bij het ontmantelen van de motor bleek dat bij een van de cilinderhoofden de poorten vergroot zijn.
nu is mijn vraag: wat zijn de gevolgen hiervan,en kan dit vroeg of laat kwaad voor de motor?
mvg philippe
452 hoofden
- BigBlockMopar
- Site Admin
- Posts: 7502
- Joined: 21 May 2007, 15:15
- Location: Het Wilde ZuidWesten
- Contact:
Re: 452 hoofden
Een kant van de motor loopt dan minder goed/efficiënt dan de andere kant.
Uiteindelijk zal er een soort compromis in de afstelling gevonden worden waarbij alles 'acceptabel' genoeg loopt.
Ik vraag me echter af of men het verschil uberhaubt zal merken in een auto die af en toe gebruikt wordt.
Uiteindelijk zal er een soort compromis in de afstelling gevonden worden waarbij alles 'acceptabel' genoeg loopt.
Ik vraag me echter af of men het verschil uberhaubt zal merken in een auto die af en toe gebruikt wordt.
Re: 452 hoofden
weet je zeker dat andere kant niet gedaan is
is alleen inlaat gepoort of uitlaat ook?
is alleen inlaat gepoort of uitlaat ook?
Ik werk met plezier.
Re: 452 hoofden
arli, de ene kant is een 452 waarvan alleen de inlaatpoorten vergroot zijn. de andere kant is een 213(mobilhome)ARLI wrote:weet je zeker dat andere kant niet gedaan is
is alleen inlaat gepoort of uitlaat ook?
waar niets aan gebeurd .
mvg philippe