1966 Dodge Charger / Pro Touring

Plaats hier een doorlopend verslag van de dingen die je aan je auto doet of hebt gedaan.
1 topic per auto en 1 auto per topic!
FoXar
Posts: 45
Joined: 08 Nov 2010, 19:25

Re: 1966 Dodge Charger / Pro Touring

Post by FoXar »

@ BigBlockMopar, Haha, nou had ik het onlangs met "mopargek" erover dat die putten in de garage wat irritant zijn om de wagen overheen te krijgen (was voormalig een garage waar bussen werden hersteld). Maar aangezien de Charger nu ook veel gaten heeft weet ik helemaal niet over welke gaten je het nou juist hebt.. :smack:
Yep, hij heeft alles meegegeven, wel netjes van hem :P

@ mopargek, ben sinds zaterdag niet meer naar de Charger geweest. Hoop dat ik er deze zaterdag weer naartoe kan gaan en dan kom je het vroeg of laat wel te weten van de stuurkolom. Moet wel lukken lijkt mij zo ;)


Cheers! :good:
negelke
Posts: 28
Joined: 18 Dec 2011, 15:34

Re: 1966 Dodge Charger / Pro Touring

Post by negelke »

FoXar

hey ik ben johan uit het mooie limburg, ik wil je even mededelen dat ik ook een 66er charger heb gekocht zit allen slecht in de lak maar is verder helemaal compleet op het dasbordkastje-binnenwerk na maar ja dat hoop ik nog wel ergens vandaan te toveren.

groeten

johan alias negelke
FoXar
Posts: 45
Joined: 08 Nov 2010, 19:25

Re: 1966 Dodge Charger / Pro Touring

Post by FoXar »

Hey Johan!

Fijn iemand tegen te komen met nog een '66 Charger, die kom je namelijk niet vaak tegen :yeah:
Kijk maar op de Amerikaanse Ebay, daar vind je ze regelmatig, maar wees zeker niet te haastig,
soms staan ze nogal prijzig online. Ook raad ik je aan dan een gerestaureerde te kopen, want
die "illuminescent" verlichting durfde het al in de vroege jaartjes kapot gaan, en die herstellen blijkt
niet zomaar te gaan. Je bent altijd eens welkom zou ik zeggen voor een fris pintje bier of een lekkere
tas koffie!

Cheers,
Johannes ;D
User avatar
HemiMopar
Posts: 476
Joined: 28 Jan 2008, 20:09
Location: Wateringen

Re: 1966 Dodge Charger / Pro Touring

Post by HemiMopar »

BUMP :OO:

Dit project heeft een tijd stil gelegen. De wagen is nog het zelfde niks aan gedaan. Ben nu de nieuwe eigenaar van dit project :lol: En nee het wordt geen pro Touring Charger. maar een Dikke Charger :yeah: Grote velgen verlaagd een dik blok. Kleur origineel zilver :OO: Oja een kenteken is geen probleem uiteraard nagevraagd bij de RDW :yeah:
MOPAR Or No Car!

Got a mopar 1966 Dodge charger 383CI !
User avatar
jvdwolde
Posts: 8180
Joined: 09 Jun 2007, 07:03
Location: Meppel

Re: 1966 Dodge Charger / Pro Touring

Post by jvdwolde »

:good: goed zo! kan je gewoon dit topic overnemen en foto's van de voortgang plaatsen! :D
Jack
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
User avatar
HemiMopar
Posts: 476
Joined: 28 Jan 2008, 20:09
Location: Wateringen

Re: 1966 Dodge Charger / Pro Touring

Post by HemiMopar »

jvdwolde wrote::good: goed zo! kan je gewoon dit topic overnemen en foto's van de voortgang plaatsen! :D
Dat kan of een nieuwe aanmaken :lol: Ik kijk wel even :good:

Hier wil ik ongeveer naar toe maar dan in het zilver.

Image
MOPAR Or No Car!

Got a mopar 1966 Dodge charger 383CI !
User avatar
Lowrida
Posts: 2223
Joined: 03 Sep 2007, 23:40
Location: Groesbeek
Contact:

Re: 1966 Dodge Charger / Pro Touring

Post by Lowrida »

:good:
Het leven is net een kartbaan; Sensatie, adrenaline en veel te snel voorbij!
1968 Chrysler Newyorker hardtop coupe, 440, 727 and smoothies

Image
Post Reply