Back by dope demand: 4e Custom Turbo Meeting 1 SEP 2013
-
- Posts: 585
- Joined: 18 Jun 2007, 21:52
Re: Back by dope demand: 4e Custom Turbo Meeting 1 SEP 2013
Gijs ? Charger ?
Ik was erover aan het denken om ook eens te gaan kijken met mijn Challenger, samen met mijn twee zoontjes.
Is opgave verplicht ? Tot wanneer kan ik dan opgeven ?
Groeten,
Deze CHALLENGER:
Ik was erover aan het denken om ook eens te gaan kijken met mijn Challenger, samen met mijn twee zoontjes.
Is opgave verplicht ? Tot wanneer kan ik dan opgeven ?
Groeten,
Deze CHALLENGER:
TOEDELEDOKIE EN GROETEN UIT BAARLO
-
- Posts: 585
- Joined: 18 Jun 2007, 21:52
-
- Posts: 126
- Joined: 14 Jul 2010, 16:53
Re: Back by dope demand: 4e Custom Turbo Meeting 1 SEP 2013
Hi Blue Wonder,BLUE WONDER wrote:Gijs ? Charger ?
Ik was erover aan het denken om ook eens te gaan kijken met mijn Challenger, samen met mijn twee zoontjes.
Is opgave verplicht ? Tot wanneer kan ik dan opgeven ?
Groeten,
Deze CHALLENGER:
Gijs met zijn challenger natuurlijk en dacht dat er meer chargers op dit forum waren. I was wrong !
Natuurlijk ben je van harte welkom met je bolide. het lijstje is een ovb lijstje, dus een intentie lijstje en opgeven kan dat nog op zaterdag, omdat je als Special komt en niet meedingt naar de prijs - ik ga er van uit dat je geen supercharger op je challenger hebt, anders zou je als VIP welkom zijn en de VIP aanmeldingen heb ik graag voor vrijdag al.
Maar het liefst hoor ik het zo snel mogelijk, want ik draai evengoed graag een infosheet uit van de auto met alle modificaties. Staat leuk als je kan lezen hoeveel bloed zweet en tranen er nodig waren om de auto in de staat te krijgen waar hij nu in is.
groetjes,
Jeroen
-
- Posts: 585
- Joined: 18 Jun 2007, 21:52
Re: Back by dope demand: 4e Custom Turbo Meeting 1 SEP 2013
Ik weet niet eens wat je bedoelt met "supercharger" !
Dodge is van 1973, oldtimer dus, waarschijnlijk geen supercharger ?
Als het iets te maken heeft met vermogen; in 2008 op de testbank 411 pk gemeten op de achterwielen.
Ik kom gewoon even een kijkje nemen, bij goed weer. Prijzen geef je maar aan andere bolide's.
Leuk ritje, leuke zondagmiddagbesteding.
Ik laat via deze forumpost wel weten voor vrijdag of ik kom,ja of nee.
Dodge is van 1973, oldtimer dus, waarschijnlijk geen supercharger ?
Als het iets te maken heeft met vermogen; in 2008 op de testbank 411 pk gemeten op de achterwielen.
Ik kom gewoon even een kijkje nemen, bij goed weer. Prijzen geef je maar aan andere bolide's.
Leuk ritje, leuke zondagmiddagbesteding.
Ik laat via deze forumpost wel weten voor vrijdag of ik kom,ja of nee.
TOEDELEDOKIE EN GROETEN UIT BAARLO
-
- Posts: 126
- Joined: 14 Jul 2010, 16:53
Re: Back by dope demand: 4e Custom Turbo Meeting 1 SEP 2013
BLUE WONDER wrote:Ik weet niet eens wat je bedoelt met "supercharger" !
Dodge is van 1973, oldtimer dus, waarschijnlijk geen supercharger ?
Als het iets te maken heeft met vermogen; in 2008 op de testbank 411 pk gemeten op de achterwielen.
Ik kom gewoon even een kijkje nemen, bij goed weer. Prijzen geef je maar aan andere bolide's.
Leuk ritje, leuke zondagmiddagbesteding.
Ik laat via deze forumpost wel weten voor vrijdag of ik kom,ja of nee.
Hi Blue Wonder, gaaf ! 411 PK is ruim voldoende ! En dat voor een 1973 oldtimer, erg netjes. Wat weegt je auto en hoeveel liter is de motor ?
Het zou erg leuk zijn om je challenger er bij de hebben.
groetjes,
jeroen
-
- Posts: 126
- Joined: 14 Jul 2010, 16:53
Re: Back by dope demand: 4e Custom Turbo Meeting 1 SEP 2013
En we hadden een Charger dit jaar (de gele van Chris !)
En laat dat nu een van de ontbrekende foto's zijn
Desalniettemin, wil ik toch het verslag presenteren, voor degene die ook eens wat anders willen zien.
Het volgend jaar gaan we naar Zandvoort, wellicht is dan een betere gelegenheid om het mopar forum representatief aanwezig te hebben ?
Verslag van de 4e Custom Turbo en Supercharger Meeting 1 SEP 2013 in Zevenaar
Als eerste iedereen nogmaals bedankt voor het aanmelden, komen en meehelpen. Zonder de VIP en Specials is de meeting onmogelijk en zonder de hulp van de organisatie een chaos. Bedankt iedereen !
Al vroeg in de ochtend was de organisatie ter plekke om alles in gereedheid te brengen.
De nieuwe borden en banners
De eerste auto's kwamen al vroeg:
Toyota Supra Mk4 en BMW 2.7 ETA
Mazda 3 MPS en Corrado met 1.8 20v turbo
Lexus IS200 met Eaton M62 supercharger op 0.5 bar
We hadden twee bedrijven aanwezig, Ludwig Performance die de Custom King Prijs verzorgd, met als winnaar Nick Doesburg:
BMW E28 met M535i motorswap, Holset Turbo en staged LPG injectie
Ook Tunex was met een prachtige getunede BMW 530d aanwezig
Ondanks de te verwachte afmeldingen was de organisatie tevreden met de opkomst:
De dragstrip was gezellig druk en kende een paar mooie sprints:
Simone van de organisatie houdt deze Renault 9 met Clio Williams blok en Silvia gt30 turbo in bedwang. De auto kreeg de prijs voor de hardste knallen van de dag !
De dragstrip kende een prachtige Nissan als runner-up:
Deze Nissan GT-R met 600 PK werd op 82 km/u geklokt; de traction control kon niet goed overweg met de bakstenen ondergrond
De VAG grouppe met de hoogst gemeten snelheid:
Mexxt Audi S3 met 270 PK had de snelste tijd op de dragstrip geklokt: 84 km/u
Jason's Scirocco, altijd mooi
Antera's Skoda Octavia RS
RobinS zijn Seat Leon 1.8 20VT 246 PK
De zeer snelle RS4 B5 van MarcR met 600 PK
TVS engeering was ook aanwezig met een mooie Audi TT en zo te zien een extra supercharger !
12tuners was weer aanwezig met twee auto's:
Sander's Nissan 200sx
Mike's Fiat Cinquecento met Schwitzer S1 turbo
Ook het shoarmateam ontbrak niet met de Toyota Supra's:
Toyota Supra's mk3
Er waren meer mooie supra's:
GTT's mk4 met single turbo, goed voor 580 PK
De Supra met meer dan 400 PK van Jos, van het supraMkiv forum
Mercedes AMG's zijn altijd welkom, omdat ze van huis uit een supercharger hebben ingebouwd:
AMG c32
AMG e55
De volvo's ontbraken ook dit jaar niet:
Pim's Volvo 850 T5-R goed voor 300 PK
Natuurlijk ontbraken de BMW's niet. ESS Tuning was vertegenwoordigd met deze BMW M3's
BMW E46 M3 met ESS supercharger VT1-500 (PK)
BMW E46 M3 met ESS supercharger VT2-550 (PK)
Project van ondergetekende in wording, een BMW E91 335i twin turbo, met momenteel zo'n 405 PK
Andere Asiatische beauties:
Een bekend gezicht: mschouten's Subaru Impreza GTT My98 met STi motorblok
nissan 200xs
Subaru Impreza
Lycan Strife's Nissan S13 200sx met RB25DET spec 2 motorswap
Toyota Celica
Peter zijn Subaru Impreza gt turbo TD05 op 1.4 bar goed voor 340 PK
Daniel's bloedmooie Toyota Aristo JZS 161 Single Turbo
Subaru Impreza GT TURBO
Lorne's Nissan Skyline R33 GTS
Rene's Nissan 350z met supercharger
Joop's 350z
Nog een nominatie voor de custom king prijs: de zeer exclusieve Mitsubishi 3000GT van Henri
Andere niet officieel aangemelde auto's die zeker de moeite waren:
Deze was een kandidaat geweest voor de Custom King Prijs, maar ja, aanmelding is verreist (op tijd!) !
Prachtige Alfa 156 Turbo
Als laatste nog een paar mooie auto's die zeker opvielen:
Wesley's Ford Focus ST
Buick Riviera met 3.8 liter supercharged block
MG ZS 1.8 Turbo
Renault 5 Turbo
Renault Clio 1.8 RSI motor en Mini Cooper S Supercharger
Unieke Seat Leon
Het volgend jaar gaan we samenwerken met Driving-Fun Trackdays en zullen we op Zandvoort zitten. We proberen het volgende op Zandvoort te regelen:
- Gratis dragstrip (iets groter dan in Zevenaar),
- Gratis blijft voor VIP auto's en bezoekers
- Beperkt parkeren gratis voor bezoekers ! Mooie combi met het strand
- Optie is voor aangemelde VIPs om ook het circuit op te gaan.
- Optie voor een introductie les op circuit Zandvoort voor beginners
- Een mooie gelegenheid om het circuit van dichtbij te zien.
De kosten voor het circuit rijden en precieze planning zal in januari 2014 bekend worden gemaakt. We hopen met deze nieuwe opzet nog meer te bieden zonder in te boeten op gezelligheid. De Custom Turbo en Supercharger Meeting biljft een kennis meeting en op het circuit is er meteen een mooie gelegenheid om je auto eens echt te testen.
Voor meer info voor het volgend jaar:
www.CustomTurboWorld.com
Stay tuned !
Jeroen Cabbolet
En laat dat nu een van de ontbrekende foto's zijn
Desalniettemin, wil ik toch het verslag presenteren, voor degene die ook eens wat anders willen zien.
Het volgend jaar gaan we naar Zandvoort, wellicht is dan een betere gelegenheid om het mopar forum representatief aanwezig te hebben ?
Verslag van de 4e Custom Turbo en Supercharger Meeting 1 SEP 2013 in Zevenaar
Als eerste iedereen nogmaals bedankt voor het aanmelden, komen en meehelpen. Zonder de VIP en Specials is de meeting onmogelijk en zonder de hulp van de organisatie een chaos. Bedankt iedereen !
Al vroeg in de ochtend was de organisatie ter plekke om alles in gereedheid te brengen.
De nieuwe borden en banners
De eerste auto's kwamen al vroeg:
Toyota Supra Mk4 en BMW 2.7 ETA
Mazda 3 MPS en Corrado met 1.8 20v turbo
Lexus IS200 met Eaton M62 supercharger op 0.5 bar
We hadden twee bedrijven aanwezig, Ludwig Performance die de Custom King Prijs verzorgd, met als winnaar Nick Doesburg:
BMW E28 met M535i motorswap, Holset Turbo en staged LPG injectie
Ook Tunex was met een prachtige getunede BMW 530d aanwezig
Ondanks de te verwachte afmeldingen was de organisatie tevreden met de opkomst:
De dragstrip was gezellig druk en kende een paar mooie sprints:
Simone van de organisatie houdt deze Renault 9 met Clio Williams blok en Silvia gt30 turbo in bedwang. De auto kreeg de prijs voor de hardste knallen van de dag !
De dragstrip kende een prachtige Nissan als runner-up:
Deze Nissan GT-R met 600 PK werd op 82 km/u geklokt; de traction control kon niet goed overweg met de bakstenen ondergrond
De VAG grouppe met de hoogst gemeten snelheid:
Mexxt Audi S3 met 270 PK had de snelste tijd op de dragstrip geklokt: 84 km/u
Jason's Scirocco, altijd mooi
Antera's Skoda Octavia RS
RobinS zijn Seat Leon 1.8 20VT 246 PK
De zeer snelle RS4 B5 van MarcR met 600 PK
TVS engeering was ook aanwezig met een mooie Audi TT en zo te zien een extra supercharger !
12tuners was weer aanwezig met twee auto's:
Sander's Nissan 200sx
Mike's Fiat Cinquecento met Schwitzer S1 turbo
Ook het shoarmateam ontbrak niet met de Toyota Supra's:
Toyota Supra's mk3
Er waren meer mooie supra's:
GTT's mk4 met single turbo, goed voor 580 PK
De Supra met meer dan 400 PK van Jos, van het supraMkiv forum
Mercedes AMG's zijn altijd welkom, omdat ze van huis uit een supercharger hebben ingebouwd:
AMG c32
AMG e55
De volvo's ontbraken ook dit jaar niet:
Pim's Volvo 850 T5-R goed voor 300 PK
Natuurlijk ontbraken de BMW's niet. ESS Tuning was vertegenwoordigd met deze BMW M3's
BMW E46 M3 met ESS supercharger VT1-500 (PK)
BMW E46 M3 met ESS supercharger VT2-550 (PK)
Project van ondergetekende in wording, een BMW E91 335i twin turbo, met momenteel zo'n 405 PK
Andere Asiatische beauties:
Een bekend gezicht: mschouten's Subaru Impreza GTT My98 met STi motorblok
nissan 200xs
Subaru Impreza
Lycan Strife's Nissan S13 200sx met RB25DET spec 2 motorswap
Toyota Celica
Peter zijn Subaru Impreza gt turbo TD05 op 1.4 bar goed voor 340 PK
Daniel's bloedmooie Toyota Aristo JZS 161 Single Turbo
Subaru Impreza GT TURBO
Lorne's Nissan Skyline R33 GTS
Rene's Nissan 350z met supercharger
Joop's 350z
Nog een nominatie voor de custom king prijs: de zeer exclusieve Mitsubishi 3000GT van Henri
Andere niet officieel aangemelde auto's die zeker de moeite waren:
Deze was een kandidaat geweest voor de Custom King Prijs, maar ja, aanmelding is verreist (op tijd!) !
Prachtige Alfa 156 Turbo
Als laatste nog een paar mooie auto's die zeker opvielen:
Wesley's Ford Focus ST
Buick Riviera met 3.8 liter supercharged block
MG ZS 1.8 Turbo
Renault 5 Turbo
Renault Clio 1.8 RSI motor en Mini Cooper S Supercharger
Unieke Seat Leon
Het volgend jaar gaan we samenwerken met Driving-Fun Trackdays en zullen we op Zandvoort zitten. We proberen het volgende op Zandvoort te regelen:
- Gratis dragstrip (iets groter dan in Zevenaar),
- Gratis blijft voor VIP auto's en bezoekers
- Beperkt parkeren gratis voor bezoekers ! Mooie combi met het strand
- Optie is voor aangemelde VIPs om ook het circuit op te gaan.
- Optie voor een introductie les op circuit Zandvoort voor beginners
- Een mooie gelegenheid om het circuit van dichtbij te zien.
De kosten voor het circuit rijden en precieze planning zal in januari 2014 bekend worden gemaakt. We hopen met deze nieuwe opzet nog meer te bieden zonder in te boeten op gezelligheid. De Custom Turbo en Supercharger Meeting biljft een kennis meeting en op het circuit is er meteen een mooie gelegenheid om je auto eens echt te testen.
Voor meer info voor het volgend jaar:
www.CustomTurboWorld.com
Stay tuned !
Jeroen Cabbolet
Last edited by dubversion on 06 Sep 2013, 13:17, edited 1 time in total.
Re: Back by dope demand: 4e Custom Turbo Meeting 1 SEP 2013
Nou nou...
Jack
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
-
- Posts: 126
- Joined: 14 Jul 2010, 16:53
Re: Back by dope demand: 4e Custom Turbo Meeting 1 SEP 2013
jvdwolde wrote:Nou nou...
hehe, uhm, is dat goed of slecht ?
Re: Back by dope demand: 4e Custom Turbo Meeting 1 SEP 2013
Ziet er goed uit, staat genoeg snel spul tussen.
Beware of Flying DRIVESHAFTS!
Re: Back by dope demand: 4e Custom Turbo Meeting 1 SEP 2013
Nou nou...
Laat ik zo zeggen, er waren tijden dat alle NON-MOPAR spul direct van het forum geflikkerd werd...
Laat ik zo zeggen, er waren tijden dat alle NON-MOPAR spul direct van het forum geflikkerd werd...
Jack
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
-
- Posts: 126
- Joined: 14 Jul 2010, 16:53
Re: Back by dope demand: 4e Custom Turbo Meeting 1 SEP 2013
Die goede oude tijd !jvdwolde wrote:Nou nou...
Laat ik zo zeggen, er waren tijden dat alle NON-MOPAR spul direct van het forum geflikkerd werd...
-
- Posts: 126
- Joined: 14 Jul 2010, 16:53
Re: Back by dope demand: 4e Custom Turbo Meeting 1 SEP 2013
Gijs wrote:Cool, vette auto`s.
We kwamen een gesuperchargede challenger te kort, dat wel
Re: Back by dope demand: 4e Custom Turbo Meeting 1 SEP 2013
hee ik was er ook even en ik vond het goed, veel hobby tuners en mooie techniek, echt de moeite waard.
Mijn vriend was er ook met zijn 4 cil 560 pk 600nm opel kadetje, en een audi 5cil 700 pk 560 nm(of zoiets)
Alles met compressor of turbo. heel veel high tech spul maar ook simpele set ups.
Hele dikke auto's met mega grote turbo's, je snapt soms niet dat het werkt
Voor mij met de charger een leuk uitje veel aanspraak en hele leuke gesprekken, een stel zei ons dat we de show stalen met de charger(zonder compressor en/of turbo)
Volgens mij zijn de mopars prima te combineren met deze auto's
Jeroen had een gedeelte gereserveerd voor de mopars, niet ergens in een hoekje maar gewoon tegenover het turbo geweld.
Zandvoort word de volgende meeting als ik Jeroen moet geloven, misschien kunnen de mopars nu niet uitblijven, lekker sprinten burnouts zeg het maar.....................uitdaging of gewoon eens zien hoe het ook kan....
Jeroen
Mijn vriend was er ook met zijn 4 cil 560 pk 600nm opel kadetje, en een audi 5cil 700 pk 560 nm(of zoiets)
Alles met compressor of turbo. heel veel high tech spul maar ook simpele set ups.
Hele dikke auto's met mega grote turbo's, je snapt soms niet dat het werkt
Voor mij met de charger een leuk uitje veel aanspraak en hele leuke gesprekken, een stel zei ons dat we de show stalen met de charger(zonder compressor en/of turbo)
Volgens mij zijn de mopars prima te combineren met deze auto's
Jeroen had een gedeelte gereserveerd voor de mopars, niet ergens in een hoekje maar gewoon tegenover het turbo geweld.
Zandvoort word de volgende meeting als ik Jeroen moet geloven, misschien kunnen de mopars nu niet uitblijven, lekker sprinten burnouts zeg het maar.....................uitdaging of gewoon eens zien hoe het ook kan....
Jeroen
-
- Posts: 126
- Joined: 14 Jul 2010, 16:53
Re: Back by dope demand: 4e Custom Turbo Meeting 1 SEP 2013
thanks Chris !
Ja, dit jaar hadden we wel 2 USA corners... Eentje links en eentje rechts... Wel sneu. Ik had een hele rij gereserveerd. Uiteindelijk opgevuld met de VIPs. Ik heb overigens, zoals verwacht, ook vele leuke reacties gehoord op je charger. Natuurlijk combineert dit prima; het gaat uiteindelijk om de liefde die we allemaal hebben in de restauratie en/of tuning van onze bolides.
groetjes,
Jeroen
Ja, dit jaar hadden we wel 2 USA corners... Eentje links en eentje rechts... Wel sneu. Ik had een hele rij gereserveerd. Uiteindelijk opgevuld met de VIPs. Ik heb overigens, zoals verwacht, ook vele leuke reacties gehoord op je charger. Natuurlijk combineert dit prima; het gaat uiteindelijk om de liefde die we allemaal hebben in de restauratie en/of tuning van onze bolides.
groetjes,
Jeroen
-
- Posts: 126
- Joined: 14 Jul 2010, 16:53
Re: Back by dope demand: 4e Custom Turbo Meeting 1 SEP 2013
De video is klaar:
Enjoy !!
Meer info over volgend jaar: www.customturboworld.com
Facebook: facebook
Hopelijk tot in Zandvoort 2014 !
Enjoy !!
Meer info over volgend jaar: www.customturboworld.com
Facebook: facebook
Hopelijk tot in Zandvoort 2014 !