beugel monteren dat ging ook ff niet ivm de ARP bouten hier geen rekening mee houden dus deze 2 ook doorsplijpen en stukje tussen lassen.
Moet ook meteen nog ff maar checken met m'n stuurbekrachtings montage bouten of die wel lang genoeg zijn.

Motor ruimte netjes opgeschuurd in de primer gezet en gespoten ging allemaal perfect. Daarna nogmaals lichtelijk opgeschuurd en laatste laag aangebracht en toen begon de boel the reageren :boos: dus kan weer van vooraf beginnen met alle plakjes af te schuren en voorzichtig op te bouwen met primer 3 lagen en dan zeer voorzichtig de verf aan te brengen. Zit er aan te denken om alles strak in de hamerite te zetten in de motorruimte.

Dus dit was eerder 1 stap vooruit en 3 stappen terug, volgende week komen de foto's er weer bij
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Dickdale
Posts: 4056
Joined: 15 Jun 2007, 12:33
Location: Zwolle

Re: Charger '72

Post by Dickdale »

Kijk naar de soort primer en verf die je gebruikt. Die matchen niet waardoor ze elkaar opvreten. Hammerite is leuk maar persoonlijk zou ik dit niet voor de motorruimte gebruiken...
1970'er Plymouth Satellite

www.facebook.com/NLmoparguy :yeah:
User avatar
BigBlockMopar
Site Admin
Posts: 7502
Joined: 21 May 2007, 15:15
Location: Het Wilde ZuidWesten
Contact:

Re: Charger '72

Post by BigBlockMopar »

Hammerite lijkt aardig in het begin maar ziet er niet uit als het er een tijdje opzit.
User avatar
Crash
Posts: 762
Joined: 06 Nov 2011, 09:10
Location: Zandvoort

Re: Charger '72

Post by Crash »

Zo weer even de draad opgepakt en van m'n veel te lange bouten extra draad erop getapt en ingekort.
IMG_1218.JPG
IMG_1219.JPG
En daarna de deksel erop geknutseld wel blij met het resultaat.
IMG_1225.JPG
IMG_1224.JPG
En zoals op de foto's te zien is RVS T-bolt klemmen om de bypass hose ga er meer bestellen om ook 'n radiator en kachel slangen mee vast te zetten .
Ze klemmen goed gelijkmatig rondom en lekkere robuste uitstraling.

Flink aan het schuren geweest in de motorruimte en de eerste laag primer er weer op laat dit lekker nachtje goed uitharden dan is de planning weer licht opschuren en nog meerdere lagen aanbrengen met half uurtje tussenpauze en dan nachtje laten uitharden en alles weer in de verf zetten.
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
User avatar
Crash
Posts: 762
Joined: 06 Nov 2011, 09:10
Location: Zandvoort

Re: Charger '72

Post by Crash »

Heb de bouten verlengd ivm de ARP bouten lang genoeg waren om de waterpomp te monteren maar zodra ik er een dynamo beugel op wilde zetten pakte de schroefdraad niet eens. Dus even met het las apperaat in de weer en de ARP bout aan de uiteinde/ schroefdraad van orginele bouten.
Moet wel zeggen met het door tollen van de bouten de ARP bouten zeer makkelijk gingen vergeleken met de orginele bouten.
Toen uiteindelijk weer te lang maar kon dat bijwerken door wat van het uiteinde af te slijpen.
Boeltje gemonteerd en een chrome olie peilstok kon niet achterwegen blijven.
IMG_1235.JPG
IMG_1236.JPG
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
User avatar
Crash
Posts: 762
Joined: 06 Nov 2011, 09:10
Location: Zandvoort

Re: Charger '72

Post by Crash »

Gisteren de dynamo erop en voor de dynamo wat buisjes op maat moeten maken zodat alles weer lekker zit. Gaskabel brackets en kickdown weer vastgezet op het blok. foto's volgen nog
Daarbij na heel veel lezen en discuseren en toen weer niet en dan weer wel er toch voor gekozen om inloop olie te gebruiken voor de break-in.
Reden dat ik er toch voor gekozen heb is voor de geadveerteerde betere hitte afvoer en hogere ZDDP gehaltes die je nodig hebt voor je nokkenas en zuigers op te bouwen en het zekere voor het onzekere te nemen ivm ik na een flinke bak geld in m'n blok gestort te hebben ik niet op 6 tientjes wil blijven hangen zijn nog genoeg andere dingen die niet goed kunnen gaan.
Heb daarvoor 6 ltr Bradd Penn SAE30 olie gekocht, 5 ltr is de hoeveelheid voor m'n blok maar omdat alles nog vol moet lopen met olie extra litertje kan geen kwaad.

Nu de eerste 5 ltr erin gegoten binnenkort gaan primeren en even peilen hoeveel ik dan zit.
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
User avatar
Crash
Posts: 762
Joined: 06 Nov 2011, 09:10
Location: Zandvoort

Re: Charger '72

Post by Crash »

Gisteren nog laatste beetje binnen gekregen van summit wat laatste stekkertjes, bobine kabel en vond deze MSD blaster wel een mooi blokje qua afwerking.
Helaas kwam deze beschadigd aan :( maar na een E-mail naar Summit en foto's ivm de doos niet goed was ingepakt lag een remklauw los in voor iemand anders en die had even huisgehouden deed Summit geen moeite en melde dat er direct een nieuwe opgestuurd word. :good: Summit
IMG_1288.JPG
Gisteren m'n gaskabel linkage erop geschroefd, Dynamo steuntjes helemaal op orde. Olie druk meter/ tester aangesloten en het blok gaan primen.
Nette olie druk van 5 bar :yeah:
Daarna de oil drive shaft erin dat was wel even friemelen om dat ook netjes en goed erin te krijgen en de ontsteking erop.

Nu de auto uitgraven in m'n eigen garage en plekje creaeren in de loods zodat we het blok erin kunnen takelen. En daarna met m'n bedrading kan beginnen dit netjes neer te leggen en op maat af te knippen.
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
User avatar
Crash
Posts: 762
Joined: 06 Nov 2011, 09:10
Location: Zandvoort

Re: Charger '72

Post by Crash »

Nou van het weekend de Dodge op de Ambulance en de boel opgehaald.
Motor opgehezen
IMG_1313.JPG
En daarna de Dodge eronder geduwd, staat wel lekker hoog zo :D
IMG_1314.JPG
Alles weer vastschroeven maar toen ik m'n uitlaat wilde vastzetten zat alles er zo 7 a 8 cm naast. Had hier niet op gerekend maar ivm de 340 koppen heb gemonteerd
blijkt dit toch allemaal verschoven te zitten.
Aangezien ik nu wederom de slijptol in m'n uitlaat moet zetten ff op zoek naar een goedkoop setjes headers.
Ivm de toekomstplannen toch wel TTI headers zijn met een complete RVS uitlaat Helaas hiervoor nu nog niet het budget.
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
User avatar
Crash
Posts: 762
Joined: 06 Nov 2011, 09:10
Location: Zandvoort

Re: Charger '72

Post by Crash »

zo gisteren ff flink opgeschoten. Radiator erin en een fan shroud op de kop weten te tikken.
Alle radiator slangen erop en deze met lekkere brede RVS klemmen vast gezet in het verleden is een keer gehad dat een slangeklem los is gegaan zal nu niet meer gebeuren en deze klemmen netjes rondom ipv op 1 punt strak te trekken
Dynamo erop geschroeft/ MSD ontsteking en bobine een plekje gegeven.
Ruitensproeier tankje een plekje gegeven, benzine leiding weer op z'n plaats.

Nu beginnen met de kachel binnen-in een plkje te geven en de gaten boren voor de aansluitingen. Wanneer al het grote spul u op z'n plek zit kan ik met
m'n bedrading beginnen.
IMG_1323.JPG
IMG_1321.JPG
IMG_1320.JPG
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
User avatar
Crash
Posts: 762
Joined: 06 Nov 2011, 09:10
Location: Zandvoort

Re: Charger '72

Post by Crash »

Ze weer ff wat opgeschoten
Kachelhuisje ingebouwd, kachelslangen neergelegd en gaten geboord.
Nu alles op z'n plekje ligt verder met de bedrading aan het leggen wat een hels karwei is dat maar rustig aan dan komen
we er wel.
IMG_1327.JPG
Maar het moment nadert dat ik alles aangesloten heb en m'n contact zal moeten omdraaien en hopelijk doet alles het dan.
Vandaag of morgen nieuwe bestelling plaatsen in de US voor Headers, kickdown linkage, gaskabel linkage en allemaal wat klein spul om alles verders netjes aan te sluiten.
Ivm de linkage zal ik nog wel een vraag posten in het techtalk forum
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
User avatar
jmkcharger73
Posts: 116
Joined: 21 Nov 2012, 09:21
Location: Hedel

Re: Charger '72

Post by jmkcharger73 »

gisteren de oude kachelhuis opgehaald.
Bedankt Peter! :yeah:
Dodge Charger 1973 - 440 cui with single four barrel carburetor
User avatar
Crash
Posts: 762
Joined: 06 Nov 2011, 09:10
Location: Zandvoort

Re: Charger '72

Post by Crash »

jmkcharger73 wrote:gisteren de oude kachelhuis opgehaald.
Bedankt Peter! :yeah:
Geen probleem ben er tevreden mee dat ik iemand anders er lbij mee kan maken en niet alles moet iets kosten tegenwoordig
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
User avatar
Crash
Posts: 762
Joined: 06 Nov 2011, 09:10
Location: Zandvoort

Re: Charger '72

Post by Crash »

Zo voorlopig ff laatste bestelling de deur uitgedaan
Keuze is op Hedman gevallen ivm de reviews dit iets makkelijker te monteren was dan hooker headers en het staal een fractie dikker is.
Uiteindelijk kost dat spul geen drol en zal het me niet verbazen dat ik over 2 jaar er iets goed onder zal moeten zetten. Op het moment is het budget er niet voor om de uitlaat te maken zoals ik wil.
Dus setje Hedman headers HED-78050 gewoon stalen versie zit nog te twijfelen om dit in kleur te spuiten of netjes te wrappen met hitteband.
Image
Lokar kickdown kit stangen waren wel goed maar bleven altijd ergens in de weg zitten ivm m 'n bougie kabels en/ of bedrading
Lokar Throttle cable
Lokar throttle and kickdown bracket alles in 1 keer compleet
ImageImage
Image
En was eerst op zoek voor iemand anders naar luchtfilters maar kwam deze tegen en bleef in m'n hoofd zitten.
Dus weer is wa anders en een ander luchtfiltertje van Edelbrock
Image
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
jeroen.68coro
Posts: 445
Joined: 08 Jun 2007, 23:57

Re: Charger '72

Post by jeroen.68coro »

Hoi Crash

Ik zag op een foto dat je zo'n (race) fan op je motor had gezet , als je koelproblemen krijg moet je die fan er gelijk afgooien.
Als je wat hoger in toeren gaat rijden (bijvoorbeeld op de snelweg) buigen de schoepen om zodat ze recht worden en dus geen lucht meer door de radiator heen trekken.
Ook kan het gebeuren de de popnagels die de fanbladen vast houden los raken , met als mogelijk gevolg stukken aan je radiator , motor of deuk/gat in je motorkap omdat de fanbladdn los breken , het metaal van de fanbladen en popnagels krijgen na een tijdje last van metaalmoeheid waardoor ze breken .

Voor de rest dikke mopar :good: :good:

Gr jeroen
68 coronet 500, coupe.Dick Landy "clone" 452 (removed) 528(Build in)stroker, INDY modman intake, six-pack


Horsepower says nothing,Torque you need
Direct Erection Silver member
User avatar
BigBlockMopar
Site Admin
Posts: 7502
Joined: 21 May 2007, 15:15
Location: Het Wilde ZuidWesten
Contact:

Re: Charger '72

Post by BigBlockMopar »

Je hebt op de snelweg ook geen fan nodig want de rijwind is meer dan voldoende met deze snelheid.
Als je in deze situaties koelproblemen hebt dan staat de motor totaal niet goed afgesteld of de radiator heeft simpelweg te weinig waterdoorstroming.

De bladen en popnagels van dit soort fans moet je inderdaad regelmatig controleren dat ze niet los gaan zitten en rammelen.
Als je alleen al hoort dat er iets rammelt dan is hij direct geschikt voor de oud ijzerbak.
User avatar
Crash
Posts: 762
Joined: 06 Nov 2011, 09:10
Location: Zandvoort

Re: Charger '72

Post by Crash »

Ok thanx voor de tip hoorde achteraf al dat het Rommel was maar zonde om hem meteen in de bak te gooien.
Dus houd hem erop maar bij minste of geringste trilling slijtage gaat ie eraf.
Last edited by Crash on 02 Jun 2014, 10:15, edited 1 time in total.
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
User avatar
Crash
Posts: 762
Joined: 06 Nov 2011, 09:10
Location: Zandvoort

Re: Charger '72

Post by Crash »

Hmmm ondanks dat ik veel bedrading heb vervangen blijkt daarnaast m'n zekering blok ook nog is goed gaar te zijn :(
Dus dit nu ook maar vervangen voor een aftermarket kastje met steek zekeringen.
Dus voorlopig nog wel ff zoet
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
User avatar
Crash
Posts: 762
Joined: 06 Nov 2011, 09:10
Location: Zandvoort

Re: Charger '72

Post by Crash »

Zo in afwachting van m'n onderdelen en electra delen maar een anderd eel van het project opgepakt.
En dat is m'n gesperde 83/4 as schoonmaken en geheel opknappen en sjonge jonge onder alle prut komt er een mooi asje vandaan.
IMG_1345.JPG
IMG_1346.JPG
Ongelooflijk hoe makkelijk alle bouten losgaan op Amerikaanse auto was dit een modern prut ding was alles al vastgeroest of afgebroken.
Ring en pinion zien er perfect uit ook geen glitters in de olie is een zuinig asje geweest.
IMG_1353.JPG
Ter identificatie heb ik nog wat vragen maar zal deze posten in het techtalk forum
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
User avatar
Crash
Posts: 762
Joined: 06 Nov 2011, 09:10
Location: Zandvoort

Re: Charger '72

Post by Crash »

:yeah: voor mijzelf een grote stap voorwaards ivm na alle bedrading zelf te verniewen en de tegenvaller dat de zekeringskast ook z'n best tijd had alles kunnen vervangen met wat geduld en tijd voor dit soort zekeringskastjes.
fuse box.jpg
En gisteren eindelijk de stekkers weer opnieuw ingeplugged. En bijna alles werkte :D:D:D
Volgende zaken deden het niet:
Ruitenwisser motor maar hiervan was de bedrading ook helemaal verteerd en lag of open of slecht met tape beplakt dus deze nu losgeschroeft om open te maken en
nieuwe bedrading erop te solderen.
Achteruit rij verlichting denk dat het aan de bedrading ligt richting de automaat dit is het laatste stukje kabelboom wat ik ga vernieuwen
En m'n klap koplampen gaan niet open :hmmm:

Voor deze topics zal ik wederom in de techtalk iets plaatsen voor opheldering.
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
User avatar
Crash
Posts: 762
Joined: 06 Nov 2011, 09:10
Location: Zandvoort

Re: Charger '72

Post by Crash »

Zo ff verder gegaan met de trommel remmen backplates schoonmaken onder alle prut komt er altijd wel weer wat mooi's uit.
Van het weekeinde ff verfje overheen is alles weer netjes.
IMG_1390.JPG
IMG_1391.JPG
En vandaag zijn m'n nieuwe cilinders veertjes en pakkingen binnengekomen dus kan lekker aan de slag
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Dickdale
Posts: 4056
Joined: 15 Jun 2007, 12:33
Location: Zwolle

Re: Charger '72

Post by Dickdale »

Keep up the good work!
1970'er Plymouth Satellite

www.facebook.com/NLmoparguy :yeah:
User avatar
Crash
Posts: 762
Joined: 06 Nov 2011, 09:10
Location: Zandvoort

Re: Charger '72

Post by Crash »

Alle pakkingen en remcilinders luchtfilter kickdown cable throttle cable headers etc etc binnen gekregen dus ik kan er voorlopig weer ff tegenaan.
Luchtfilter ff gepast en ja hoor veel te fanatiek en te groot :roll: Jammer want zag laatst een aluminium kap op Marktplaats met een "bulge" erin, had alles misschien net aan gepast.
Nu ff afwegen op zoek naar een racy kap of misschien project motorkap ook maar naar voren trekken en de slijptol erin planning is toch al helemaal uit de deur.

Vandaag eerst de remmerij van de achteras in orde maken de as iets bijwerken met zwarte verf en als ie uiteindelijk op de brug staat as uitmeten en ophang punten verplaatsen
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
User avatar
Crash
Posts: 762
Joined: 06 Nov 2011, 09:10
Location: Zandvoort

Re: Charger '72

Post by Crash »

Achteras helemaal afgerond alle cilinders remmerij vernieuwd ankers gespoten en trommels. Ivm ik de ophangpunten nog verlast moeten worden de as zelf nog niet bijgewerkt met verf en een lakje.
IMG_1400.JPG
IMG_1401.JPG
Verder gegaan met m'n lokar bracket deze past niet geheel moest de boutgaten iets verder uitboren zodat de boutjes helemaal goed vastdraaiden in de intake.
Daarna de gaskabel gemonteerd wat een plezier van hoe dat allemaal doordacht en gemaakt is alles goed en stevig te monteren.
En een stuk cleaner dan alle kickdown linkage en veertjes zooi die ik ervoor had.
IMG_1408.JPG
heb ook de kickdown cable die pas onteren als de auto weer is ene keer op de brug komt te staan.

Verders gegaan om m'n stuurkolom weer in elkaar te zetten ivm ik deze oook open had gemaakt ivm het contact slot door te meten en alles wat vast te zetten.
Nieuw chrome prulletje van een richting aanwijzer aan het maken want ondanks de melding het past past het toch niet na wat slijpen en schuren moet het goedkomen.
Daarna aftermarket stuurtje erop en het veertje en draadjes doen voor de toeter.
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Dickdale
Posts: 4056
Joined: 15 Jun 2007, 12:33
Location: Zwolle

Re: Charger '72

Post by Dickdale »

:yeah: ga zo door!
1970'er Plymouth Satellite

www.facebook.com/NLmoparguy :yeah:
User avatar
Crash
Posts: 762
Joined: 06 Nov 2011, 09:10
Location: Zandvoort

Re: Charger '72

Post by Crash »

Aftermarket stuurtje erop draadje met toeter natuurlijk niet normaal aan te sluiten dus dit word lekker een druk knop op het dashboard.

Aftermarket kachel aangesloten en eindelijk is een meevaller na alles door te meten kon ik deze zo aansluiten op m'n bestaande kabelboom van m'n oude kachel :D
En nog in de weer geweest met de bedrading aan te leggen om m'n klap koplampen weer te laten werken nu ff afwachten tot ik m'n relais binnen krijg en dan doen die het ook weer.
Verders onderweg nieuwe 2 speed ruitenwisser motor met weerstand, kabelboom hiervoor maak ik zelf soldeer stekkertjes genoeg en oude plastic stekkerhuis is nog goed.
Had nog van die oude gaskoplampen welke het nog wel goed deden maar wil toch de overstap maken naar xenon beetje oud beetje nieuw en angel eyes.
headlights.JPG
Als het beetje meezit dit weekeinde de achteras passen en meten en verlassen en misschien eronder plaatsen met m'nnieuwe bladveren.
'72 Charger // 318 with flowed 340 X-Heads // Edelbrock RPM Air Gap
Lunati Voodoo cam Duration 268/276, Lift .494/.513
Sniper EFI // Hedman Headers
8.25 SureGrip Diff & 4.10 Richmond Gears
Post Reply