pleh

Het forum voor technische vragen, informatie en tips.
Post Reply
User avatar
newport400franky
Posts: 114
Joined: 21 Sep 2008, 21:48
Location: venlo

pleh

Post by newport400franky »

Hellup,

mijn bougies slaan iedere keer vet hoe kan dit? Co is oke.
en dan gaan ze kapot een voor een nieuwe erin dan weer even oke
onsteking heeft te vroeg gestaan een tijd toen gingen ze ook kapot
compressie is oke. Lijkt wel te pingelen soms maar datweet ik niet zeker.
soms ook even een backfire.
Where the hell are all the c-body parts?
User avatar
BigBlockMopar
Site Admin
Posts: 7502
Joined: 21 May 2007, 15:15
Location: Het Wilde ZuidWesten
Contact:

Re: pleh

Post by BigBlockMopar »

Wat voor bougies heb je nu? Type/merk/soort.
User avatar
newport400franky
Posts: 114
Joined: 21 Sep 2008, 21:48
Location: venlo

Re: pleh

Post by newport400franky »

Voor te proberen ngk bp6hs maar er zaten goede in na de revisie
Where the hell are all the c-body parts?
User avatar
BigBlockMopar
Site Admin
Posts: 7502
Joined: 21 May 2007, 15:15
Location: Het Wilde ZuidWesten
Contact:

Re: pleh

Post by BigBlockMopar »

Heb zelf weinig ervaring met NGK maar het lijkt me dat deze gewoon te koud zijn voor je motor.
Probeer eens een Accel 137 om te crossen naar NGK bijvoorbeeld.
User avatar
newport400franky
Posts: 114
Joined: 21 Sep 2008, 21:48
Location: venlo

Re: pleh

Post by newport400franky »

Maar hoe kan t dat ze zo snel vet slaan co is 1,5 maar het is net of ie ontzettend rijk loopt en haast verzuipt
Where the hell are all the c-body parts?
User avatar
newport400franky
Posts: 114
Joined: 21 Sep 2008, 21:48
Location: venlo

Re: pleh

Post by newport400franky »

Bp5s is accel137
Where the hell are all the c-body parts?
User avatar
moparwum
Posts: 330
Joined: 29 Aug 2011, 16:15
Location: Texel

Re: pleh

Post by moparwum »

Te rijk, of oil slack , houden alle bougie's niet van :P
Owned cars : '71 Dart Swinger , G 20 shorty 305 ( omdat er geen B 250 te koop stond )
'73 bmw 2002 Tii
ex ,'69 Dart GT 318 , '71 Dart GT 198 slant six
User avatar
Sjak Brak
Admin
Posts: 7639
Joined: 05 Jun 2007, 13:34
Location: Antarctica
Contact:

Re: pleh

Post by Sjak Brak »

newport400franky wrote:Maar hoe kan t dat ze zo snel vet slaan co is 1,5 maar het is net of ie ontzettend rijk loopt en haast verzuipt
Je stationair CO zegt niks over hoe arm/rijk de motor loopt onder (deel)last. Maar hoezo (en wanneer) lijkt het of de motor verzuipt?

Verder idd warmere bougies proberen.
Ask Dr. Brak: sjak.brak@gmail.com / 06 12 765 666

ex-Mopars 1967 Chrysler Newport Custom Coupe, 1973 Imperial LeBaron 2dr hardtop, 1973 Imperial LeBaron 4dr Hardtop, 1971 Plymouth Sport Fury 2 door hardtop
User avatar
newport400franky
Posts: 114
Joined: 21 Sep 2008, 21:48
Location: venlo

Re: pleh

Post by newport400franky »

Hij gooit letterlijk de benzine op de achterklep, stotteren, zeer sterke benzine lucht, bougies slaan vet

Maar hoe weet ik nu welke bougies?
Where the hell are all the c-body parts?
User avatar
Sjak Brak
Admin
Posts: 7639
Joined: 05 Jun 2007, 13:34
Location: Antarctica
Contact:

Re: pleh

Post by Sjak Brak »

Je zou 1 of 2 graadjes heter kunnen proberen.

Maar als het qua benzine 1 grote knoeiboel is, zoek het dan niet alleen in de bougies :)
Ask Dr. Brak: sjak.brak@gmail.com / 06 12 765 666

ex-Mopars 1967 Chrysler Newport Custom Coupe, 1973 Imperial LeBaron 2dr hardtop, 1973 Imperial LeBaron 4dr Hardtop, 1971 Plymouth Sport Fury 2 door hardtop
User avatar
OBELIX
Posts: 609
Joined: 19 Jun 2007, 20:05
Location: limbabwe

Re: pleh

Post by OBELIX »

vlotter kapot
love fried foods,barbeque,cold beer,gravies and sweet tea.
User avatar
newport400franky
Posts: 114
Joined: 21 Sep 2008, 21:48
Location: venlo

Re: pleh

Post by newport400franky »

Je ik pleur er maar eerst eens een andere carb op om dingen uit te sluiten denk ik
Where the hell are all the c-body parts?
Post Reply