CentrO Oberhausen 19 t/m 21 juli 2013

Het forum voor Mopar Meetings in Nederland, België en omstreken.
Post Reply
78tradesman
Posts: 212
Joined: 21 Aug 2011, 20:46

CentrO Oberhausen 19 t/m 21 juli 2013

Post by 78tradesman »

Alweer voor de 10e keer. Ditmaal een jubileumeditie.
De organisatie krijgt de beschikking over een aangrenzend stuk terrein waarbij men kan overnachten en BBQen.
De plannen zijn groots, ze willen het aantal van 1600!!! voertuigen proberen te overtreffen evenals het bezoekersaantal.
Burn-out area
100 meter sprint (voor de auto's, niet voor mensen)
Op de camping komen WC en douches.
Ze krijgen de beschikking over het festivalterrein waardoor er nu plaats is voor 3500!! auto's

De datum: 19 t/m 21 juli 2013
Plaats: CentreO in Oberhausen (D)

Het CentreO is het grootste overdekte winkelcentrum in Europa.

Wij zijn zeker aanwezig met de stand.

Tevens is er het idee om een Hollandse hoek te maken. Ik houd een lijst bij, tot nu toe 4 mustangs.

Gr
Rene
User avatar
jvdwolde
Posts: 8180
Joined: 09 Jun 2007, 07:03
Location: Meppel

Re: CentrO Oberhausen 19 t/m 21 juli 2013

Post by jvdwolde »

Lijkt me wel leuk om eens te gaan kijken een weekendje!
Altijd vrindelijk onze Duitsche vrinden. :good:

En goedkoop eten! :D
Jack
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
78tradesman
Posts: 212
Joined: 21 Aug 2011, 20:46

Re: CentrO Oberhausen 19 t/m 21 juli 2013

Post by 78tradesman »

Je zult er geen spijt van krijgen Jack, moet ik je erbij zetten op de lijst? Of kom je met een non american hok(je)?

Gr
Rene
User avatar
jvdwolde
Posts: 8180
Joined: 09 Jun 2007, 07:03
Location: Meppel

Re: CentrO Oberhausen 19 t/m 21 juli 2013

Post by jvdwolde »

Tuurlijk kom ik met mijn fantastische ' 69 300 als ik kom...maar het is nu alleen nog maar een idee.
Wel een goed idee, dat wel :D
Jack
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
plumcrazy
Posts: 866
Joined: 13 Jun 2007, 00:18

Re: CentrO Oberhausen 19 t/m 21 juli 2013

Post by plumcrazy »

Hi,

don't expect to much from that show. Lots of modern cars out there, not really a classic american car event. Might be good for traders as there is a huge amount of visitors. This year they have the first time a camping area, no clue how good it will be.

I might be there sunday. It is only 6 Kilometer from my house (that is a real dutch distance :-))))) On saturday I drive to a better show in Hannover

Carsten
78tradesman
Posts: 212
Joined: 21 Aug 2011, 20:46

Re: CentrO Oberhausen 19 t/m 21 juli 2013

Post by 78tradesman »

Lots of classics, and the quality of the newer cars are very high! No one knows how good the camping area would be since it's the first time they have that.
User avatar
panther-pink
Posts: 1058
Joined: 09 Jun 2007, 16:07
Location: nijverdal

Re: CentrO Oberhausen 19 t/m 21 juli 2013

Post by panther-pink »

Stond wat op,t Duitse Mopar-forum ; 25% classic cars , de rest allemaal nieuwere mustangs , camaro,s , corvettes......enz.

Voor de echte Mopar liefhebbers die er nog niet zijn geweest ; rij een paar km verder het eerste weekend augustus , Herten Mopar Nationals :good: ( plusminus 350 mopars!!!! ).
BLUE WONDER
Posts: 585
Joined: 18 Jun 2007, 21:52

Re: CentrO Oberhausen 19 t/m 21 juli 2013

Post by BLUE WONDER »

Wij waren daar vorig jaar. Toch wel leuk,super veel mensen, eten en drinken was slecht geregeld.
Effe kijken op de site wat de campingmogelijkheden zijn, biedt andere mogelijkheden, eten en drinken regelen we dan zelf !!
TOEDELEDOKIE EN GROETEN UIT BAARLO
78tradesman
Posts: 212
Joined: 21 Aug 2011, 20:46

Re: CentrO Oberhausen 19 t/m 21 juli 2013

Post by 78tradesman »

Eten en drinken slecht geregeld? Zijn jullie wel in de smalle strook geweest r.a op het plein? Daar is een soort van boulevard met allerlei eet en drink gelegenheden. Ook is er bij de ingang van het centro een burgerking en een visboer.

Gr
Rene
78tradesman
Posts: 212
Joined: 21 Aug 2011, 20:46

Re: CentrO Oberhausen 19 t/m 21 juli 2013

Post by 78tradesman »

Voor diegene die gaan een goede reis!

Gr
Rene
78tradesman
Posts: 212
Joined: 21 Aug 2011, 20:46

Re: CentrO Oberhausen 19 t/m 21 juli 2013

Post by 78tradesman »

Zo wij zijn er ook weer na 2 hectische dagen. Was even vergeten dat mijn accu niet bijgeladen wordt. Vrijdagmiddag lekker nog even in CentrO geweest. Dat is voor ons de enige kans want op de zaterdag en zondag is en was er zeker geen tijd voor. De mall is inderdaad erg groot, zeer veel winkels en leukere prijzen als hier.
Bij de bus teruggekomen mocht ik deze dus starten via de andere accu. Bij het hotel gevraagd of ze wat voor me konden betekenen ivm het laden van de accu. Niet dus maar er zat op zo'n 300 meter een automaterialenzaak die 's morgens om 8 uur al los was. Dat was ideaal. Daarheen gereden op de zaterdagochtend en een acculader gekocht. Zij hebben mij vriendelijk geholpen met het starten. Mooi wij dus op weg naar Oberhausen want ons hotel was een kwartiertje er vanaf. Nog geen 500 meter op weg en de bus viel uit. &^(^&&%*%$ (vertaling niet nodig lijkt me) Ojee wat nu, ik de andere accu omgebouwd en ja hoor de bus startte. Op het terrein aangekomen stroom van de organisatie gekregen en mijn accu weer opgeladen. Die voor we weg gingen weer omgebouwd en vandaag de andere accu weer opgeladen. Blijft leuk zo'n bus uit 1978.
Afijn wij rond een uurtje of 4 half 5 opgeruimd komt er iemand van de organisatie bij ons. Jullie hebben geluk dat je hier staat zegt hij, hoezo zeg ik. Was er om een uur of 4 even een kleine windhoos over het toch al stoffige terrein achter de arena getrokken. Waar wij stonden waaide het toen wel wat maar wij hebben er gelukkig niks van gemerkt.
Heel thuisgekomen met een tussenstop in Arnhem (even een nieuw neefje bewonderd) en morgen gaat de bus weer aan de lading want de Voltmeter liep alweer lekker naar de 11V.

Organisatie bedankt weer en tot volgend jaar.
Organisation vielen dank und bis nächstes jahr!

gr
Rene en Rosalie

Oja wat was het heet vandaag!
Dickdale
Posts: 4056
Joined: 15 Jun 2007, 12:33
Location: Zwolle

Re: CentrO Oberhausen 19 t/m 21 juli 2013

Post by Dickdale »

Leuke samenvatting, René. Maken die dynamo, dan hoef je niet iedere keer die accu op te laden...
1970'er Plymouth Satellite

www.facebook.com/NLmoparguy :yeah:
78tradesman
Posts: 212
Joined: 21 Aug 2011, 20:46

Re: CentrO Oberhausen 19 t/m 21 juli 2013

Post by 78tradesman »

Het is mijn spanningsregelaar. Daar dacht ik ineens aan toen we al onderweg waren. Ik denk dat loopt wel los. Niet helemaal dus...
Oja er brak ook nog een deurpen af v/e achterdeur haha.
Post Reply