pleh
- newport400franky
- Posts: 114
- Joined: 21 Sep 2008, 21:48
- Location: venlo
pleh
Hellup,
mijn bougies slaan iedere keer vet hoe kan dit? Co is oke.
en dan gaan ze kapot een voor een nieuwe erin dan weer even oke
onsteking heeft te vroeg gestaan een tijd toen gingen ze ook kapot
compressie is oke. Lijkt wel te pingelen soms maar datweet ik niet zeker.
soms ook even een backfire.
mijn bougies slaan iedere keer vet hoe kan dit? Co is oke.
en dan gaan ze kapot een voor een nieuwe erin dan weer even oke
onsteking heeft te vroeg gestaan een tijd toen gingen ze ook kapot
compressie is oke. Lijkt wel te pingelen soms maar datweet ik niet zeker.
soms ook even een backfire.
Where the hell are all the c-body parts?
- BigBlockMopar
- Site Admin
- Posts: 7502
- Joined: 21 May 2007, 15:15
- Location: Het Wilde ZuidWesten
- Contact:
- newport400franky
- Posts: 114
- Joined: 21 Sep 2008, 21:48
- Location: venlo
Re: pleh
Voor te proberen ngk bp6hs maar er zaten goede in na de revisie
Where the hell are all the c-body parts?
- BigBlockMopar
- Site Admin
- Posts: 7502
- Joined: 21 May 2007, 15:15
- Location: Het Wilde ZuidWesten
- Contact:
Re: pleh
Heb zelf weinig ervaring met NGK maar het lijkt me dat deze gewoon te koud zijn voor je motor.
Probeer eens een Accel 137 om te crossen naar NGK bijvoorbeeld.
Probeer eens een Accel 137 om te crossen naar NGK bijvoorbeeld.
- newport400franky
- Posts: 114
- Joined: 21 Sep 2008, 21:48
- Location: venlo
Re: pleh
Maar hoe kan t dat ze zo snel vet slaan co is 1,5 maar het is net of ie ontzettend rijk loopt en haast verzuipt
Where the hell are all the c-body parts?
- newport400franky
- Posts: 114
- Joined: 21 Sep 2008, 21:48
- Location: venlo
Re: pleh
Je stationair CO zegt niks over hoe arm/rijk de motor loopt onder (deel)last. Maar hoezo (en wanneer) lijkt het of de motor verzuipt?newport400franky wrote:Maar hoe kan t dat ze zo snel vet slaan co is 1,5 maar het is net of ie ontzettend rijk loopt en haast verzuipt
Verder idd warmere bougies proberen.
Ask Dr. Brak: sjak.brak@gmail.com / 06 12 765 666
ex-Mopars 1967 Chrysler Newport Custom Coupe, 1973 Imperial LeBaron 2dr hardtop, 1973 Imperial LeBaron 4dr Hardtop, 1971 Plymouth Sport Fury 2 door hardtop
ex-Mopars 1967 Chrysler Newport Custom Coupe, 1973 Imperial LeBaron 2dr hardtop, 1973 Imperial LeBaron 4dr Hardtop, 1971 Plymouth Sport Fury 2 door hardtop
- newport400franky
- Posts: 114
- Joined: 21 Sep 2008, 21:48
- Location: venlo
Re: pleh
Hij gooit letterlijk de benzine op de achterklep, stotteren, zeer sterke benzine lucht, bougies slaan vet
Maar hoe weet ik nu welke bougies?
Maar hoe weet ik nu welke bougies?
Where the hell are all the c-body parts?
Re: pleh
Je zou 1 of 2 graadjes heter kunnen proberen.
Maar als het qua benzine 1 grote knoeiboel is, zoek het dan niet alleen in de bougies
Maar als het qua benzine 1 grote knoeiboel is, zoek het dan niet alleen in de bougies
Ask Dr. Brak: sjak.brak@gmail.com / 06 12 765 666
ex-Mopars 1967 Chrysler Newport Custom Coupe, 1973 Imperial LeBaron 2dr hardtop, 1973 Imperial LeBaron 4dr Hardtop, 1971 Plymouth Sport Fury 2 door hardtop
ex-Mopars 1967 Chrysler Newport Custom Coupe, 1973 Imperial LeBaron 2dr hardtop, 1973 Imperial LeBaron 4dr Hardtop, 1971 Plymouth Sport Fury 2 door hardtop
- newport400franky
- Posts: 114
- Joined: 21 Sep 2008, 21:48
- Location: venlo
Re: pleh
Je ik pleur er maar eerst eens een andere carb op om dingen uit te sluiten denk ik
Where the hell are all the c-body parts?