Nieuwe op het forum

Dit subforum is om je als nieuweling op het forum voor te stellen en met anderen kennis te laten maken.
Laat weten wie je bent, wat je leuk vindt aan de Mopar-hobby en hoe je met Mopar's in contact bent gekomen.
Welkom!
Post Reply
Malinois
Posts: 2
Joined: 13 Jan 2017, 16:01

Nieuwe op het forum

Post by Malinois »

Goedenavond,

Met dit topic wil ik mezelf voorstellen: ik ben Martijn van Limburgs BE 25 jaar oud en ben altijd al fan geweest van jaren '50 en '60 amerikaanse auto's van alle merken en soorten. Ik droomde er altijd van om zelf een auto op te maken en levenslang te bezitten. De eerste stap is gezet: ingeschreven voor een cursus oldtimer mechanica (als er genoeg inschrijvingen zijn om de cursus te laten doorgaan). Dit is voor de meer basisbeginselen te leren aangezien ik nog niet echt veel/geen praktijk kennis heb.
Daarvoor is dit forum heel geschikt en mogelijk is hier een mooie auto te vinden om aan te schaffen. Op dit forum staat nog een project Charger te koop maar dat is een total restauratie waar beter niet aan begonnen wordt als beginner.

Dat was het zowat!
Groetjes Martijn
User avatar
boyanka
Posts: 1692
Joined: 10 Jun 2007, 20:14
Location: terneuzen

Re: Nieuwe op het forum

Post by boyanka »

Welkom
Dodge Ram Van B300Xl '79en B250' 85
Dickdale
Posts: 4058
Joined: 15 Jun 2007, 12:33
Location: Zwolle

Re: Nieuwe op het forum

Post by Dickdale »

Welkom! Het is vaak een kwestie van gewoon doen. Soms ga je op je bek, maar dan begin je weer opnieuw.

Succes!
1970'er Plymouth Satellite

www.facebook.com/NLmoparguy :yeah:
Post Reply