Plymouth Valiant Signet 4-deurs (1968)

Plaats hier een doorlopend verslag van de dingen die je aan je auto doet of hebt gedaan.
1 topic per auto en 1 auto per topic!
User avatar
Bidle
Posts: 180
Joined: 21 Jul 2011, 18:23

Plymouth Valiant Signet 4-deurs (1968)

Post by Bidle »

19 augustus 2011
Gisteren de auto overgeschreven en vandaag de auto naar zijn tijdelijke stalling gebracht dus een mooi moment om een topic te openen. Hoop dat ik jullie genoeg kan boeien met mijn geknutsel en de kunde van een vriend. ;)

De auto verkeerd niet in een al te slechte staat en is eigenlijk helemaal hard. Hier en daar flinke roest plekken maar niks wat niet te doen is. Gelukkig heb ik de hulp van een vriend met gouden handjes die net zelf een Olds heeft gerestaureerd. Daarbij nog een goed adres voor hulp.
Zelf de eerste keer dat ik aan dergelijk iets begin dus, zal nog een hoop nieuwe dingen leren en daarbij vast nog wel een paar keer goed vastlopen. Het zal geen 2 weken project worden zoals de Junkyard mannen zien (wat een BS-programma trouwens). Vermoed dat we wel een jaar tot 2 jaar bezig zullen zijn....zal me iig van de straat houden! Ik weet iig hoe het eindresultaat eruit moet gaan zien dus een doel is iig gesteld.

Enkel nog nadenken over een paar details zoals: de achterlichten; deze of de originele, ander stuurhuis, etc.

Enfin, nog maar even de foto's van de huidige staat:

Image

Image

Image

Image

Image

Image


De draaiende Slant-Six:


Wat staat er voorlopig op het programma:

1. Ding uit elkaar trekken; alle roest verwijderen, gaten netjes weg werken, etc.
2. De Slant-six, die nog goed loopt, eruit halen.
3. Vering aanpassen
4. Schijfremmen monteren
5. Body behandelen; roestvrij maken en spuitklaar maken.
6. Spuiten in de gewenste kleur (originele grijze kleur, maar kan tot nu toe nergens een kleurcode vinden!!???)
7. Weer in elkaar zetten.

Enfin,.... dat worden gezellige avondjes sleutelen. :good:


Uiteraard zal ik zo nu en dan foto's maken met een update. Hoop dat jullie me af en toe willen bijstaan als ik vastloop en wellicht dat ik sommige van jullie nog een keer in het echt ga ontmoeten. :)



Voor nu:
Morgen op zoek naar een goede schuurmachine en even kijken welke korrel ik het beste kan gebruiken. Begrijp dat ik iig het beste een excentrische schuurmachine kan kopen. Lucht is geen optie omdat de compressor niet al te veel volume heeft en de hele tijd dat lawaai....daar heb ik geen zin in.

Op de auto zitten nu volgens mij drie lagen lak op. De eerste donkergroen gespoten, daarop een blauw gespoten en daarop blauw geverfd/gerold.

Heb vroeger,... lang lang geleden weleens geholpen met vrachtwagens schuren en daarvan staat me bij dat het laatste gedeelte altijd nat geschuurd werd. Dat waren volgens mij wel plastic delen...





22 august 2011

Vandaag weer even tijd en de auto staat nog steeds op zijn plek. Gelijk aan de slag met de sierstrips van de voorruit en achterruit. Eerst even wat foto's gemaakt van enkele plekken die nu al te zien zijn. Op zich valt het allemaal wel mee.

Image

Image

Image

Image

Image

Image


De sierstrips zitten gemonteerd met enkele clipjes die er, althans de zijkanten en bovenkant, nog prima uit zien. Dus zal deze even moeten vinden, maar heb al een paar goede adressen dus dat komt goed en doe ik later wel een keer.

Image

Image


Zoals te zien is zal, zijn deze strips nog niet eerder eraf geweest. De originele groende kleur ziet er nog goed uit, maar dat mag ook wel met die dikke kit-laag die erop zat. ;-)

Image


Verder geen spannende dingen aangetroffen, behalve dat de clips aan de onderkant allemaal vergaan zijn. Kortom weer een meevaller. Ga waarschijnlijk nog wel de ruiten eruit halen, mede omdat het nu niet veel werk meer is en de clips dan makkelijker te monteren zijn. Voorlopig blijven ze iig zitten.

Image

Image


Kortom even bezig geweest en de auto weer achter gelaten. Binnenkort maar weer eens tijd vinden. :-)

Image


23 augustus 2011

Vandaag de moldings/sierstrips even gelaten voor wat het is. Mede omdat ik hoop dat iemand die het eerder heeft gedaan zich nog meldt. Wellicht dat ik de strips op de deur uiteindelijk toch maar moet afplakken.... enfin, komt later.
Dus vandaag de gril en de bumpers verwijderd. Ging prima op een paar bouten die goed vast zaten maar een beetje WD40 en een lange arm met wat kracht et voila!

De beugels zien er aan de linkerkant er nog goed uit enkel de rechter is niet meer goed. Dus daar zullen we tzt een nieuwe stuk op lassen. Daarna kunnen de beugels naar de poedercoater net als alle andere onderdelen die we los kunnen halen. Echter doen we dat op een later tijdstip.

Image

Image

Image

Aan de onderkant ziet alles, tot zover, er prima uit. Uiteraard wel genoeg te doen.
Image

[note]
Even een foto van de hulp-camera. Deze wordt gebruikt om alles vast te leggen, zodat we straks terug kunnen kijken om te zien hoe het nu precies in elkaar zat.
[/note]

Image


The beugels van de achterbumper zien er nog prima uit en kunnen zo mee naar de poedercoater dus dat komt goed.

Image

Image


Nog een paar foto's van de achterkant en met name ook van het achterlicht uit '72-'73 model. Weet nog niet of ik deze laat zitten en of toch de originele ga monteren. Gelukkig heb ik nog genoeg tijd om daar over na te denken. :D

Image

Image

Aan de achterkant ziet het onder de auto, tot nu toe, ook niet verkeerd uit.

Image

Voorlopig er maar weer even mee gestopt en de auto kijkt er een beetje sip bij, maar dat komt vast nog goed. Verder zal ik voor de grote (lang durende werkzaamheden) niet te veel foto's maken. Dus wees gerust! ;-)

Image


24 august 2011

Vandaag niet te veel tijd, dus enkel wat onderdelen van de voorkant verwijderd. Morgen wellicht een zijscherm er af halen.

Image



25 august 2011

Vandaag begonnen aan de voorschermen, ging niet al te makkelijk. Enkele bouten afgebroken en af moeten slijpen. Daaronder redelijk veel roest en moet genoeg weg geslepen worden..... Daarbij kwam ik nog een bout tegen op het einde die ik niet in het werkboek terug kon vinden. Kan natuurlijk (zal ook wel) dat ik die gemist heb, maar was wel even zoeken. Zat in het midden aan de achterkant dus daar was moeilijk bij te komen.
Merk vaak dat de 'clips' aan de achterkant meedraaien en met een schroevendraaier de punt te mee duwen helpt, maar is soms lastig bij te komen. Dus binnenkort maar een strip met een verzonken gat zodat het makkelijker gaat.

Image

Image

Image


Het voorscherm zelf ziet er aan de voorkant netjes uit. De andere zijde is minder, maar ach dat houd je van de straat. ;)

Image

Image

Image


Dus uiteindelijk maar één kant kunnen verwijderen en morgen even kijken naar de andere kant. Merk wel dat de tijd vliegt als je zo bezig bent. Helaas heb ik telkens niet al te veel tijd.

Image



26 august 2011

Vandaag de andere kant en die zat helaas aan de onderkant vast gelast. Dus maar even los geslepen. Verder zag deze kant er beter uit.

Image

Image


Sommige schroeven gaan lastig los, mede doordat de clips aan de achterkant dan meedraaien. Met de schroevendraaier het puntje van de schroef meedrukken helpt, maar die schiet er vaak van af. Dus vandaar een metalen stripje geregeld welke een hoop irritatie doet voorkomen.

Image

Nadat het voorscherm eraf was, hadden we nog tijd over. Daarbij heeft er zicht een koper gemeld voor de Slant-Six dus gelijk maar aan de gang. Voordat we het wisten hing het blok al gedeeltelijk te bungelen.

Image

Image


Kortom blok staat klaar om opgehaald te worden. In de motorruimte gaat het straks krap worden, maar dat komt wel goed! :-)

Image

Image


Zojuist de auto in deze staat achtergelaten.

Image


27 august 2011

Vandaag even naar Gooze Garage om daar ook eens een kijkje te nemen en wellicht wat info voor een V8. Paar mooie auto's gezien en tevens even kort gesproken met een medewerker. Iig zo enthousiast weer geworden dat ik toch even langs de Valiant moest. Gelijk even de achterlichten eruit gehaald en weer een paar foto's zodat ik er nog goed over na kan denken. '68 of '72-'73.

Image

Image

Vervolgens gelijk de tank eruit gehaald, want die is toch niet meer nodig. Althans deze niet. Ging allemaal redelijk makkelijk. Mede ook omdat we twee bouten hebben door geslepen. Bij de eerste wel even goed opgelet dat de spanband niet gelijk in iemands gezicht klapte. ;-)

Image

Image

Image

Image


Dus net de auto maar weer gedag gezegd.

Image
Last edited by Bidle on 01 Sep 2011, 00:51, edited 14 times in total.
User avatar
MoparJW
Posts: 700
Joined: 16 Jun 2007, 11:47
Location: Groningen

Re: Plymouth Valiant Signet 4-deurs (1968)

Post by MoparJW »

altijd leuk om te volgen zoiets, succes :good:
'68 Plymouth Satellite Sedan 318
User avatar
Bidle
Posts: 180
Joined: 21 Jul 2011, 18:23

Re: Plymouth Valiant Signet 4-deurs (1968)

Post by Bidle »

MoparJW wrote:altijd leuk om te volgen zoiets, succes :good:

Thanks, die van jou mag er overigens ook zijn! Mooie auto.
User avatar
Bidle
Posts: 180
Joined: 21 Jul 2011, 18:23

Re: Plymouth Valiant Signet 4-deurs (1968)

Post by Bidle »

Vandaag even een uurtje bij de auto en geprobeerd om de eerste sierstrips te verwijderen bij de ramen en op de deuren.

Bij de ramen ging best goed en zijn er nog niet allemaal af, maar wel bijna. Enkel op de deuren zitten er ook en die krijg ik er niet vanaf.... Lijkt wel of ze gelijmd zitten of iets dergelijks. Helaas had ik al eens gezocht naar nieuwe/reproducties, maar die kom ik nergens tegen dus dat is mooi .... Wellicht dat iemand nog een idee heeft hoe ik ze er toch netjes af zou kunnen krijgen. Ze zijn iig geklemd, maar nadat ik dat losser heb gemaakt, lijkt het dus of het gelijmd is.
De sierstrips bij de ramen zaten met clipjes vast en daarbij een hele zooi kit. :-)

Oh ja, voor de goede orde... ze heten in het engels toch gewoon "door moldings" of is er nog een andere term?


Hier de deurstrips die ik bedoel:
Image
User avatar
Streetrod
Posts: 1136
Joined: 07 Jun 2007, 22:22

Re: Plymouth Valiant Signet 4-deurs (1968)

Post by Streetrod »

Bidle wrote:.Op de auto zitten nu volgens mij drie lagen lak op. De eerste donkergroen gespoten, daarop een blauw gespoten en daarop blauw geverfd/gerold.
Groen was orgineel. Ik wilde er eerst een rijdende gereedschapskist van maken dus gespoten met hammeritte blauw :D maar dat was mislukt was niet te spuiten er na het blauw wat er nu nog steets op zit na ca7a8 jaar. Is gewoon eer ral kleur weet niet meer welke. heb toen ik hem kocht veel rotte plekken er al uit gehaald.

Zal het projekt zeker volgen, was een hele leuke auto.
Dodge Coronet '57 2 deurs sedan airride LS2 :yeah:
Chevy Suburban '50 3 topchop airride kompleet verbouwd VERKOCHT
www.troostbloemen.nl
User avatar
moparfrd
Posts: 854
Joined: 09 Jun 2007, 07:15
Location: Ridderkerk

Re: Plymouth Valiant Signet 4-deurs (1968)

Post by moparfrd »

Die auto komt bij mij vandaan! :good:

Fred
Dodge D100 Sweptline ( Utiline ) "71 HEMI powerd Dodge Dakota V8 5spd "88"


Duc M900S4

Puppy-Power.
User avatar
PostMan
Posts: 1474
Joined: 09 Jun 2007, 20:35
Location: Gemert
Contact:

Re: Plymouth Valiant Signet 4-deurs (1968)

Post by PostMan »

Veel te weinig van deze "project" topics hier...leuk om te volgen!
Postcars deliver...stoffe dakjes zijn voor tenten, gas is om op te koken en Chargers zijn om mee te springen
1965 Dodge Coronet | 383 4BBL | 4spd | 3.55
Bob Mosher's | Understanders
Image
User avatar
Bidle
Posts: 180
Joined: 21 Jul 2011, 18:23

Re: Plymouth Valiant Signet 4-deurs (1968)

Post by Bidle »

Streetrod wrote:
Groen was orgineel. Ik wilde er eerst een rijdende gereedschapskist van maken dus gespoten met hammeritte blauw :D maar dat was mislukt was niet te spuiten er na het blauw wat er nu nog steets op zit na ca7a8 jaar. Is gewoon eer ral kleur weet niet meer welke. heb toen ik hem kocht veel rotte plekken er al uit gehaald.

Zal het projekt zeker volgen, was een hele leuke auto.
Bedankt en met name nog voor je reactie met de foto's. Is zeer welkom, mede ook omdat dit een auto moet worden die de kudde niet meer verlaat. :)

De kleur die voorlopig op het programma staat is: 'buffed silver'. Een originele kleur uit 1968. :)

moparfrd wrote:Die auto komt bij mij vandaan! :good:

Fred
Kijk weer een eigenaar gevonden, de teller staat nu op drie! Leuk om oude eigenaren zo tegen te komen. Kun je wellicht aangeven wanneer jij hem hebt gehad en hoe lang? Alle verder info en met name foto's zijn erg welkom!!

bidle.lt (apending) gmail.com
User avatar
Streetrod
Posts: 1136
Joined: 07 Jun 2007, 22:22

Re: Plymouth Valiant Signet 4-deurs (1968)

Post by Streetrod »

Ik heb hem bij fred gekocht denk 2004 dat dat was
Dodge Coronet '57 2 deurs sedan airride LS2 :yeah:
Chevy Suburban '50 3 topchop airride kompleet verbouwd VERKOCHT
www.troostbloemen.nl
jeffrey.....
Posts: 830
Joined: 10 Jun 2007, 21:20
Location: ede
Contact:

Re: Plymouth Valiant Signet 4-deurs (1968)

Post by jeffrey..... »

:good: hopen dat je de moed niet halverwege opgeeft!

succes
fargo a100 '65
Dodge dart gt '67
Dodge w100 440 '76
User avatar
Bidle
Posts: 180
Joined: 21 Jul 2011, 18:23

Re: Plymouth Valiant Signet 4-deurs (1968)

Post by Bidle »

jeffrey..... wrote::good: hopen dat je de moed niet halverwege opgeeft!

succes
Thx, zal wel goed komen. Tot nu toe heb ik elk project nog afgemaakt,... weliswaar geen auto's maar toch. Heb momenteel wel redelijk veel tijd en dat zal straks een stuk minder zijn, maar dat mag de pret niet drukken. :)

Ben enkel bang dat ik een keer goed vast kom te zitten,... maar met alle kennis hier op het forum moet dat toch goed komen. ;)
User avatar
Bidle
Posts: 180
Joined: 21 Jul 2011, 18:23

Re: Plymouth Valiant Signet 4-deurs (1968)

Post by Bidle »

Vandaag toch weer iets gedaan...

Weet iemand wellicht waar ik deze tankdop kan vinden... nieuw. Deze is redelijk gaar. Ik heb nog wel de originele dop, maar die heeft geen slot dus heb toch liever weer zoiets.


Image

Image


Alvast bedankt!
User avatar
MoparJW
Posts: 700
Joined: 16 Jun 2007, 11:47
Location: Groningen

Re: Plymouth Valiant Signet 4-deurs (1968)

Post by MoparJW »

gaat lekker zo te zien, je hebt iig de ruimte :good:

ik heb zo'n zelfde dop bij six-pack weg, moest nog wel een extra rubber ring tussen van de bouwmarkt, anders sloot hij niet goed af
'68 Plymouth Satellite Sedan 318
User avatar
Bidle
Posts: 180
Joined: 21 Jul 2011, 18:23

Re: Plymouth Valiant Signet 4-deurs (1968)

Post by Bidle »

MoparJW wrote:gaat lekker zo te zien, je hebt iig de ruimte :good:

ik heb zo'n zelfde dop bij six-pack weg, moest nog wel een extra rubber ring tussen van de bouwmarkt, anders sloot hij niet goed af

Thx, zal daar eens informeren! :)
User avatar
TheDeputy
Posts: 1437
Joined: 13 Jun 2007, 18:53

Re: Plymouth Valiant Signet 4-deurs (1968)

Post by TheDeputy »

Dit begint een mooi project te worden.
Ik heb eventueel nog wel twee 68'er achterlichten, en bumperbrackets heb ik ook nog liggen.

Toon
SUFFERING FROM SEVERE MOPARITIS!!!
User avatar
Bidle
Posts: 180
Joined: 21 Jul 2011, 18:23

Re: Plymouth Valiant Signet 4-deurs (1968)

Post by Bidle »

Zoals te lezen is, zit het even flink tegen. Alle info advies m.b.t. doorgaan/stoppen is welkom.



28 august 2011

Vandaag de dag goed begonnen. Gelijk het interieur, zover nodig, eruit gehaald. Ging allemaal verassend makkelijk en binnen niet al te veel tijd was alles verwijderd. De bodemplaat leek op het eerste gezicht er prima uit te zien.

Image

Image

Image

Image

De voor en achterbank waren beide in een prima conditie en eigenlijk nauwelijks plekken te zien. Dat scheelt iig een hoop werk. Al zal ik ze wellicht in de toekomst nog een keer opnieuw laten bekleden, maar voor de komende jaren is dat iig niet nodig. :)

De deuren hebben allemaal aan de onderkant wel plekken, maar dat mag de pret niet drukken:

[urlImage


29 August 2011

Vandaag wilde ik de matten van de bodem af schrapen en al gauw kwam ik een rotte plek tegen. Enkel deze werd groter en groter. Helaas zag ik al snel dat de dwars-balk ook verrot is. Daarbij is de frame balk die naar voren loopt ook redelijk gaar.
Dat is natuurlijk een flinke tegenvaller... mede omdat ik zelf geen lasser ben en dit een heel veel werk gaat opleveren. In zoverre dat het de vraag is of dit nog wel de moeite (met name geld, tijd) waard is/vind.....

Image


30 august

De hele dag in touw geweest om meer informatie te winnen over de aangetroffen situatie. Daarbij gelijk informatie ingewonnen over diverse mogelijkheden van baden.
In ieder geval een hoop geleerd over zuurbaden, ontlakken, ktl baden, ed.

Daarbij heeft een kennis ook een kijkje genomen die wel vaker dingen aanpakt waarvoor de meeste geld geven om het niet te hoeven doen. ;). Hij geeft aan gewoon lekker doorgaan enkel zoals gezegd lassen is niet mijn ding, dus dat kan me opbreken. Enfin,... hij wil mogelijk wel een avond of twee een keer komen lassen!! Dat zou natuurlijk super zijn.

Verder wel een bodemplaat in Amerika gevonden en de kosten vallen op zich wel mee. Enkel het vervoer is natuurlijk prijzig. Dus wie weet komt het goed.

Kortom zie alweer een beetje licht aan het einde van de tunnel.


31 August 2011

Vandaag even een iets betere foto van de rotte zooi. Helaas ook aan de bestuurders kant is het rot, maar dat maakt op zich niet heel veel uit.

Image


Voorlopig ga ik nog stug door en heb vandaag de panelen van de deuren afgehaald.

Image


Morgen een poging wagen om de ramen eruit te halen.

Image





Bedankt voor het meekijken en hopelijk dat jullie me af en toe willen helpen met jullie kennis. :-)
Last edited by Bidle on 01 Sep 2011, 00:51, edited 1 time in total.
User avatar
BigBlockMopar
Site Admin
Posts: 7502
Joined: 21 May 2007, 15:15
Location: Het Wilde ZuidWesten
Contact:

Re: Plymouth Valiant Signet 4-deurs (1968)

Post by BigBlockMopar »

Het is niet aan te raden om iedere keer je eerste post aan te vullen met foto's aangezien binnenkort de topic dan niet meer goed te volgen is voor iedereen. Daarnaast wordt de laadtijd van deze topic ook erg langzaam.
Gewoon je pics in je nieuwste reply zetten is het beste.


Info of advies over de auto geven is voor een 'buitenstaander' makkelijker dan als je er al midden in zit.
Alles ligt er aan wat je uiteindelijk wilt doen met de auto;
- Als je na het opbouwen een aantal jaren in de auto rond wil rijden dan is het wellicht nu nog wel ok om door te gaan. Wellicht. Maar om de geld-uitgaves in toom te houden zal je zoveel mogelijk alles zelf moeten blijven doen.
- Als je na het opbouwen de auto relatief snel denkt te willen verkopen, dan moet je alle tijd, en een heel groot deel van je geld wat je vanaf nu erin gaat steken als verloren beschouwen. Want uiteindelijk blijft het 'maar' een kleine 4-deurs Plymouth sedan waar niet makkelijk veel marktwaarde in zal gaan zitten.

my 2 cents.
User avatar
Bidle
Posts: 180
Joined: 21 Jul 2011, 18:23

Re: Plymouth Valiant Signet 4-deurs (1968)

Post by Bidle »

BigBlockMopar wrote:Het is niet aan te raden om iedere keer je eerste post aan te vullen met foto's aangezien binnenkort de topic dan niet meer goed te volgen is voor iedereen. Daarnaast wordt de laadtijd van deze topic ook erg langzaam.
Gewoon je pics in je nieuwste reply zetten is het beste.


Info of advies over de auto geven is voor een 'buitenstaander' makkelijker dan als je er al midden in zit.
Alles ligt er aan wat je uiteindelijk wilt doen met de auto;
- Als je na het opbouwen een aantal jaren in de auto rond wil rijden dan is het wellicht nu nog wel ok om door te gaan. Wellicht. Maar om de geld-uitgaves in toom te houden zal je zoveel mogelijk alles zelf moeten blijven doen.
- Als je na het opbouwen de auto relatief snel denkt te willen verkopen, dan moet je alle tijd, en een heel groot deel van je geld wat je vanaf nu erin gaat steken als verloren beschouwen. Want uiteindelijk blijft het 'maar' een kleine 4-deurs Plymouth sedan waar niet makkelijk veel marktwaarde in zal gaan zitten.

my 2 cents.

Heb gelijk de laatste update maar even verplaats, bedankt voor de tip


Verder heb je idd een punt. Het is/was sowieso de bedoeling om deze niet meer weg te doen. Wil hierna nog wel een keer iets doen, maar dan niet om te houden. Reden dat ik deze wil houden is omdat ik het gewoon een erg gave auto vind en al helemaal als er straks een V8 in ligt. Ben zelfs zo enthousiast dat ik al van alles over gelezen en gevonden heb; originele brochures, handleidingen, reclames, etc.

Met name omdat ik zelf niet zo handig ben.. althans qua lassen ed. Wellicht een reden om het maar eens te gaan leren... zal er iig nog maar even over slapen. Baal iig als een stekker, maar er zijn natuurlijk erger dingen.
User avatar
Streetrod
Posts: 1136
Joined: 07 Jun 2007, 22:22

Re: Plymouth Valiant Signet 4-deurs (1968)

Post by Streetrod »

Ach het valt reuze mee wat er rot is is heel goed te maken :good:
Dodge Coronet '57 2 deurs sedan airride LS2 :yeah:
Chevy Suburban '50 3 topchop airride kompleet verbouwd VERKOCHT
www.troostbloemen.nl
User avatar
Bidle
Posts: 180
Joined: 21 Jul 2011, 18:23

Re: Plymouth Valiant Signet 4-deurs (1968)

Post by Bidle »

Streetrod wrote:Ach het valt reuze mee wat er rot is is heel goed te maken :good:
Bedankt voor je reactie, maar ook de balk die onder de tunnel loopt? Ik krijg namelijk van sommige te horen dat omdat de frame balken gebogen zijn (dwarsbalk in de vorm van de tunnel en de andere omhoog met een lichte knik waarbij die aan het begin dikker is), dat het haast niet te doen zou zijn??

Enfin,...
User avatar
Streetrod
Posts: 1136
Joined: 07 Jun 2007, 22:22

Re: Plymouth Valiant Signet 4-deurs (1968)

Post by Streetrod »

Natuurlijk is dat gewoon te herstellen, kan het anders ook altijd voor je doen als het je niet lukt. Je hebt mijn mail.
Dodge Coronet '57 2 deurs sedan airride LS2 :yeah:
Chevy Suburban '50 3 topchop airride kompleet verbouwd VERKOCHT
www.troostbloemen.nl
User avatar
Bidle
Posts: 180
Joined: 21 Jul 2011, 18:23

Re: Plymouth Valiant Signet 4-deurs (1968)

Post by Bidle »

Streetrod wrote:Natuurlijk is dat gewoon te herstellen, kan het anders ook altijd voor je doen als het je niet lukt. Je hebt mijn mail.
Super, dat is fijn om te lezen. Zat echt even met de handen in het haar.
User avatar
Bidle
Posts: 180
Joined: 21 Jul 2011, 18:23

Re: Plymouth Valiant Signet 4-deurs (1968)

Post by Bidle »

3 september 2011

Toch even niks gedaan en vandaag besloten wat te gaan doen. Ik ga alles demonteren... dashboard, hemel, etc. Vervolgens gaat de body compleet gestraald worden. Dan zien we gelijk wat er allemaal mis is en hoe mogelijk verder. Kortom de komende tijd zal ik eerst druk zijn met het schrapen ed. Dan het gevaarte opladen om te laten stralen. Gelukkig heb ik de beschikking over een grote aanhanger enkel even iets met een trekhaak en trekkracht regelen. :-)

Dus:

Image
User avatar
Road runner
Posts: 1039
Joined: 09 Jun 2007, 23:57
Location: Kartonnen doos langs de kant van de weg, soms hier soms daar

Re: Plymouth Valiant Signet 4-deurs (1968)

Post by Road runner »

Volgens mij heb ik die auto aan Fred verkocht. Als het de auto is welke ik denk dat het is komt hij uit het noorden van groningen. 5 kilometer bij Duitsland vandaan. Heb hem toen met nog 2 andere gekocht. Ik dacht dat toen de bak vast stond o.i.d. De man van wie ik hem gekocht heb, was niet de eigenaar. De eigenaar was een bekende van hem welke was overleden, en het pand waar de overleden man in sleutelde en al zijn zooi had staan werd gesloopt.

Greetz. Ray
Je kan altijd nog met je poes in de Playboy....

- Sweetbird Member - http://www.sweetbird69.nl
User avatar
Bidle
Posts: 180
Joined: 21 Jul 2011, 18:23

Re: Plymouth Valiant Signet 4-deurs (1968)

Post by Bidle »

Road runner wrote:Volgens mij heb ik die auto aan Fred verkocht. Als het de auto is welke ik denk dat het is komt hij uit het noorden van groningen. 5 kilometer bij Duitsland vandaan. Heb hem toen met nog 2 andere gekocht. Ik dacht dat toen de bak vast stond o.i.d. De man van wie ik hem gekocht heb, was niet de eigenaar. De eigenaar was een bekende van hem welke was overleden, en het pand waar de overleden man in sleutelde en al zijn zooi had staan werd gesloopt.

Greetz. Ray
Kijk leuk om te weten, toen was hij nog in de originele groene kleur. thx! :good:


Dus jij hebt hem in Groningen gekocht en verkocht aan Fred. Fred heeft hem op zijn beurt aan 'Streetrod' verkocht. Die heeft hem weer verkocht aan M. (die kwam ik tegen via de advertentie van de SlantSix op marktplaats). Vervolgens is die aan A. verkocht, daarna naar de vorige eigenaar T. en nu dus bij mij.

Grappig hoe met internet zo snel de historie van een auto even wordt herleid!
Post Reply