Autobahn
- Nelisdepelis
- Posts: 52
- Joined: 28 Jul 2008, 14:16
- Location: Alkmaar
- Contact:
Re: Autobahn
130 mile = 213 km per uur
volgens mij komt de teller net niet op 140 ( 229 km/u)
In de goede tijd van martijn heb ik de teller ook wel eens gefotografeerd op om en nabij de 130 mile.
De teller van de dart ging maar tot 120 maar daar stond die dik voorbij.
En daar was geen autobaan voor nodig. Dat ding liep destijds in korte tijd naar die snelheid.
volgens mij komt de teller net niet op 140 ( 229 km/u)
In de goede tijd van martijn heb ik de teller ook wel eens gefotografeerd op om en nabij de 130 mile.
De teller van de dart ging maar tot 120 maar daar stond die dik voorbij.
En daar was geen autobaan voor nodig. Dat ding liep destijds in korte tijd naar die snelheid.
Ik werk met plezier.
Re: Autobahn
Niks aparts doet mijn 300 ook erg makkelijk...
Jack
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
Re: Autobahn
Hard stampen heerscht forsch
Met mn ex-67 Newport 1* geprobeerd, ding haalde gewoon de 120mph, maar werd redelijk interessant, met trommelremmen rondom op een snelweg met allemaal mensen
De Imperial heb ik ook goed gespeeld, boven de 190 werd het weggedrag wat uhm zoekerig, dus harder dan 215 ging niet, want toen werd de 2-baans snelweg te smal
Met mn ex-67 Newport 1* geprobeerd, ding haalde gewoon de 120mph, maar werd redelijk interessant, met trommelremmen rondom op een snelweg met allemaal mensen
De Imperial heb ik ook goed gespeeld, boven de 190 werd het weggedrag wat uhm zoekerig, dus harder dan 215 ging niet, want toen werd de 2-baans snelweg te smal
Ask Dr. Brak: sjak.brak@gmail.com / 06 12 765 666
ex-Mopars 1967 Chrysler Newport Custom Coupe, 1973 Imperial LeBaron 2dr hardtop, 1973 Imperial LeBaron 4dr Hardtop, 1971 Plymouth Sport Fury 2 door hardtop
ex-Mopars 1967 Chrysler Newport Custom Coupe, 1973 Imperial LeBaron 2dr hardtop, 1973 Imperial LeBaron 4dr Hardtop, 1971 Plymouth Sport Fury 2 door hardtop
Re: Autobahn
Dat probleem heb ik ook een beetje, HIJ wil wel, maar IK durf niet...
Jack
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
Re: Autobahn
En wie gooit z'n auto er weer voor zodat hij in de ankers moet op 0:55 ? Juist! Een hollander. Het is niet zo raar dat de duitsers zich ergeren aan het rijgedrag van de nederlanders op hun autobahn.
De mentaliteit van de duitsers is veel beter dan wij hier. Wij denken altijd: Oh, ik kan 'm er nog makkelijk voor gooien om in te halen. De duitsers denken: Oh wacht, ik zie een auto met hoge snelheid aankomen, even wachten met inhalen tot ie voorbij is. Dat is het verschil.
Ik probeer dat ook altijd te doen op de autobahn, en ik vind het daarom in duitsland dan ook wel 10x fijner om te rijden dan hier in NL.
De mentaliteit van de duitsers is veel beter dan wij hier. Wij denken altijd: Oh, ik kan 'm er nog makkelijk voor gooien om in te halen. De duitsers denken: Oh wacht, ik zie een auto met hoge snelheid aankomen, even wachten met inhalen tot ie voorbij is. Dat is het verschil.
Ik probeer dat ook altijd te doen op de autobahn, en ik vind het daarom in duitsland dan ook wel 10x fijner om te rijden dan hier in NL.
Kurt.
'56 Belvedere 'Gasser' 440ci
'70 Barracuda 360ci
'71 Town&Country 400ci
'76 W200 318ci 2x
'56 Belvedere 'Gasser' 440ci
'70 Barracuda 360ci
'71 Town&Country 400ci
'76 W200 318ci 2x
Re: Autobahn
i second that7T Cuda wrote:En wie gooit z'n auto er weer voor zodat hij in de ankers moet op 0:55 ? Juist! Een hollander. Het is niet zo raar dat de duitsers zich ergeren aan het rijgedrag van de nederlanders op hun autobahn.
De mentaliteit van de duitsers is veel beter dan wij hier. Wij denken altijd: Oh, ik kan 'm er nog makkelijk voor gooien om in te halen. De duitsers denken: Oh wacht, ik zie een auto met hoge snelheid aankomen, even wachten met inhalen tot ie voorbij is. Dat is het verschil.
Ik probeer dat ook altijd te doen op de autobahn, en ik vind het daarom in duitsland dan ook wel 10x fijner om te rijden dan hier in NL.
500Ci 1968 Dodge Charger R/T (Tripple black)
Only milk comes in 2 liters
Only milk comes in 2 liters
- panther-pink
- Posts: 1058
- Joined: 09 Jun 2007, 16:07
- Location: nijverdal
Re: Autobahn
Ik dacht al waar héb je het over man! maar ik heb niet de moeite genomen het filmpje te bekijken...
Jack
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
Re: Autobahn
Ach, na mn trip in Roemenie lig ik echt niet meer wakker van rijgedrag in de rest van Europa, vergeleken met wat je daar aantreft heb je voor de rest overal wegen in topstaat met buitengewoon kundige en sociale medeweggebruikers
Ask Dr. Brak: sjak.brak@gmail.com / 06 12 765 666
ex-Mopars 1967 Chrysler Newport Custom Coupe, 1973 Imperial LeBaron 2dr hardtop, 1973 Imperial LeBaron 4dr Hardtop, 1971 Plymouth Sport Fury 2 door hardtop
ex-Mopars 1967 Chrysler Newport Custom Coupe, 1973 Imperial LeBaron 2dr hardtop, 1973 Imperial LeBaron 4dr Hardtop, 1971 Plymouth Sport Fury 2 door hardtop
Re: Autobahn
ik ook niet, maar als er wat te zeiken valt doe ik meejvdwolde wrote:ik heb niet de moeite genomen het filmpje te bekijken...
500Ci 1968 Dodge Charger R/T (Tripple black)
Only milk comes in 2 liters
Only milk comes in 2 liters
- 68dodgecharger
- Posts: 787
- Joined: 08 Jun 2007, 20:42
- 4horsemen68
- Posts: 753
- Joined: 20 Jun 2007, 22:43
- Location: Hasselt country
Re: Autobahn
Sjak Brak wrote:Hard stampen heerscht forsch
Met mn ex-67 Newport 1* geprobeerd, ding haalde gewoon de 120mph, maar werd redelijk interessant, met trommelremmen rondom op een snelweg met allemaal mensen
De Imperial heb ik ook goed gespeeld, boven de 190 werd het weggedrag wat uhm zoekerig, dus harder dan 215 ging niet, want toen werd de 2-baans snelweg te smal
ex 67 newport , toen had je nog een echte wagen!!!
Plymouth Fury , 4 door hardtop 1960 poly 318
Re: Autobahn
ik ook niet, maar als er wat te zeiken valt doe ik mee [/quote]kingjoop wrote:
zo'n idee had ik al, moet jij geen rondjes draaien vanavond? of is de boel weer eens stuk?
Jack
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!
1969 Chrysler 300 coupe 440 survivor!